hahahahaha heb ik het toch goed gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Stability het volgende:
laura heeft gepaaldanst....uh gepaal fitnessed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs niet van papa... jezus, wat kwam die man ijzig over in zijn praatje aan Mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
mo wil continu bevestiging
helaas kan ze weinig positieve bevestiging krijgen
En ze ligt al op het bed van Karimquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook , echt een nare stiekeme bitch
kon hij echt ze strot niet uit krijgen denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vond het erg grappig dat haar vader ook alleen maar de groeten deed en niks zei dat hij trots was of iets van de dingen die ze zei nodig te hebben om te horen
Ik snap ook niet waarom niémand Mo de waarheid durft te zeggen. Misschien omdat ze allemaal denken > dachten, dat Mo de populairste was? Ze nomineren haar niet, pikken al het negatieve gedrag. Ik hoop dat iemand eens echt de confrontatie met haar durft aan te gaan en dat de anderen volgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook niet daar is het nu zo'n beetje wel de tijd voor. Gerard heeft het wel gister tegen haar gezegd omdat ze afvroeg waarom ze het minst populair is zei hij omdat je steeds negatief bent je moet je schouders rechtdoen en gaan lachen meissie. Maar goed dat was lief gezegd van Gerard en niet van EN NU HOU JE GVD OP....
moest papa dan zeggen, je doet het goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs niet van papa... jezus, wat kwam die man ijzig over in zijn praatje aan Mo.
nee dat denk ik ook, en als mo daar over na gaat denken is ze weer een week van slagquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kon hij echt ze strot niet uit krijgen denk ik
zeuren zeuren en zeurenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef Lauzer het volgende:
Mo herhaalt zichzelf ook de hele tijd. Ik bedoel er is een verschil tussen piekeren, en iedereen hetzelfde gemekker opdragen. Ik kan ook best onzeker en gestressed in situaties staan, maar houd het dan het liefst bij mezelf of maximaal 1 persoon. IEDDEERRREEEEN moet het verhaal van Mo aanhoren, begrijpen, en vooral niet tegenspreken want dan heeft ze weer driemiljoenduizend aanleidingen om haar verhaal zogenaamd te onderbouwen.
En daar heeft Gerard volkomen gelijk in vrees ik. Twee weken voor de Secret Story show aanpappen met Mike, tijdens een shoot. Wetende dat Mike het huis in ging mogelijk voor een aantal maanden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Nee maar los daarvan, zoals Geer gister zei, die Johanna zit daar puur voor de publiciteit en dat kan je haar niet kwalijk nemen, Mo is echt niet super onzeker, ze wil gewoon aandacht. Als iedereen haar links laat leggen of zegt: "Mo, het zei zo," is ze het zo weer vergeten. Had allaaaaang me schouders opgehaald. Negatief wijf, bahbah.
Ik ga niet zeggen wat die man moet zeggen, ik zag slechts dat die man nul emoties toonde, eiste dat ze een winnaarsmentaliteit moest tonen. Brrrr...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
moest papa dan zeggen, je doet het goed
we hebben genoten van de bedscenes
die arme man schaamt zich dood, wist niet wat hij erop moest zeggen. ik ben blij niet in zijn schoenen te staan voor heel nederlandquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs niet van papa... jezus, wat kwam die man ijzig over in zijn praatje aan Mo.
ik zeg.......laat haar maar een videoboodschap van haar vader zien die haar ff de waarheid zegtquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook, en als mo daar over na gaat denken is ze weer een week van slag![]()
Zij was de paalquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef sjampoeh het volgende:
laura deed aan paaldansen/fitness hoorde ik dat goed ??![]()
en dan is diegene de schuld van 4 dagen tranendal?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef Namat het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom niémand Mo de waarheid durft te zeggen. Misschien omdat ze allemaal denken > dachten, dat Mo de populairste was? Ze nomineren haar niet, pikken al het negatieve gedrag. Ik hoop dat iemand eens echt de confrontatie met haar durft aan te gaan en dat de anderen volgen.
Idd wat een dictatorquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wat die man moet zeggen, ik zag slechts dat die man nul emoties toonde, eiste dat ze een winnaarsmentaliteit moest tonen. Brrrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |