Gewoon kiezen voor die Johanna en de deur uit! HOP! Met wat mazzel denkt Maik een keer na en ligt die limburgse jankvlaai een week te gillen!quote:
http://live.towmc.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef shomila het volgende:
Doet spixtv het niet?
Ik kan het godver niet kijken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik las Joanna.
Ja, whisful thinking...
Wat ik er van begreep is het alleen een gesprek met maik in de kamer van de waarheid.quote:
Het is Mo, je mag drie keer raden.quote:
Top.quote:
Als Maik kiest voor dat lekkere wijf ipv die jankbal dan zal hij beter snel dat huis uitgaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is het alleen een gesprek met maik in de kamer van de waarheid.
Maar what the hell, vluggertje moet kunnen
Okayquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon kiezen voor die Johanna en de deur uit! HOP! Met wat mazzel denkt Maik een keer na en ligt die limburgse jankvlaai een week te gillen!
Nee, het zou mooi zijn als hij vanavond nog een trio met Monique en Johanna heeft. Dan verdient hij voor mij de bazentitel!!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zou mooi zijn als Maik samen met Johanna het huis gaat verlaten.
Mo is veel knapperquote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Maik kiest voor dat lekkere wijf ipv die jankbal dan zal hij beter snel dat huis uitgaan
omdat ze van mars komenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim vindt het lastig om te troosten
Waarom hebben mannen er toch altijd zo'n moeite mee om gevoelens te tonen?
Ik heb vandeweek een close up voorbij zien gaan .. die geeft je andere gedachtenquote:
Waar begrijp je dat uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is het alleen een gesprek met maik in de kamer van de waarheid.
Maar what the hell, vluggertje moet kunnen
ow ja dan krijgt ze antibiotica!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is toch niet nodig ze heeft toch blaasontsteking duh..
Doe nou eens 1 keer een normale vrouw nadoen ipv jezelf te zijn en de debiele lesbische bouwvakker uit te hangenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het zou mooi zijn als hij vanavond nog een trio met Monique en Johanna heeft. Dan verdient hij voor mij de bazentitel!!
Maar dan ook ff cose op die andere media-hoerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vandeweek een close up voorbij zien gaan .. die geeft je andere gedachten
En hij verwacht dat ze in het huis komt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar begrijp je dat uit?
Er werd gezegd dat ze vanavond in het huis komt.
die heeft niet de huid van een wijf van 80 door al het jankenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan ook ff cose op die andere media-hoer
Bedrogen vriendin van SST Maik radeloos van onze redactie .quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar begrijp je dat uit?
Er werd gezegd dat ze vanavond in het huis komt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou eens 1 keer een normale vrouw nadoen ipv jezelf te zijn en de debiele lesbische bouwvakker uit te hangen
kneukel, kneukelquote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Mo helemaal gek wordt als dat mens erin komt
Harteloos kudtkind! Doe nou eens beschaafd en leef nou eens met mensen mee, probeer je eens in mensen te verplaatsen! Ga een ziel zoeken!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
_o_quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou mooi zijn als er ook nog een vriendje van Maik zich komt melden daar
Dat wordt een jankmarathon van 6 dagen minimaalquote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Van een testje wordt je niet zwanger hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Misschien heeft JoHanna nog een verassing; ze is zwanger van Maik.
En eMo volgende week ook na een testje
Een vriendje? Hét vriendje. Die snoeperd!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou mooi zijn als er ook nog een vriendje van Maik zich komt melden daar
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Iedereen klaar voor het vertrek van Faalex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |