* just me zit er klaar voor!quote:
Een gesprekje in de KvdW is wat anders dan echt 't huis ingaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
Johanna komt dus echt.![]()
![]()
Niet dat ik Greys niet geloofde hoor.
Voor Mo zeker ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef versabommie het volgende:
Dit is geen RLS meer... dit is das experiment geworden... ik ga er denk ik maar zo naar kijken..
Zeker.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef suzi1 het volgende:
tis eigenlijk net zo een attentionwhore als mo
Maar er is ook de videoboodschap. Die zal toch iedereen mogen zien?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een gesprekje in de KvdW is wat anders dan echt 't huis ingaan.
Echt, mijn hart, wat deed ze.quote:
wrom dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat de kans op een catfight uitgesloten is.
Nou....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er is ook de videoboodschap. Die zal toch iedereen mogen zien?
Wordt een één op één-ontmoeting in de Kamer van de Waarheid. Of ze moet naar binnen rennen.quote:
dat is niet handig bepaald dan!quote:
vind jequote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef espri het volgende:
ik word er helemaal hyper van hahaha wat zijn we erg eigenlijk
Als ze Jo dan meeneemt, graag!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef ZaZoe het volgende:
Mootje springt straks over de schutting..
Vette pech voor Maik, Mo doet het nu vast niet meer met hem. Ze had geen idee dat haar ouders dit konden zienquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef Ferdo het volgende:
Berouw komt na de zonde, Mo. Ik zou denken dat zo'n slim meisje dat wel zou weten.
Vindt je dat gek?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef lin1406 het volgende:
Die ouders hebben we ook nog nooit in de liveshow gezien ofwel?
Misschien wordt het nog een thriller.quote:
En de kans daarop lijkt ook met de dag kleiner te worden..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef lin1406 het volgende:
Die ouders hebben we ook nog nooit in de liveshow gezien ofwel?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vette pech voor Maik, Mo doet het nu vast niet meer met hem. Ze had geen idee dat haar ouders dit konden zien
Ach, als Maik nadenkt kan hij vanavond nog een ander liggen wippen!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vette pech voor Maik, Mo doet het nu vast niet meer met hem. Ze had geen idee dat haar ouders dit konden zien
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, als Maik nadenkt kan hij vanavond nog een ander liggen wippen!
Hoe dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, als Maik nadenkt kan hij vanavond nog een ander liggen wippen!
Nee, wist zij veel dat Net 5 in heel Nederland (en met een schotel in heel Europa) te ontvangen is en in principe vele miljoenen mensen hadden kunnen zien hoe ze vol wordt gepompt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met Johanna.quote:
Hebben ze het wel veilig gedaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, wist zij veel dat Net 5 in heel Nederland (en met een schotel in heel Europa) te ontvangen is en in principe vele miljoenen mensen hadden kunnen zien hoe ze vol wordt gepompt.
Ik las Joanna.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zou mooi zijn als Maik samen met Johanna het huis gaat verlaten.
Ik ken iemand in Frankrijk die ook dagelijks kijktquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, wist zij veel dat Net 5 in heel Nederland (en met een schotel in heel Europa) te ontvangen is en in principe vele miljoenen mensen hadden kunnen zien hoe ze vol wordt gepompt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |