Ja, en je kan het haar niet kwalijk nemen. En dat je dan zogenaamd een gebroken hart moet spelen, neem je maar voor lief. Als ik gek op iemand was, en zou hem 2 weken naderhand zien neuken met een of ander labiel wijf, had ik echt niks met de media te maken willen hebben. Puur uit zelfrespect.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En daar heeft Gerard volkomen gelijk in vrees ik. Twee weken voor de Secret Story show aanpappen met Mike, tijdens een shoot. Wetende dat Mike het huis in ging mogelijk voor een aantal maanden.
Van te voren plannetjes smeden om om mee te liften op een mogelijk toekomstig succes (financieel succes, er valt 100.000 te winnen) van Maik. Als model je persoonlijke bekendheid een boost geven, dat komt Johanna natuurlijk niet slecht uit.
En de TV zendtijd voor Johanna, zichzelf presenteren, waarschijnlijk leuke verdienstelijke klusjes eraan overhouden, want iedereen heeft gezien wat voor een "mooie en sterke vrouw" het is (in een paar minuutjes).
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef suzi1 het volgende:
verder had ik het logischer gevonden als de vriendin van guido naar portugal was gegaan dan die hele johanna
ets over de toekomst mer Alex of ze dan nog wel verder kon gaan als nannyquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat vroeg Geer aan laura, ik schakel over en beeld is daar weg
je lijkt Mo wel, herhaling herhaling herhalingquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En daar heeft Gerard volkomen gelijk in vrees ik. Twee weken voor de Secret Story show aanpappen met Mike, tijdens een shoot. Wetende dat Mike het huis in ging mogelijk voor een aantal maanden.
Van te voren plannetjes smeden om om mee te liften op een mogelijk toekomstig succes (financieel succes, er valt 100.000 te winnen) van Maik. Als model je persoonlijke bekendheid een boost geven, dat komt Johanna natuurlijk niet slecht uit.
En de TV zendtijd voor Johanna, zichzelf presenteren, waarschijnlijk leuke verdienstelijke klusjes eraan overhouden, want iedereen heeft gezien wat voor een "mooie en sterke vrouw" het is (in een paar minuutjes).
ze is model....dit was gewoon een promotie actie voor haarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef suzi1 het volgende:
verder had ik het logischer gevonden als de vriendin van guido naar portugal was gegaan dan die hele johanna
jammer dat we eigenlijk niks gezien hebben van die 2 op de zolder, alleen die domino steentjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
je kan wel zien dat maik en jo meer contact hebben sinds de zolder, vink wel leuk om te zien
Joh Sharon kan Monique aan, als ze bij haar wat doet , dan denk ik dat zij de verkeerde heeft getroffen. Denk dat Sharon niet zo makkelijk te manipuleren is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik denk dat Sharon de pieneut is bij Monique en we weten hoe goed ze kan stoken
Juiste woord Henk.quote:
dat mag, ze gaat er toch niet uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flipje gaat een vrouw nomineren volgende week. Waarvoor hulde. Mo gaat nu pushen dat hij Sharon moet nomineren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flipje gaat een vrouw nomineren volgende week. Waarvoor hulde. Mo gaat nu pushen dat hij Sharon moet nomineren
200 duizend facking miljoen% zeker wetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is model....dit was gewoon een promotie actie voor haar
Maar dat was nooit zo een mooie rel geweest. In dat geval mocht Fenneke van mij ook best langshoppen.quote:
Aha..quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ets over de toekomst mer Alex of ze dan nog wel verder kon gaan als nanny
Voor ons is meer duidelijk dan voor hen zelf denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
het leek me gister toh wel duidelijk wie het minst poulair is
En Flip maar niet zeggen, dat ie Mo of Maik gaat nominerenquote:
het is ze nog niet duidelijk genoeg, ze moeten dus meer en meer geconfronteerd worden met de waarheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Voor ons is meer duidelijk dan voor hen zelf denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |