nom nom nom !quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef FadetoGreen het volgende:
Jottem, kunnen wij binnenkort ook gigantische krab eten...
QFT!quote:
Deze kost 45 euro (ofzo) en kan ik mogelijk wel voor een enkeltje geldig maken... *gekheid*quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Dit is het beste muziekstuk aller tijden. En wie het daar niet mee eens is kan zich morgen bij Esses melden om de eenmalige grensoverschrijdende documenten te ontvangen.
Quoted for truth.quote:
bepaald lui zoals ik 3 VRA'tjes...maar I love the nat. athemquote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Dit is het beste muziekstuk aller tijden. En wie het daar niet mee eens is kan zich morgen bij Esses melden om de eenmalige grensoverschrijdende documenten te ontvangen.
Wat een kneusquote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Maitje het volgende:
LOL
http://www.dumpert.nl/med(...)niet_nat_worden.html
Gelukkig ben jij zo lief voor mij en heb je de koptelefoon aangeslotenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo lief voor mij en heb je de koptelefoon aangesloten
Sssssst!!!!quote:
Wat moet Lotusss met een baardtrimmer!?quote:
Die kale plek op het hoofd van ER......quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet Lotusss met een baardtrimmer!?
Mij vervloeken omdat de badkamer weer onder de haartjes zitquote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet Lotusss met een baardtrimmer!?
Zijn het wel jouw haartjes dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mij vervloeken omdat de badkamer weer onder de haartjes zit
Idd ja... had ik vandaag nét de badkamer helemaal schoongemaakt....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mij vervloeken omdat de badkamer weer onder de haartjes zit
Ik scheer nauwelijks... ik epileerquote:
Mijn Divisie tijdens mijn dienstplicht.quote:
Nog eentje danquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn Divisie tijdens mijn dienstplicht.
Ik vind het toch behoorlijk tof dat hij erin met alles er op en eraan in springt terwijl hij niet kan zwemmen. No way dat ik met kleren en kisten een zwembad in spring als ik niet kan zwemmenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Maitje het volgende:
Fail: http://www.dumpert.nl/med(...)an_niet_zwemmen.html
Dat wel, maar als je weet dat je niet kan zwemmen, kun je er misschien verstandiger aan doen om überhaupt er gewoon niet in te springenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind het toch behoorlijk tof dat hij erin met alles er op en eraan in springt terwijl hij niet kan zwemmen. No way dat ik met kleren en kisten een zwembad in spring als ik niet kan zwemmen.
Alsof hij een keus hadquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je weet dat je niet kan zwemmen, kun je er misschien verstandiger aan doen om überhaupt er gewoon niet in te springen
Kluns!!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:44 schreef Thaboel het volgende:
GODVERDOMME!! Gestruikelt tijdens het hardlopen en in de brandnetels gevallen godverdomme
Wat M.K. zegt. Instructeurs er om heen, camera's er op gericht.. Mwah, hij zal niet die ochtend zijn opgestaan en "Weetje, ik ga vandaag gewoon lekker het zwembad in springen, ondanks dat ik niet kan zwemmen.. Omdat het kan!" hebben gedacht haha.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je weet dat je niet kan zwemmen, kun je er misschien verstandiger aan doen om überhaupt er gewoon niet in te springen
Dat verdient een:quote:Op woensdag 6 april 2011 22:44 schreef Thaboel het volgende:
GODVERDOMME!! Gestruikelt tijdens het hardlopen en in de brandnetels gevallen godverdomme
Ontzettend goede reactiequote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat verdient een:
[ afbeelding ]
-facepalm!
..... We're the monkees!quote:
Tja... er bestaat nog altijd zoiets als vrije wilquote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat M.K. zegt. Instructeurs er om heen, camera's er op gericht.. Mwah, hij zal niet die ochtend zijn opgestaan en "Weetje, ik ga vandaag gewoon lekker het zwembad in springen, ondanks dat ik niet kan zwemmen.. Omdat het kan!" hebben gedacht haha.
Peer pressure is nog altijd vaak sterker dan vrije wil...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja... er bestaat nog altijd zoiets als vrije wil. Camera of niet.. Misschien denk ik er wat te luchtig over.
En ik ben tukke! Tjuus
Nee je denkt er te moeilijk over, trustenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja... er bestaat nog altijd zoiets als vrije wil. Camera of niet.. Misschien denk ik er wat te luchtig over.
En ik ben tukke! Tjuus
Weltrusten Maitje!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
En ik ben tukke! Tjuus
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:10 schreef Thaboel het volgende:
Totaal terecht! Loop dat rondje om de dag godver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |