mooiquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Dat wil hij nu ook, tenminste dat zei hij net
Wat afstand gaan houden van Mo
weet ik niet...zal wel een soort afstraffing zijn vanwege het nomineren van alex omdat haar missie was misluktquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom moest Laura daar voor betalen?En waar kan ik het filmpje vinden met de populariteit van de dames?
Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
haar kluis die ze samen met falex had is toch gehalveerd ? en er is nog eens 5000 uit omdat maik met johanna mocht praten, daar moest laura voor betalen
Die KOP van haar toen Karim terug kwam. Gelijk hem een knuffel geven, en je zag haar echt zo evil lachen als een soort Sally Spectra. Da mens is ni goeeedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
[..]
zeker weten, ze is zo doortrapt als maar kan. ze weet indd nu dat karim verlegen van haar wordt, dus die spant ze vandaag of morgen ook voor haar karretje. ze is falex alweer vergeten
ze stemde er mee in dat maik het thuisfront mog spreken.... gewoon mindfuckquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
weet ik niet...zal wel een soort afstraffing zijn vanwege het nomineren van alex omdat haar missie was mislukt
hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Die KOP van haar toen Karim terug kwam. Gelijk hem een knuffel geven, en je zag haar echt zo evil lachen als een soort Sally Spectra. Da mens is ni goeeed
Ik vind Flip ook echt heel lief. Jammer dat hij zo gek is op Jo, verdiend beter to my opinion. En die blauwe ogen van hem, gister supermooie close up van hem tijdens de liveshow.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt?![]()
O heerlijk. Ja ik ben op de helft dus daar ben ik nog niet.
Maar erg he dat ik nu fan ben van jo en Flip. vooral flip wat een schatje is dat. zo bescheiden.
Ik vraag em af of de noms nu gaan veranderen. Ze weten nu dus hoe popie iemand wel of niet is dus als je slim bent kan je helemaal uitdokteren wie tegen wie staat.
helas is Mo wel zo slim.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Stability het volgende:
Alex en Laura waren getrouwd in gemeenschap van goederen. Bij een scheiding worden dan normaal gesproken netjes alle spullen eerlijk verdeeld. Voor Laura betekent dit, dat haar kluis wordt gehalveerd. De twee konden door de eliminatie al niet lang van hun wittebroodsweken genieten, nu ziet Laura ook nog een groot deel van hun gezamenlijke geld in rook opgaan
Nou....ze draagt nog wel dr trouwring. En ze ligt op bed. Ze is zwaar in de rouwquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
het gaat oook aaaaltijd om geld he
niet de liefde
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....ze draagt nog wel dr trouwring. En ze ligt op bed. Ze is zwaar in de rouw![]()
bij dit soort vrouwen wel ...materialistisch als de pest, en laura vind ik een echte golddiggerquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
het gaat oook aaaaltijd om geld he
niet de liefde
en als Maik teveel op bed blijft liggen , komt madam straks weer klagen dat ie niet naar haar omkijkt en geen aandacht geeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef suzi1 het volgende:
ik zie er maar eentje rouwen en dat is maik
ze ligt 23 uur per dag op bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....ze draagt nog wel dr trouwring. En ze ligt op bed. Ze is zwaar in de rouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |