quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals, doe toch eens kalm man. Als dit mijn dagelijkse werk zou zijn had ik het ernstig makkelijk. Ik mag de Duke's en Puma's dagelijks de weg wijzen.
Je ben echt niet deskundig op het gebied trollen he?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals, doe toch eens kalm man. Als dit mijn dagelijkse werk zou zijn had ik het ernstig makkelijk. Ik mag de Duke's en Puma's dagelijks de weg wijzen.
Wat voor jou trollen is is voor mij een kwajongensstreek.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Je ben echt niet deskundig op het gebied trollen he?
Kut voor je... Grolsch gaat ook altijd prima naar binnen!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
GODVERDOMME!!!!
Wat smaakt die Duvel toch weer lekker.
Maarja ik heb vandaag weer genoeg verwarring veroorzaakt (en boze mensen BTWquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor jou trollen is is voor mij een kwajongensstreek.
Ja ik weet het niet hoor. Ik ben oud en bijna versleten.
De adelaar zit op het nest, ik herhaal, de adelaar zit op het nest.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Maarja ik heb vandaag weer genoeg verwarring veroorzaakt (en boze mensen BTW)
Ik zal niet meer in code praten vandaag
De Grolsch is uit de koelkast, ik herhaal, de Grolsch is uit de koelkast!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De adelaar zit op het nest, ik herhaal, de adelaar zit op het nest.
Leren... voor BIO ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef FadetoGreen het volgende:
Hallo![]()
Ik kom weer even meepraten, na 3 uur biologie geleerd te hebben -.-.
Toch wel praktijk dan he?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef FadetoGreen het volgende:
Hallo![]()
Ik kom weer even meepraten, na 3 uur biologie geleerd te hebben -.-.
Ja. Morgen pw en moet een 7 of hoger halen. En ik doe vwo dus het is nog behoorlijk moeilijk ookquote:
Nee jammer genoeg niet, dat is nog leuk. Ik mocht lekker dingen leren over desoxyribonucleïnezuur (DNA).quote:
De volgende keer maar niet vergeten een voorwaarschuwing te geven dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
Leuk, de hele discussie weer bedankt omdat sommige figuren er weer wat gingen vinden...
Gvd Puma!!!! Iedereen mag zijn mening ventileren!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De volgende keer maar niet vergeten een voorwaarschuwing te geven dan.
Heel licht radioactief zodat het geen gevaar vormt voor mensen/dieren/voedselvoorziening (zeggen ze)quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef m.k het volgende:
Hey cobra, is het waar dat de zee rondom fukushima radioactief word?
Niet lang. Want door de stroming verplaatst de besmetting zich.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef m.k het volgende:
Hey cobra, is het waar dat de zee rondom fukushima radioactief word?
Naar de zalm?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet lang. Want door de stroming verplaatst de besmetting zich.
Latahhhquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
Ik ga maar eens een film kijken... Zie jullie morgen weer!
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
Nee, naar dit soort beesten:quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
Daarvoor hebben we dan dus defensie nodig, Hillen. Om te vechten tegen gigantische krabbenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, naar dit soort beesten:
[ afbeelding ]
En die worden dan nog groter!
Lol en dat is nog een kleine, en ze zijn al zo kleinquote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kent duidelijk Du_ke niet..quote:
En dan komen ze niet met een paar, maar met z'n allen!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we dan dus defensie nodig, Hillen. Om te vechten tegen gigantische krabben
AAAAHHH EEEN INVASIE!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En dan komen ze niet met een paar, maar met z'n allen!![]()
[ afbeelding ]
De geit is gemolken.. ik herhaal... de geit is gemolkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De adelaar zit op het nest, ik herhaal, de adelaar zit op het nest.
Het lijkt heel erg op die krab uit noorwegen.....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef jankaas020 het volgende:
Jochem Meijerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
De geit is gemolken.. ik herhaal... de geit is gemolken
Ieuw...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En dan komen ze niet met een paar, maar met z'n allen!![]()
[ afbeelding ]
Correctquote:
Wel gelijk een hoop meer eten... Lekker, krab met extra radioactiviteitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Braamyo het volgende:
iew... krabben invasie.... het krioelt teveel X3 !!!!
Het is de Japanse reuzenkrabquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg op die krab uit noorwegen.....
Holy shit 4.5 meter krab... Ik zou me echt de tering schrikken als die ineens onder me zitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het is de Japanse reuzenkrab
En die op de invasie is de rode krab
Heb er een keer een in sea life in Scheveningen een gezien, bizarre beestenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Holy shit 4.5 meter krab... Ik zou me echt de tering schrikken als die ineens onder me zit.
Volgens mij zitten die heel diep in de oceaan, die zul je dus niet zomaar tegenkomenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Holy shit 4.5 meter krab... Ik zou me echt de tering schrikken als die ineens onder me zit.
Ja oke, ik las verder en er stond dat die 2-300 meter diep levenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die heel diep in de oceaan, die zul je dus niet zomaar tegenkomen.
wajoo, zeker godzilla krabbenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb er een keer een in sea life in Scheveningen een gezien, bizarre beesten
True, maar door de opwarming van het zeewater (en de aarde) over de afgelopen jaren werd er toen ik in de horeca werkte (tenminste 6 jaar geleden nu) een nieuwsbericht op hart van nederland uitgezonden over de beestjes. Ze trokken namelijk ook langzaam de noordzee in.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Maitje het volgende:
Volgens mij zitten die heel diep in de oceaan, die zul je dus niet zomaar tegenkomen.
Jottem, kunnen wij binnenkort ook gigantische krab eten...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True, maar door de opwarming van het zeewater (en de aarde) over de afgelopen jaren werd er toen ik in de horeca werkte (tenminste 6 jaar geleden nu) een nieuwsbericht op hart van nederland uitgezonden over de beestjes. Ze trokken namelijk ook langzaam de noordzee in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |