Prachtig je emoties omschrevenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kamer, biertje en peuk..
Oh we mochten niet meer roken, nou ik heb nieuws.
Roken? Gewoon doen... Raampje open en gaan!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kamer, biertje en peuk..
Oh we mochten niet meer roken, nou ik heb nieuws.
Je bent te laat. Hij is weer weg.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:31 schreef Maitje het volgende:
Gepaste titel....
Haai rave, welcome home
Jij weet wrs van niks. Maar geen foto? Te verweg om te gaan kijken en google maps zal wrs nog niet zijn ge updatequote:Op donderdag 7 april 2011 23:34 schreef Pumatje het volgende:
Hee jongens
wat staat er een aparte leuke tekst op de brug "s-Hertogenbosch zuid .. A2, afslag sint'michielsgestel!
Voor jou, als steun en toeverlaat pak ik er wel even 1.quote:
pffrt ik heb geen ideequote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij weet wrs van niks. Maar geen foto? Te verweg om te gaan kijken en google maps zal wrs nog niet zijn ge update
quote:
ik ga er niet nog een keer voorbij rijden en het is nu donker ,, en ik weet van nietsquote:
Defensie natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:47 schreef EllaN het volgende:
Waar halen zij die mannen steeds vandaan?!
Per ongeluk een paar schermpjes ingeslagen van woede?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik morgen op rapport moet komen bij de basiscommandant.
Heh stomme vraag van mij natuurlijkquote:
Why? Ivm de bezuinigingen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik morgen op rapport moet komen bij de basiscommandant.
Nee, ik heb onze vriend Hillen gemaild.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Per ongeluk een paar schermpjes ingeslagen van woede?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onze vriend Hillen gemaild.
ach, MIVD zal toch wel weer alleen tijdens kantooruren werken, en waarschijnlijk zullen ze morgenvroeg een hele stapel mails moeten doorspitten voordat ze bij de jouwe aankomenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onze vriend Hillen gemaild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |