owkey... ik mis weer eens iets, ofschoon ik gewoon teveel bladzijdes maak vanavond om de topic bij te houden...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Lotusss het volgende:
Dat snap ik. Whisky is voor echte mannen. Maar voor jou zal er ook bier zijn hoor
Ben je slechts 20?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik de aankomende 80 jaar (ja ik word 100) niet in zo'n koud gebied kom
Vrouwen dromen alleen maar van mijn godenlichaam!quote:Daar kan ik niet over oordelen, heb namelijk Mr. Achja nog nooit "gezien".. dus
Ondanks het klote nieuws.... welkom terug!quote:
Oy ouwe visstick, hoe is ie na al dat gelul in Noorwegen? Ik heb alweer verhalen gehoord van onze club.... (de smilie zegt weer genoeg)quote:
Vetklep, zeker aan de frikandellen gezeten al die tijd?quote:
Nee, maar het schijnt dat jouw keel geen moeite heeft met fallusachtige gebruiksvoorwerpen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vetklep, zeker aan de frikandellen gezeten al die tijd?
De maten van ons gingen ook... goh, waarom doen die Noren alle kabels over paaltje, weet je wat, wij rollen ook kabels uit en dat doen wij gewoon over de grond!quote:
Gelul Rave!!! Dat weet je. Jouw keel braakt enkel onzin uit, waar een fallusachtig geval mooi als decoratie in zou passenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt dat jouw keel geen moeite heeft met fallusachtige gebruiksvoorwerpen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
@mk ooit een glenfitch ofzo gehad een nipje genomen toen snel de cola gepakt![]()
Qau sterke drank aleen jenever en jeagermeister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik heb laatst geprobeerd om een gepelde banaan te deepthroaten.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelul Rave!!! Dat weet je. Jouw keel braakt enkel onzin uit, waar een fallusachtig geval mooi als decoratie in zou passen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb laatst geprobeerd om een gepelde banaan te deepthroaten.
Ik stikte.
Oefenen kerel, oefenen!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik stikte.
Faal. Dat moet je oefenen!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik stikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |