Wat volgens de presentator een Leo2A4 was.quote:
En Couzy stak ff heel makkelijk een mes in de rug...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat volgens de presentator een Leo2A4 was.
Ja, dat ging wel heel soepeltjes bij hem zeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Couzy stak ff heel makkelijk een mes in de rug...
Is altijd wel welkom denk ik, bezuinigingen of nietquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Lotusss het volgende:
Misschien een heel vrouwelijke en sowieso nutteloze actie, maar ik zou jullie nu het liefst een dikke knuffel en een paar borreltjes geven.
gaat die verdomde JSF gewoon door?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Is altijd wel welkom denk ik, bezuinigingen of niet![]()
Achterlijk gedoe inderdaad... Wat is Nederland kwijt aan de JSF? 5,7 miljard?
Treurig
See no evil, hear no evil!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef gerco94 het volgende:
[..]
gaat die verdomde JSF gewoon door?
Daar is geen besluit over genomen. Het was al bekend dat die beslissing door het volgende kabinet genomen gaat worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef gerco94 het volgende:
[..]
gaat die verdomde JSF gewoon door?
Ik vrees van wel dat dat handjeklap is met de PVV. PVV zal dan toch het JSF project steunen mits ze in een nieuw kabinet komen.quote:
Dank je wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
Heu mannen en vrouwen..
Trieste bedoelingen voor de actieve militairen onder ons.. *hart onder de riem steekt
En Lotusss ook bedankt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Lotusss het volgende:
Misschien een heel vrouwelijke en sowieso nutteloze actie, maar ik zou jullie nu het liefst een dikke knuffel en een paar borreltjes geven.
Bedankt alvast, maar morgen krijg je de rest te horen...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
Heu mannen en vrouwen..
Trieste bedoelingen voor de actieve militairen onder ons.. *hart onder de riem steekt
Hij is net op tijd om te horen dat alles wegbezuinigd wordt...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
He Rave leeft nog!Welkom terug in ons kloterige kikkerlandje.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bedankt alvast, maar morgen krijg je de rest te horen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Een Abacus.. staat er toch...!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef Clan het volgende:
Gaat iemand dit apparaat nog raden?
[DEF] Herkenningsquiz #13 Van kogels tot granaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |