Iedereen laat me in de steekquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten we na sst ? we hebben hier uren per dag contact en dan ineens BAM ... ik heb verlatingsangst weheeeeeee
Wat hij ook doet denk ik. Wie wie nomineert zou ik verder niet weten. Alleen Geer is consequent in zijn nominaties.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flipje gaat een vrouw nomineren volgende week. Waarvoor hulde. Mo gaat nu pushen dat hij Sharon moet nomineren
die kans is goed aanwezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Flip moet tactisch gaan stemmen
ik denk niet dat Flip op gerard en karim gaat stemmen.
Maarja op wie dan? ik vermoed Maik en Laura...
Ja idd, mooie ervaring, dankbaar dat ze er zitten, ze leren veel...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hebben het al 8 weken over mooie ervaring dit mooie ervaring dat...
GA EENS ERVAREN DAN in plaats van het alleen maar zeggen.
Doe vrolijk mee met Gerard en maak er wat van!
allemaal op Whats App op de mobielquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef sjampoeh het volgende:
wat moeten we na sst ? we hebben hier uren per dag contact en dan ineens BAM ... ik heb verlatingsangst weheeeeeee
Kan, maar ook op Mo..Lau gaat over lijken denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:04 schreef Lauzer het volgende:
Ik denk dat Lau op Sharon en Flip gaat stemmen.
en dan blijkt dat die zgn, mooie ervaring van hen een regelrechte ramp wordt en is,quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:05 schreef Annelies-G het volgende:
Week van de breek ipv week van de waarheid
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft Gerard gister gedaan en hij heeft gezegd dat ze laatste staat omdat ze zo negatief is, wat positiever zijn meisje komt het helemaal goed. Maar hij heeft niet gezegd: EN NU GVD HOU JE OP met je gejank enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:05 schreef Lauzer het volgende:
Waarom spreekt niemand Mo serieus toe? Als mens tot mens?
Ze had het over de sterkste spelers waar ze niks mee heeft. N.a.v. die polls, denk ik Flip en Sharon. Lau zei gister tegen Maik dat ze nooit op Mo zou stemmen. Maarja, ze zegt zoveelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan, maar ook op Mo..Lau gaat over lijken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |