hahahaha hij denkt volgens mij ook echt dat ie echt getrouwd is , wat issie toch simpel he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
En die zweetharses was zo blij dat ie als getrouwd man dat huis uit ging...
dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha hij denkt volgens mij ook echt dat ie echt getrouwd is , wat issie toch simpel he?
ik heb mijn hoofdprijs binnen , een model !!!![]()
![]()
![]()
Aaargh Heb echt meeste hekel aan dat wijfquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon was al goed met gerard....maar lau wil zich weer inlikken bij gerard en natuurlijk karim
dat snap ik dus ook niet daar is het nu zo'n beetje wel de tijd voor. Gerard heeft het wel gister tegen haar gezegd omdat ze afvroeg waarom ze het minst populair is zei hij omdat je steeds negatief bent je moet je schouders rechtdoen en gaan lachen meissie. Maar goed dat was lief gezegd van Gerard en niet van EN NU HOU JE GVD OP....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
Gaat er nou eens niemand naar haar toe , van jezus je bent echt een zeikwijf. Gewoon recht in haar gezicht
nou, vastquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Misschien vind Maik, Mo juist leuk zoals ze is, met het "irritante en prikkelende" gedrag.
Nee maar los daarvan, zoals Geer gister zei, die Johanna zit daar puur voor de publiciteit en dat kan je haar niet kwalijk nemen, Mo is echt niet super onzeker, ze wil gewoon aandacht. Als iedereen haar links laat leggen of zegt: "Mo, het zei zo," is ze het zo weer vergeten. Had allaaaaang me schouders opgehaald. Negatief wijf, bahbah.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Misschien vind Maik, Mo juist leuk zoals ze is, met het "irritante en prikkelende" gedrag.
niet meer naar johanna, die was er klaar mee zei ze, en het zag er wel uit dat ze dat meendequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef Flow3r het volgende:
Mo vindt het moeilijk om Maik te vertrouwen , misschien switcht hij thuis straks ook weer
Ik ga proberen hem te vergeten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha hij denkt volgens mij ook echt dat ie echt getrouwd is , wat issie toch simpel he?
ik heb mijn hoofdprijs binnen , een model !!!![]()
![]()
![]()
ik ook , echt een nare stiekeme bitchquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Aaargh Heb echt meeste hekel aan dat wijf
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
je weet het nooit wie weet is hij vanmorgen de mile high club toegetredenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terug in het vliegtuig samen met Johanna, heeft Alex weinig kans bij het model, tenminste zolang er geen camera's bij zijn.
vond het erg grappig dat haar vader ook alleen maar de groeten deed en niks zei dat hij trots was of iets van de dingen die ze zei nodig te hebben om te horenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
mo wil continu bevestiging
helaas kan ze weinig positieve bevestiging krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |