owkey... ik mis weer eens iets, ofschoon ik gewoon teveel bladzijdes maak vanavond om de topic bij te houden...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Lotusss het volgende:
Dat snap ik. Whisky is voor echte mannen. Maar voor jou zal er ook bier zijn hoor
Ben je slechts 20?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik de aankomende 80 jaar (ja ik word 100) niet in zo'n koud gebied kom
Vrouwen dromen alleen maar van mijn godenlichaam!quote:Daar kan ik niet over oordelen, heb namelijk Mr. Achja nog nooit "gezien".. dus
Ondanks het klote nieuws.... welkom terug!quote:
Oy ouwe visstick, hoe is ie na al dat gelul in Noorwegen? Ik heb alweer verhalen gehoord van onze club.... (de smilie zegt weer genoeg)quote:
Vetklep, zeker aan de frikandellen gezeten al die tijd?quote:
Nee, maar het schijnt dat jouw keel geen moeite heeft met fallusachtige gebruiksvoorwerpen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vetklep, zeker aan de frikandellen gezeten al die tijd?
De maten van ons gingen ook... goh, waarom doen die Noren alle kabels over paaltje, weet je wat, wij rollen ook kabels uit en dat doen wij gewoon over de grond!quote:
Gelul Rave!!! Dat weet je. Jouw keel braakt enkel onzin uit, waar een fallusachtig geval mooi als decoratie in zou passenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt dat jouw keel geen moeite heeft met fallusachtige gebruiksvoorwerpen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
@mk ooit een glenfitch ofzo gehad een nipje genomen toen snel de cola gepakt![]()
Qau sterke drank aleen jenever en jeagermeister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik heb laatst geprobeerd om een gepelde banaan te deepthroaten.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelul Rave!!! Dat weet je. Jouw keel braakt enkel onzin uit, waar een fallusachtig geval mooi als decoratie in zou passen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb laatst geprobeerd om een gepelde banaan te deepthroaten.
Ik stikte.
Oefenen kerel, oefenen!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik stikte.
Faal. Dat moet je oefenen!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik stikte.
Ben er amper geweest.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb je het een beetje tof gehad daar?
Macho.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben er amper geweest.
Het was mij te warm.
Tot latersquote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Rave_NL het volgende:
Enfin, kort maar krachtig.
Tot volgende maand!
wa ga je nou weer doen? Kapitein Haak en de veroveraars in de Golf van Aden zoeken?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Rave_NL het volgende:
Tot volgende maand!
Hunting dragons !quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wa ga je nou weer doen? Kapitein Haak en de veroveraars in de Golf van Aden zoeken?
Alle goeds gewenst en tot de volgende keer!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Rave_NL het volgende:
Tot volgende maand!
Hij gaat naar the highlands als ik het goed had?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wa ga je nou weer doen? Kapitein Haak en de veroveraars in de Golf van Aden zoeken?
ah kan ie mooi whisky voor ons mee brengenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij gaat naar the highlands als ik het goed had?
@mk mondje! ik had je vader kunnen zijn!
Rightquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@mk mondje! ik had je vader kunnen zijn!
ALquote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Rightga je dan ook net zo dom als mijn pa zijn ?
Betwijfelquote:
Twistdoppen zijn voor homo'squote:
Is een grapje lieffiequote:
Truste!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is een grapje lieffie
ER vindt me ook al irritant vanavond met mijn veel te flauwe woordgrapjes.
Maar we gaan nu slapen... truste iedereen!
Prachtig je emoties omschrevenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kamer, biertje en peuk..
Oh we mochten niet meer roken, nou ik heb nieuws.
Roken? Gewoon doen... Raampje open en gaan!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kamer, biertje en peuk..
Oh we mochten niet meer roken, nou ik heb nieuws.
Je bent te laat. Hij is weer weg.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:31 schreef Maitje het volgende:
Gepaste titel....
Haai rave, welcome home
Jij weet wrs van niks. Maar geen foto? Te verweg om te gaan kijken en google maps zal wrs nog niet zijn ge updatequote:Op donderdag 7 april 2011 23:34 schreef Pumatje het volgende:
Hee jongens
wat staat er een aparte leuke tekst op de brug "s-Hertogenbosch zuid .. A2, afslag sint'michielsgestel!
Voor jou, als steun en toeverlaat pak ik er wel even 1.quote:
pffrt ik heb geen ideequote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij weet wrs van niks. Maar geen foto? Te verweg om te gaan kijken en google maps zal wrs nog niet zijn ge update
quote:
ik ga er niet nog een keer voorbij rijden en het is nu donker ,, en ik weet van nietsquote:
Defensie natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:47 schreef EllaN het volgende:
Waar halen zij die mannen steeds vandaan?!
Per ongeluk een paar schermpjes ingeslagen van woede?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik morgen op rapport moet komen bij de basiscommandant.
Heh stomme vraag van mij natuurlijkquote:
Why? Ivm de bezuinigingen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik morgen op rapport moet komen bij de basiscommandant.
Nee, ik heb onze vriend Hillen gemaild.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Per ongeluk een paar schermpjes ingeslagen van woede?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onze vriend Hillen gemaild.
ach, MIVD zal toch wel weer alleen tijdens kantooruren werken, en waarschijnlijk zullen ze morgenvroeg een hele stapel mails moeten doorspitten voordat ze bij de jouwe aankomenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onze vriend Hillen gemaild.
Beste Cobra,quote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu hopen dat je een echte mail terug krijgt en niet zo'n geautomatiseerde mail
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beste Cobra,
Bedankt voor je mail. Nu hoef ik er nog maar 9999.
Groetjes,
HH
Kom je dan wel aanrijden in een leo? Gebruik van maken zolang ze er nog zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef Pumatje het volgende:
Hillen , je bent een vuile patjakker!
verkoop je personeel maar voor wat missies!
beetje ballen tonen was gewenst..
Nou Cobra, ik zie je morgen
Je stelt me diep teleurquote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik ga er niet nog een keer voorbij rijden en het is nu donker ,, en ik weet van niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Dat gaat gezellig worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef Pumatje het volgende:
Hillen , je bent een vuile patjakker!
verkoop je personeel maar voor wat missies!
beetje ballen tonen was gewenst..
Nou Cobra, ik zie je morgen
Eens. Belachelijk gesprek daar aan tafel. zelfs Klep zat gewoon te lachen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:28 schreef Pumatje het volgende:
zit Pauw en witteman te kijken, en godver de enige die wat nuttigs te zeggen heeft is de voorzitter van de Politie vakbond!
Jezus christus
Om, als de discussie eindelijk een beetje los komt, dankzij die man van de politie, het af te kappen, want er moet gesproken worden met iemand die op vakantie naar Nepal oid is geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:32 schreef Pumatje het volgende:
Er word niet begrepen, dat vrijheid niet vanzelfsprekend is, en de wereld enorm dynamisch is....
het is echt triest
Dank je wel Maitje. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:36 schreef Maitje het volgende:
Heren ik wens jullie ondanks morgen een goeie nachtrust..
Net telaat inschakelt dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om, als de discussie eindelijk een beetje los komt, dankzij die man van de politie, het af te kappen, want er moet gesproken worden met iemand die op vakantie naar Nepal oid is geweest.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef LXIV het volgende:
Wij wenden ons tot God en Jan Soldaat
In hoge nood als bittere strijd ons wacht
De nood voorbij, het land in vredesstaat
Vergeten wordt de heer en Jan soldaat veracht
Die komen van de Peel!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:47 schreef EllaN het volgende:
Waar halen zij die mannen steeds vandaan?!
Pfff Wij echte jongetjes zijn ooit gevormd op de Generaal-majoor de Ruyter van steveninck hoor!quote:
Je zegt het zelf al. Jongetjes. Mannen zul je er niet vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pfff Wij echte jongetjes zijn ooit gevormd op de Generaal-majoor de Ruyter van steveninck hoor!
Wist dat die zou komen dus had mezelf al ingedektquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Jongetjes. Mannen zul je er niet vinden.
Ingedekt? Door jezelf een jongetje te noemen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wist dat die zou komen dus had mezelf al ingedekt
pfff is het weer zover met onze noord afrikaanse vriendjes... Wat is er precies gebeurt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:20 schreef AchJa het volgende:
Ik ben trouwens chagrijnig to the max.A, de bezuiniginsplannen van defensie en B er zijn wat moslims bij mij in de buurt gaan wonen, waarbij het binnen twee weken tijd alweer bal is. Ik ben over de zeik tot de max, die kutkinderen van betrokkene hebben nl met hun vieze kolere handen aan de jongste van mij gezeten. Morgen ben ik thuis en ik ga die vent slopen, mocht er eea in de krant komen dan ben ik dat.
Vergeleken bij u, waarde smj ben ik een jongetjequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ingedekt? Door jezelf een jongetje te noemen?
Dat is correct en tevens juist. Niks tegen in te brengen. Mijn complimenten voor die juiste constatering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vergeleken bij u, waarde smj ben ik een jongetje
Kijk die kan ik weer in mn zak stekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Niks tegen in te brengen. Mijn complimenten voor die juiste constatering.
Correct. Broekie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk die kan ik weer in mn zak steken
De dochters van betrokkene vonden het nodig om piemels te zien... Ook van vier jarigen... Oh, morgen ben ik thuis.. Esses komt u maar, ik ga die ouwe slopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pfff is het weer zover met onze noord afrikaanse vriendjes... Wat is er precies gebeurt?
JEEZUS! Wat een stel kneuzen zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
De dochters van betrokkene vonden het nodig om piemels te zien... Ook van vier jarigen... Oh, morgen ben ik thuis.. Esses komt u maar, ik ga die ouwe slopen
wtf.... die dochters ongeveer even oud?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
De dochters van betrokkene vonden het nodig om piemels te zien... Ook van vier jarigen... Oh, morgen ben ik thuis.. Esses komt u maar, ik ga die ouwe slopen
Was het maar zo, dan had ik er nog om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
wtf.... die dochters ongeveer even oud?
Misschien kun je voor een paar centen een Leo overnemen, misschien rennen ze wel uit zichzelf de grens overquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik er nog om kunnen lachen.
Oh, ik ben echt over de jank... Die kanker Moslim gaat aan het gas.
Die zitten alleen in het bezuinigingstopic.quote:
Dit soort dingen gebeuren alleen maar als ik er niet ben. Maar ik kan betrokkene beloven dat ik morgen verhaal kom halen. Ik zit me nu al op te winden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien kun je voor een paar centen een Leo overnemen, misschien rennen ze wel uit zichzelf de grens over
Laatst hier iets vergelijkbaars met de buurman van mijn oma... goor figuur... mijn ouders hebben me overgehaald om bij die vent uit de buurt te blijven, maar als daar toch nog maar iets gebeurt, wat dan ook...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren alleen maar als ik er niet ben. Maar ik kan betrokkene beloven dat ik morgen verhaal kom halen. Ik zit me nu al op te winden.
Gewoon een grappig nummerquote:
Als je het maar niet in je bolle harses haalt om nu in je auto te stappen! Dat doe je maar mooi morgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:55 schreef AchJa het volgende:
Gvd ik ben over de jank...
Kinderen die aan de lul van een vierjarige zitten... Kankermoslims, het zijn altijd dezelfden.
Morgen kom ik in de krant, ik ga die vent slopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Laatst hier iets vergelijkbaars met de buurman van mijn oma... goor figuur... mijn ouders hebben me overgehaald om bij die vent uit de buurt te blijven, maar als daar toch nog maar iets gebeurt, wat dan ook...
Absoluut niet, maar ik ben ernstig over de zeik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het maar niet in je bolle harses haalt om nu in je auto te stappen! Dat doe je maar mooi morgen.
Kwestie van opvoeding.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Thaboel het volgende:
Serieus: Komt dit nou gewoon voort uit het hele 'internet en tv'generatie gedoe? Want ik heb zulke dingen nooit meegemaakt! En nee ik woonde niet in een blanke buurt
Dat zal me allemaal aan mijn anus oxideren. Op het moment dat mijn jongste telg (net gehoord) zijn broek moet laten zakken voor een wijf (goh, weer zo'n kutmoslim) moet hij dat wijf wel neuken, maar ja dat zal er wel niet inzitten op die leeftijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Thaboel het volgende:
Serieus: Komt dit nou gewoon voort uit het hele 'internet en tv'generatie gedoe? Want ik heb zulke dingen nooit meegemaakt! En nee ik woonde niet in een blanke buurt
Maar toch. Gebrek aan opvoeding liep hier in de buurt uit in dingen slopen of drugs gebruiken. Maar aan kleine kinderen zitten/meisjes betasten was er echt niet bij hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeding.
Of in dit geval. Het gebrek aan.....
Dat wil ik zeggen. Beetje slaan in een opvoeding is niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet wel dat als ik alleen maar dacht aan dat soort dingen ik klappen kreeg van iedereen die dat merkte. En als ik dan jankend thuis kwam weer klappen kreeg van mijn vader. Ik had dan ook nooit meer de behoefte om zo iets te doen.
Dat schijnt nu vaak anders te zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
Gisteren wel wat moois gezien trouwens. Een bontkraagje stond vol trots aan zijn vriendjes te vertellen dat hij zijn moeder had geslagen omdat zij commentaar had op zijn gedrag. 1 van zijn vriendjes zegt heel rustig "dat moet je niet doen man" om hem vervolgens vol op zijn muil te rammen.
Die gozer heb ik dan ook een hand gegeven.
Pak er net zelf 1. (wel weer een twistdop maja het moet op he)quote:
Ach... goed- of kwaadschiks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:08 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor![]()
AchJa, succes ermee morgen.
Wacht, uit.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef AchJa het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte, Esses verneukt mij denk ik.
Weinig. Een groot deel van de bezuinigingen gaat dus pas na 1 juli bekend worden (het sluiten van bases en kazernes)quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens wat voor opheldering kan de brief morgen nog geven?
Oke oke. Mooi kut dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weinig. Een groot del van de bezuinigingen gaat dus pas na 1 juli bekend worden (het sluiten van bases en kazernes)
Morgen om 1500 weer. Maar weinig werk denk ik. Dan eerst maar even op het gemak de brief lezen. Tenminste, als die dan is vrijgegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke oke. Mooi kut dus.
Wanneer beginnen de diensten weer cobra?
Niveau Vaandrig/Kornet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:35 schreef Thaboel het volgende:
ik morgen ook om 1500 aan het werk... Vandaag weer een ruzietje met een leidinggevende omdat die klootzak me behandelt als een klein kind dus hem achter er even opgewezen dat hij dat niet nog eensch moet flikken. Hij is verdomme jonger alsdat ik ben en zich dan gedragen alsof het godverdomme zijn winkel is.
omhooggevallen persoontje.
Leek eropquote:
Zie pm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leek erop![]()
1x een Vaandrig gehad super relaxte kerel.
En godver wat wil ik graag terug naar de baas.(lees defensie). Zelfs met dit vooruitzicht
truste. Pm terug trouwensquote:
Mogguh. ErwinRommel is echt een enge vent... 2e keer binnen 24 uur dat ik me helemaal kapotschrik door hem...quote:
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh. ErwinRommel is echt een enge vent... 2e keer binnen 24 uur dat ik me helemaal kapotschrik door hem...
Anyway, draai me nog even om. Laterz!
Mag ik als nukubu misschien even vragen wat SWP MB, TL Mariniers en Artost zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef AchJa het volgende:
SWP MB => Exit
Stinger LMB => Exit
TL Marns => Exit
Artost => Exit
![]()
![]()
Stinger Weapon platform MB.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mag ik als nukubu misschien even vragen wat SWP MB, TL Mariniers en Artost zijn?
Hoe dan ook, klinkt in elk geval zwaar klote
Met bezuinigingen in welke vorm dan ook (dus niet alleen bij defensie maar ook bij gewone bedrijven) maakt het niet uit wat voor contract je hebt..quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef Thaboel het volgende:
Maar achja je heb toch een BOT contract? Dan kunnen ze je er toch niet uitgooien?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef AchJa het volgende:
SWP MB => Exit
Stinger LMB => Exit
TL Marns => Exit
Artost => Exit
![]()
![]()
Die stinger platforms zijn er net!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stinger Weapon platform MB.
Stinger club mariniers (TL, tegen luchtdoelen)
Artillerie ondersteuning (meteo etc.)
Liet 'ie z'n broek weer eens zakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh. ErwinRommel is echt een enge vent... 2e keer binnen 24 uur dat ik me helemaal kapotschrik door hem...
Anyway, draai me nog even om. Laterz!
De tweede keer had hij wel z'n broek op de enkels ja...quote:
Ik ben na een nachtje slapen alweer een beetje gekalmeerd.quote:
Alles kan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef Thaboel het volgende:
Maar achja je heb toch een BOT contract? Dan kunnen ze je er toch niet uitgooien?
Ik hoop dat dit soort mensen hun zin krijgen... om er vervolgens achter te komen hoe fout ze het hebben...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef FadetoGreen het volgende:
Goeiemiddag mensen, net ff examen gehad, nu op school mn maatschappij PO afmaken. Net dikke ruzie gehad met iemand die vond dat het leger 'maar afgeschaft moest worden' en dat er meer geld naar ontwikkelingshulp moet. Van dat soort mensen word ik echt misselijk...
Idd. Komt zo'n andere kneus aan (ik zei dat Duitsland invloedrijk was mede door hun leger) dat Duitsland al JAREN geen leger meer heeft -.-quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit soort mensen hun zin krijgen... om er vervolgens achter te komen hoe fout ze het hebben...
Natuurlijk zou dat betekenen dat het meerindeel hier zijn baan kwijt raakt, dus hoop ik tegerlijkentijd van niet. BUT it makes you wonder
Ik snap je punt xD....Duitsland heeft nog nooit een leger gehad! Dat weet toch iedereen xDquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef FadetoGreen het volgende:
Idd. Komt zo'n andere kneus aan (ik zei dat Duitsland invloedrijk was mede door hun leger) dat Duitsland al JAREN geen leger meer heeft -.-
Van dat soort mensen wil ik mjewders gaan omduwen.
Vooral niet in de periode 1930-1945...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik snap je punt xD....Duitsland heeft nog nooit een leger gehad! Dat weet toch iedereen xD
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef Thaboel het volgende:
En we gaan maar met een coronatje in de zon zitten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef AchJa het volgende:
SWP MB => Exit
Stinger LMB => Exit
TL Marns => Exit
Artost => Exit
![]()
![]()
Good luck.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:16 schreef paintmeester het volgende:
Zo de computer gaat uit, op naar de alle hens!
Heb nu politiek24-stream aan staan op mijn netbook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
1600 persconferentie Rutte en Hillen. Te volgen via politiek24.nl
Ben al opgestapt, vond ten eerste t kader echt SUPERbout, en daarnaast was de zin er gewoon uit, met dit vooruitzicht had ik persoonlijk er geen trek meer in om veel te geven en heel weinig te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Sloggi het volgende:
Zijn er hier geen mensen die overwegen vrijwillig op te stappen? Het wordt er allemaal niet beter op met verminderende toelages en een kortere werkweek van 36 uur.
quote:De VVD bezuinigt niet op veiligheid en dus ook niet op onze soldaten en veteranen. Het dalende defensiebudget wil de VVD dan ook een halt toeroepen.
Bedoelt ie daarmee dat def t zelf heeft gedaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens Rutte ligt de uitholing van Defensie aan Defensie zelf.......
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Bedoelt ie daarmee dat def t zelf heeft gedaan?
Als die microfoon eens goed afgesteld staat, dan kan ik horen wat voor onzin Hillen te verkondigen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef AchJa het volgende:
![]()
![]()
![]()
3 pelotons Lua bedankt, deadline 9 mei...
Tkbats weg.. Artost weg.. Het was weer feest vanmiddag...
Ah ze hebben het ook doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als die microfoon eens goed afgesteld staat, dan kan ik horen wat voor onzin Hillen te verkondigen heeft.
Champions League niveau nog wel..quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef gerco94 het volgende:
juist, we blijven wel op hetzelfde niveau
Kwalitatief wel, maar kwantitatief niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef gerco94 het volgende:
juist, we blijven wel op hetzelfde niveau
Heb het al gezien jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef Royyy het volgende:
Hmm die bezuinigingen trekken weer een heleboel trolls hier naar DEF...
Werk aan de winkel voor je dus.quote:
Zolang ze nog enigszins normaal posten kan ik er weinig tegen doen.quote:
Hij beweerde dat hij een aantal JSFs uit de lucht zal nemen... zal wel F16s hebben bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Snapte er iemand iets over dat verhaal van de F16?
Hij wilde vertellen dat er een aantal weg zouden gaan maar heeft het niet gezegd. Toch?
Ik kan er ondertussen ook geen touw meer aan vast knopen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een warboel dat verhaal van Hillen. Ik snap de helft al niet meer.
Maar hoeveel heeft hij niet gezegd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hij beweerde dat hij een aantal JSFs uit de lucht zal nemen... zal wel F16s hebben bedoeld
Afleidingsmanoeuvre...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een warboel dat verhaal van Hillen. Ik snap de helft al niet meer.
Ik wacht wel op de brief. Dan snap ik het tenminste. Hillen lult maar een eind raak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan er ondertussen ook geen touw meer aan vast knopen...
Hou eerst die trollen maar eens onder controle. Als dat lukt kijken we wel of je een niveau hoger mag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm er is nog een kans voor mij om bij Defensie te werken.... ivm eventuele cyberdefensie
Sir yes sir!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou eerst die trollen maar eens onder controle. Als dat lukt kijken we wel of je een niveau hoger mag.
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Hillen was boos dat de Bonden vonden dat hij maar moest zorgen voor nieuw werk voor de ontslagen militairen... jezus christus...
ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.
Geweldig is dat hè... kneus dat-ie is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.
Endex C4quote:
zeker?quote:
Overplaatsing?quote:
Er moeten 6000 man uit. En dan kijken voor een overplaatsing?quote:
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er moeten 6000 man uit. En dan kijken voor een overplaatsing?
dit, en:quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebben
Ja, en ook collega's met een hoger ancienniteit. En nu een tekort aan functies dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebben
Niet meteen negatief denken... komt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en ook collega's met een hoger ancienniteit. En nu een tekort aan functies dus.
kom je wel terug?quote:
quote:
*knuffel*quote:
ik heb die kutvent maar uitgezet. ik lees het wel in de brief.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:36 schreef Royyy het volgende:
Hillen: Aan het einde van de kabinetsperiode moet de pijn zijn geleden.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n onzin dat het bijna grappig is...
Maar die brief komt 1juli toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gesprek afgelopen. Bij het civiel worden van Eindhoven vervallen alle oorlogsfuncties. Dus ook mijn functie. Herplaatsingskansen nihil ivm de grote inkrimping.
Is vandaag, wat Eindhoven betreft, al bevestigd door Hillen.quote:
Das kut...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is vandaag, wat Eindhoven betreft, al bevestigd door Hillen.
Overige sluitingen worden na 1 juli bekend gemaakt.
zacht gezegd...quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is vandaag, wat Eindhoven betreft, al bevestigd door Hillen.
Overige sluitingen worden na 1 juli bekend gemaakt.
Ik verwacht niet dat ik in november nog voor Defensie werkzaam ben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Echt klote voor je
![]()
Al enig idee op wat voor een termijn dat gaat gebeuren, of is daar ook nog niks over bekend?
Ik treur met je mee. En dan wel als kabinet mooi die JSF (ook wel JCF (je centen foetsie)) aan gaan schaffen... OP DE ZELFDE FUKING DAG!! WAT IS HET PROBLEEM VAN DEN HAAG!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Pumatje het volgende:
einde Cavalerie
Alle tanks van het Nederlandse leger staan vanaf 9 mei stil. Hetzelfde geldt voor het meeste andere materieel dat defensie in het kader van de bezuinigingen gaat afstoten. Dat blijkt uit de bezuinigingsplannen waarmee het kabinet vrijdag heeft ingestemd.
"De tank is bijna het symbool van de landmacht, dus dit is een harde klap", zei minister van Defensie Hans Hillen (CDA). De beide tankbataljons van de landmacht worden opgeheven omdat ze niet meer nodig zijn. "Over tien jaar waren de tanks aan vernieuwing toe geweest. Dan hadden we geen nieuwe besteld."
Daarnaast verdwijnen er twaalfduizend banen, waarvan zo'n zesduizend via gedwongen ontslagen. Defensie bezuinigt zo bijna 1 miljard euro per jaar.
Per 9 mei wordt alles stilgezet, en mag er absoluut niet meer mee worden gereden.
Maar hopen op herplaatsing, anders ontslag per 9 mei
Het is wat. Staan we niet samen voor de Groene Tafel ivm een mail richting Hillen, gaan we misschien wel samen het hek over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Pumatje het volgende:
Maar hopen op herplaatsing, anders ontslag per 9 mei
Ik treur echt met jullie mee, wil nu echt iets doen, maja, wat kan ik doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wat. Staan we niet samen voor de Groene Tafel ivm een mail richting Hillen, gaan we misschien wel samen het hek over.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wat. Staan we niet samen voor de Groene Tafel ivm een mail richting Hillen, gaan we misschien wel samen het hek over.
En dan wel lekker 2 (en later meer) JSF's kopen. Wat een onzin. Er zijn vliegtuigen die goedkoper en beter zijn dan de JSF, maarja, dat mag niet van de VS, want anders krijgen hun geen geld meer -.-quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja![]()
Het is de zwartste dag uit mijn leven... wat voel ik me kut.
Alsof ik net ben verkracht
Ik zou gewoon maandag naar Hillbilly gaan en vragen of ie met je wil zoenen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja![]()
Idem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja![]()
kutvolk is het. je verdedigt hun land. direct,danwel indirect, en wat krijg je? stank voor dankquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef Royyy het volgende:
Fuck, ik doe het weer... reageren op die idiote anti-defensie trolls..
Godver Pumatje en Cobra4...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem.
19 jaar gewerkt voor de baas en dan met een schop onder de kont het hek over.
Oeh, straks even op internet terugkijken. ErwinRommel is thuis, zitten nu de herhaling van Rutte te kijken op politiek24.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
Wel een subtiele steunbetuiging van Frits Wester net tijdens de uitzending op RTL4. Hij droeg zijn KLu stropdas.
Maar wel zeggen dat de bezuinigingen een nationale aangelegenheid zijn... ehm totdat er weer ergens een NAVO-missie opgezet wordt, waar NL vervolgens niet aan kan meedoen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Vinz0r het volgende:
Ook mooie uitspraak van Rasmussen :
"De financiële crisis moet geen veiligheidscrisis worden."
tuurlijk zegt ie dat, want hij kan er in mijn ogen weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Maar wel zeggen dat de bezuinigingen een nationale aangelegenheid zijn... ehm totdat er weer ergens een NAVO-missie opgezet wordt, waar NL vervolgens niet aan kan meedoen...
Natuurlijk kan hij er niks veranderen, maar geef dan gewoon aan wat de gevolgen zijn voor de NAVO, in plaats van het standaard 'nationale aangelegenheid, bemoeien wij ons niet mee' zinnetje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
tuurlijk zegt ie dat, want hij kan er in mijn ogen weinig aan veranderen.
Maar zoals je tussen de regels door leest merk je dat ook hij t er niet mee eens is.
u is (nog) niet persoonlijk getroffen door de bezuinigingen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef Braamyo het volgende:
ZO hehe, eindelijk thuis, en ik ga meteen door naar een verjaarsdag, leven stopt nooit
Hij zit (nog) niet bij defensie dacht ik... (ik ook niet daar niet van)quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef gerco94 het volgende:
[..]
u is (nog) niet persoonlijk getroffen door de bezuinigingen?
Inmiddels al weer 2 jaar bij de baasquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef FadetoGreen het volgende:
Hij zit (nog) niet bij defensie dacht ik... (ik ook niet daar niet van)
jullie gaan Anti tank capaciteit verliezen.. dat is dus waar ik echt , he-le-maal niets van begrijp als de tanks ook weg gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
Pantzer infanterie is ongeveer de enige die relatief ongeschonde weg lijkt te komen, en ik heb net vorige maand mijn contract verlengd voor nog eens 2,5 jaar. Niks is zeker, maar ik zit (wederom) relatief zo veilig als dat een militair op dit moment kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |