* just me zit er klaar voor!quote:
Een gesprekje in de KvdW is wat anders dan echt 't huis ingaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
Johanna komt dus echt.![]()
![]()
Niet dat ik Greys niet geloofde hoor.
Voor Mo zeker ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef versabommie het volgende:
Dit is geen RLS meer... dit is das experiment geworden... ik ga er denk ik maar zo naar kijken..
Zeker.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef suzi1 het volgende:
tis eigenlijk net zo een attentionwhore als mo
Maar er is ook de videoboodschap. Die zal toch iedereen mogen zien?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een gesprekje in de KvdW is wat anders dan echt 't huis ingaan.
Echt, mijn hart, wat deed ze.quote:
wrom dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat de kans op een catfight uitgesloten is.
Nou....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er is ook de videoboodschap. Die zal toch iedereen mogen zien?
Wordt een één op één-ontmoeting in de Kamer van de Waarheid. Of ze moet naar binnen rennen.quote:
dat is niet handig bepaald dan!quote:
vind jequote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef espri het volgende:
ik word er helemaal hyper van hahaha wat zijn we erg eigenlijk
Als ze Jo dan meeneemt, graag!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef ZaZoe het volgende:
Mootje springt straks over de schutting..
Vette pech voor Maik, Mo doet het nu vast niet meer met hem. Ze had geen idee dat haar ouders dit konden zienquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef Ferdo het volgende:
Berouw komt na de zonde, Mo. Ik zou denken dat zo'n slim meisje dat wel zou weten.
Vindt je dat gek?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef lin1406 het volgende:
Die ouders hebben we ook nog nooit in de liveshow gezien ofwel?
Misschien wordt het nog een thriller.quote:
En de kans daarop lijkt ook met de dag kleiner te worden..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef lin1406 het volgende:
Die ouders hebben we ook nog nooit in de liveshow gezien ofwel?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vette pech voor Maik, Mo doet het nu vast niet meer met hem. Ze had geen idee dat haar ouders dit konden zien
Ach, als Maik nadenkt kan hij vanavond nog een ander liggen wippen!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vette pech voor Maik, Mo doet het nu vast niet meer met hem. Ze had geen idee dat haar ouders dit konden zien
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, als Maik nadenkt kan hij vanavond nog een ander liggen wippen!
Hoe dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, als Maik nadenkt kan hij vanavond nog een ander liggen wippen!
Nee, wist zij veel dat Net 5 in heel Nederland (en met een schotel in heel Europa) te ontvangen is en in principe vele miljoenen mensen hadden kunnen zien hoe ze vol wordt gepompt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met Johanna.quote:
Hebben ze het wel veilig gedaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, wist zij veel dat Net 5 in heel Nederland (en met een schotel in heel Europa) te ontvangen is en in principe vele miljoenen mensen hadden kunnen zien hoe ze vol wordt gepompt.
Ik las Joanna.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zou mooi zijn als Maik samen met Johanna het huis gaat verlaten.
Ik ken iemand in Frankrijk die ook dagelijks kijktquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, wist zij veel dat Net 5 in heel Nederland (en met een schotel in heel Europa) te ontvangen is en in principe vele miljoenen mensen hadden kunnen zien hoe ze vol wordt gepompt.
Gewoon kiezen voor die Johanna en de deur uit! HOP! Met wat mazzel denkt Maik een keer na en ligt die limburgse jankvlaai een week te gillen!quote:
http://live.towmc.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef shomila het volgende:
Doet spixtv het niet?
Ik kan het godver niet kijken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik las Joanna.
Ja, whisful thinking...
Wat ik er van begreep is het alleen een gesprek met maik in de kamer van de waarheid.quote:
Het is Mo, je mag drie keer raden.quote:
Top.quote:
Als Maik kiest voor dat lekkere wijf ipv die jankbal dan zal hij beter snel dat huis uitgaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is het alleen een gesprek met maik in de kamer van de waarheid.
Maar what the hell, vluggertje moet kunnen
Okayquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon kiezen voor die Johanna en de deur uit! HOP! Met wat mazzel denkt Maik een keer na en ligt die limburgse jankvlaai een week te gillen!
Nee, het zou mooi zijn als hij vanavond nog een trio met Monique en Johanna heeft. Dan verdient hij voor mij de bazentitel!!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zou mooi zijn als Maik samen met Johanna het huis gaat verlaten.
Mo is veel knapperquote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Maik kiest voor dat lekkere wijf ipv die jankbal dan zal hij beter snel dat huis uitgaan
omdat ze van mars komenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim vindt het lastig om te troosten
Waarom hebben mannen er toch altijd zo'n moeite mee om gevoelens te tonen?
Ik heb vandeweek een close up voorbij zien gaan .. die geeft je andere gedachtenquote:
Waar begrijp je dat uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is het alleen een gesprek met maik in de kamer van de waarheid.
Maar what the hell, vluggertje moet kunnen
ow ja dan krijgt ze antibiotica!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is toch niet nodig ze heeft toch blaasontsteking duh..
Doe nou eens 1 keer een normale vrouw nadoen ipv jezelf te zijn en de debiele lesbische bouwvakker uit te hangenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het zou mooi zijn als hij vanavond nog een trio met Monique en Johanna heeft. Dan verdient hij voor mij de bazentitel!!
Maar dan ook ff cose op die andere media-hoerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vandeweek een close up voorbij zien gaan .. die geeft je andere gedachten
En hij verwacht dat ze in het huis komt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar begrijp je dat uit?
Er werd gezegd dat ze vanavond in het huis komt.
die heeft niet de huid van een wijf van 80 door al het jankenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan ook ff cose op die andere media-hoer
Bedrogen vriendin van SST Maik radeloos van onze redactie .quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar begrijp je dat uit?
Er werd gezegd dat ze vanavond in het huis komt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou eens 1 keer een normale vrouw nadoen ipv jezelf te zijn en de debiele lesbische bouwvakker uit te hangen
kneukel, kneukelquote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Mo helemaal gek wordt als dat mens erin komt
Harteloos kudtkind! Doe nou eens beschaafd en leef nou eens met mensen mee, probeer je eens in mensen te verplaatsen! Ga een ziel zoeken!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
_o_quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou mooi zijn als er ook nog een vriendje van Maik zich komt melden daar
Dat wordt een jankmarathon van 6 dagen minimaalquote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Van een testje wordt je niet zwanger hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Misschien heeft JoHanna nog een verassing; ze is zwanger van Maik.
En eMo volgende week ook na een testje
Een vriendje? Hét vriendje. Die snoeperd!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou mooi zijn als er ook nog een vriendje van Maik zich komt melden daar
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Iedereen klaar voor het vertrek van Faalex?
1 dag of nacht is al genoeg om Mo te laten flippen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Flow3r het volgende:
Zou die Johanna langer blijven dan vandaag?
Ja idd dat zou je bijna vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Don't jinx it !!!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Heb je er op bewegend beeld gezien of alleen de foto's?quote:
ze komt nu al in de Kvdw om Maik te spreken, hoe lang nog voordat wij weer stream hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
1 dag of nacht is al genoeg om Mo te laten flippen.
ik denk dit gesprek al genoeg is straks hoor, ze zit al op het randjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
1 dag of nacht is al genoeg om Mo te laten flippen.
Ik ben nu eenmaal ik. En daar ben ik reuzeblij meequote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou eens 1 keer een normale vrouw nadoen ipv jezelf te zijn en de debiele lesbische bouwvakker uit te hangen
Dat weten we nog niet.quote:
Die gaat weer dreigen weg te gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt een jankmarathon van 6 dagen minimaal
*jaloers-is-op-dat-haar*quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die Johan met haar mooie haar het huis in komt wandelen, dikke confrontatie
Mss is er nog een geheim achterhuis waar ze aan haar dagboek kan werken. En deze daarna in t huis gooien uiteraard!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Flow3r het volgende:
Zou die Johanna langer blijven dan vandaag?
Het zou wel weer een passende faal zijn voor RampenFons met z'n NetNiet 5quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedrogen vriendin van SST Maik radeloos van onze redactie .
AMSTERDAM - VIDEO - Terwijl Maik in het Secret Story huis seksend met
zijn realityliefde Monique was te zien, brak in Nederland het hart van Maiks vriendin Johanna.
Maiks vriendinDiepbedroefd vertelt Johanna in een videoboodschap, die donderdagavond
tijdens de live-uitzending van Secret Story aan Maik wordt getoond: "Als ik die beelden van
jou en Monique zie, weet ik niet wat ik voel."
En dat is nog niet alles... Johanna gaat zelfs het huis in om verhaal te halen.
In de Kamer van de Waarheid confronteert zij Maik met zijn acties.
De knappe Johanna en Maik spraken voordat Secret Story begon af dat Maik in Portugal
mocht doen wat hij wilde. Het stel kende elkaar immers pas enkele weken.
Bij Johanna lijkt het in ieder geval dieper te zitten dan bij haar 'overspelige' vriendje...
omdat we er veel langer naar moeten zoeken. En als we ze gevonden hebben, blijken ze zo weinig voor te stellen ten opzichte van drank en voetbal, dat het de moeite vaak niet loont om ze uit te spreken. "Haal gewoon bier, kut," is wel het meest emotionele wat een man hoeft te zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim vindt het lastig om te troosten
Waarom hebben mannen er toch altijd zo'n moeite mee om gevoelens te tonen?
Ja, die moet gewoon binnenwandelen, niks achterkamertjes gedoequote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die Johan met haar mooie haar het huis in komt wandelen, dikke confrontatie
Van neuken zonder condooms wel en ik heb het over joHanna, niet Jo ;-)quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van een testje wordt je niet zwanger hoor.
Maar wat Jo en Maik op die zolder uitgespookt hebben, tja...dat weet alleen de maan. En de camera
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mss is er nog een geheim achterhuis waar ze aan haar dagboek kan werken. En deze daarna in t huis gooien uiteraard!
Zwanger van Maikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Zal ze ook met een geheim het huis in gaan?
Johan het vriendje van Maaike?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Houdoe en bedankt !quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
omdat we er veel langer naar moeten zoeken. En als we ze gevonden hebben, blijken ze zo weinig voor te stellen ten opzichte van drank en voetbal, dat het de moeite vaak niet loont om ze uit te spreken. "Haal gewoon bier, kut," is wel het meest emotionele wat een man hoeft te zeggen.
Deze posting gaat in mijn bookmarks voor als ik voor de zoveelste keer weer de vraag krijg waarom ik van de vrouwenliefde ben..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
omdat we er veel langer naar moeten zoeken. En als we ze gevonden hebben, blijken ze zo weinig voor te stellen ten opzichte van drank en voetbal, dat het de moeite vaak niet loont om ze uit te spreken. "Haal gewoon bier, kut," is wel het meest emotionele wat een man hoeft te zeggen.
Nee in het huis gaat te ver. Een foto op het scherm en de wetenschap dat maik haar gesproken heeft, is genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die moet gewoon binnenwandelen, niks achterkamertjes gedoe
Ik wil ook wel effe op en neer naar Portugal op kosten van net 5 hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze blijft echt niet hoor (denk ik). even voor een gesprek op en neervliegen, dan ben je echt verliefd, mediageil of niet goed bij je hoofd
Reizen op kosten van RTL + mediageil + lekker koppie = Doen voor Johanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze blijft echt niet hoor (denk ik). even voor een gesprek op en neervliegen, dan ben je echt verliefd, mediageil of niet goed bij je hoofd
Moo heb ik vaak genoege op bewegen beeld gezien, zowel verticaal als horizontaal. En met een beetje geluk zien we dat van Johanna ookquote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je er op bewegend beeld gezien of alleen de foto's?
Het was z'n vriendin voordat hij het huis in ging.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Is dat echt de vriendin van Maik? Of is het een geheime missie?
oja, zal wel ook een prijskaartje aanhangen hmmquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil ook wel effe op en neer naar Portugal op kosten van net 5 hoor.
quote:POLL
Welke man betrap je het snelst op het dragen van Uggs?
Gerard 17%
Karim 17%
Philip 13%
Alex 9%
Maik 44%
Hoogbegaafd he, dat trokquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
Hoop dat Flip weggaat.![]()
Is wel een lekker ding dat vriendinnetje van Maik zag ik net.![]()
Nu snap ik helemaal niet meer waarom ie op die jankbal kroop.
Ook goed, maar het mag voor de rest niet onopgemerkt voorbij gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee in het huis gaat te ver. Een foto op het scherm en de wetenschap dat maik haar gesproken heeft, is genoeg.
Die zal wel lekker kwaad zijn dusquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was z'n vriendin voordat hij het huis in ging.
Dat gedoe met die kluizen boeit me helemaal niet. Vind alles wat er speelt tussen de bewoners veel leuker.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat er wat kluizen verwisseld zullen worden
Jouw vriendin is gewoon een héle grote lieve lulquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze posting gaat in mijn bookmarks voor als ik voor de zoveelste keer weer de vraag krijg waarom ik van de vrouwenliefde ben..
quote:
Geld maakt veel goed waarschijnlijk, ik zou dit ECHT niet doen, hij kon de pot op.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze nu pas kwaad is.
Ja joh, natuurlijk. Om verhaal te halen, voor het schokeffect.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze gaat het huis binnen, maar voor hoelang? Misschien wel alleen maar voor vanavond??
prima gedaan Flipsequote:
Zoals verwacht, hij blijft dan ook vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Ben ook weer op tijd
Philip filmpje was best goed
Nou, mijn vriendin zegt wel vaak dat ik een vies mannetje ben, verpakt in een vrouwenlijfquote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jouw vriendin is gewoon een héle grote lieve lul
dat dacht ik dus ook gelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef PC eend het volgende:
Even promotie voor flip, die gaat niet weg
die heeft ook wel het heftigste gedaan niequote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Monique heeft tot nu toe wel de heftigste beelden gezien
dat kan ze toch handelen als hooggevoelige?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zoals verwacht, hij blijft dan ook vanavond
eeeeh, die heeft nou eenmaal niet stil gezeten hèquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Nah, wat denk je zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd of we het filmpje van Jo te zien krijgen waar ze niet over mag praten.
Stil gelegen bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeh, die heeft nou eenmaal niet stil gezeten hè
Mo heeft er ook voor gezorgd dat die beelden gemaakt konden worden!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Het druipt er vanaf iid. Zwakjesquote:
Eensch Coosquote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Mo heeft er ook voor gezorgd dat die beelden gemaakt konden worden!![]()
maw van de anderen zijn er zulke beelden niet,
Wishfull thinking hè? Wrs zat ze weer op Skype met haar botoxmoeder.quote:
kom maar Karim ik wil je wel troostenquote:
Ik ook !!! En een leukequote:
beetje in scene gezet?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
huh ging dat over die handschoenen ?? dat was toch niet raar ?
Gestook. Suspicious, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
huh ging dat over die handschoenen ?? dat was toch niet raar ?
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee in het huis gaat te ver. Een foto op het scherm en de wetenschap dat maik haar gesproken heeft, is genoeg.
$$$$$ denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het zo raar dat die vriendin van Maik nu pas aan de bel trekt.
Nee joh, da's gewoon toeval hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk eerder dat Hummie aan de bel heeft getrokken met een vette cheque in haar rechterhandquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |