boxershort naaktquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Maitje het volgende:
-28.. dan ben ik deaud!!!
Nee, ff serieus, met kleren aan ken dat wel, maar die gast is meestal half naakt toch?
Laat me raden. PSV staat achter!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
boxershort naakt
Jazeker... op blote voeten
Dat zul jij niet weten...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Maitje het volgende:
Nee, ff serieus, met kleren aan ken dat wel, maar die gast is meestal half naakt toch?
Twente nu met 3 - 0 achter... Pfff eerste 15 - 20 min speelde Twente lekker maar nu niet meer zeg... 'T loopt niet..quote:
AchJa heeft geen pens hoorquote:
Nou, ik denk dat ik de aankomende 80 jaar (ja ik word 100quote:
Daar kan ik niet over oordelen, heb namelijk Mr. Achja nog nooit "gezien".. dusquote:
Ik heb meneer AchJa wel gezien. In uniform. Dus neem het maar van mij aanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik de aankomende 80 jaar (ja ik word 100) niet in zo'n koud gebied kom
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, heb namelijk Mr. Achja nog nooit "gezien".. dus
dat wordt volgende week serieus goede whisky....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, mijn aflossing is binnen. Even ouwehoeren en dan naar huis.
Tot in het volgende topic.Onder het genot van een borrel.
Herog Jan natuurlijk. Geen whiskeyquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
dat wordt volgende week serieus goede whisky....
Whiskey!!!quote:
drink dat echt niet miss 1/10 met cola maar liever bierquote:
Ik geloof altijd een Bffquote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb meneer AchJa wel gezien. In uniform. Dus neem het maar van mij aan
Truste!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef gerco94 het volgende:
mensen, ik ga horizontaal.![]()
succes en sterkte morgen!
HERTOG MIJquote:
Heb je ooit echte whiskey gedronken? dan bedoel ik niet red lable ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
drink dat echt niet miss 1/10 met cola maar liever bier
Dat snap ik. Whisky is voor echte mannen. Maar voor jou zal er ook bier zijn hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Malibu cola drink ik toch net anders om (ook een wisky achtig iets toch?)quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Thaboel het volgende:
Ja zo kan je het ook zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat snap ik. Whisky is voor echte mannen. Maar voor jou zal er ook bier zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |