Naaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
AbacusDe ku-80-53...
Uit mijn hoofd...
Ik zit ernaast, ik lurk af en toe tussendoor...quote:
Waar is de Jillz?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
Voor diegene die er zin in hebben. Tast toe.
[ afbeelding ]
quote:Voor de achterblijvers bij Defensie worden de arbeidsvoorwaarden stukken minder. Nu werken militairen 38 uur, maar hebben de mogelijkheid om 40 uur te werken. De werkweek wordt teruggebracht tot 36 uur.
De Jillz ligt in de koelkast.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar is de Jillz?![]()
En de hete brandweermannen die zich uitkleden????
Primaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Jillz ligt in de koelkast.
En hete brandweermannen? De actief dienende militairen hier zijn zodanig opgefocked dat die ook wel volstaan denk ik.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Een Abacus.. staat er toch...!
Laatste blzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangezien ik bij de brandweer in het gebouw zit kan ik beter de "hete" knaap zijn, of je moet van ouwe adjudanten met dikke pens houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar is de Jillz?![]()
En de hete brandweermannen die zich uitkleden????
*giegel* hij zij het P woord.... * Braamyo wijst hem na en lachtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
Aangezien ik bij de brandweer in het gebouw zit kan ik beter de "hete" knaap zijn, of je moet van ouwe adjudanten met dikke pens houden.
Nee! Geen dikke mannetjesquote:Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aangezien ik bij de brandweer in het gebouw zit kan ik beter de "hete" knaap zijn, of je moet van ouwe adjudanten met dikke pens houden.
Kom maar!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
*giegel* hij zij het P woord.... * Braamyo wijst hem na en lacht
Iceman!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom maar!
Btw, RTL4 heeft een bikkel te pakken.
whatzkebeurd, moet ik de tv aanzetten?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
Kom maar!
Lijkt wel op die TV klusjesman die zijn handen niet thuis kon houden. Wat was zijn naam ook alweer?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom maar!
-28...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat zeker, zo gestoord dat ik hem dat echt niet na doe
Jajaja... Nico?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt wel op die TV klusjesman die zijn handen niet thuis kon houden. Wat was zijn naam ook alweer?
Ja, Nico Zwinkels!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |