Bedoelt ie daarmee dat def t zelf heeft gedaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens Rutte ligt de uitholing van Defensie aan Defensie zelf.......
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Bedoelt ie daarmee dat def t zelf heeft gedaan?
Als die microfoon eens goed afgesteld staat, dan kan ik horen wat voor onzin Hillen te verkondigen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef AchJa het volgende:
![]()
![]()
![]()
3 pelotons Lua bedankt, deadline 9 mei...
Tkbats weg.. Artost weg.. Het was weer feest vanmiddag...
Ah ze hebben het ook doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als die microfoon eens goed afgesteld staat, dan kan ik horen wat voor onzin Hillen te verkondigen heeft.
Champions League niveau nog wel..quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef gerco94 het volgende:
juist, we blijven wel op hetzelfde niveau
Kwalitatief wel, maar kwantitatief niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef gerco94 het volgende:
juist, we blijven wel op hetzelfde niveau
Heb het al gezien jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef Royyy het volgende:
Hmm die bezuinigingen trekken weer een heleboel trolls hier naar DEF...
Werk aan de winkel voor je dus.quote:
Zolang ze nog enigszins normaal posten kan ik er weinig tegen doen.quote:
Hij beweerde dat hij een aantal JSFs uit de lucht zal nemen... zal wel F16s hebben bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Snapte er iemand iets over dat verhaal van de F16?
Hij wilde vertellen dat er een aantal weg zouden gaan maar heeft het niet gezegd. Toch?
Ik kan er ondertussen ook geen touw meer aan vast knopen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een warboel dat verhaal van Hillen. Ik snap de helft al niet meer.
Maar hoeveel heeft hij niet gezegd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hij beweerde dat hij een aantal JSFs uit de lucht zal nemen... zal wel F16s hebben bedoeld
Afleidingsmanoeuvre...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een warboel dat verhaal van Hillen. Ik snap de helft al niet meer.
Ik wacht wel op de brief. Dan snap ik het tenminste. Hillen lult maar een eind raak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan er ondertussen ook geen touw meer aan vast knopen...
Hou eerst die trollen maar eens onder controle. Als dat lukt kijken we wel of je een niveau hoger mag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm er is nog een kans voor mij om bij Defensie te werken.... ivm eventuele cyberdefensie
Sir yes sir!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou eerst die trollen maar eens onder controle. Als dat lukt kijken we wel of je een niveau hoger mag.
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Hillen was boos dat de Bonden vonden dat hij maar moest zorgen voor nieuw werk voor de ontslagen militairen... jezus christus...
ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.
Geweldig is dat hè... kneus dat-ie is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de 6000 man die gedwongen de dienst verlaten vinden wel een baan.
Endex C4quote:
zeker?quote:
Overplaatsing?quote:
Er moeten 6000 man uit. En dan kijken voor een overplaatsing?quote:
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er moeten 6000 man uit. En dan kijken voor een overplaatsing?
dit, en:quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebben
Ja, en ook collega's met een hoger ancienniteit. En nu een tekort aan functies dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vast wel unieke eigenschappen die weinig mensen hebben
Niet meteen negatief denken... komt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en ook collega's met een hoger ancienniteit. En nu een tekort aan functies dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |