quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Iedereen klaar voor het vertrek van Faalex?
1 dag of nacht is al genoeg om Mo te laten flippen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Flow3r het volgende:
Zou die Johanna langer blijven dan vandaag?
Ja idd dat zou je bijna vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Don't jinx it !!!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Heb je er op bewegend beeld gezien of alleen de foto's?quote:
ze komt nu al in de Kvdw om Maik te spreken, hoe lang nog voordat wij weer stream hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
1 dag of nacht is al genoeg om Mo te laten flippen.
ik denk dit gesprek al genoeg is straks hoor, ze zit al op het randjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
1 dag of nacht is al genoeg om Mo te laten flippen.
Ik ben nu eenmaal ik. En daar ben ik reuzeblij meequote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou eens 1 keer een normale vrouw nadoen ipv jezelf te zijn en de debiele lesbische bouwvakker uit te hangen
Dat weten we nog niet.quote:
Die gaat weer dreigen weg te gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt een jankmarathon van 6 dagen minimaal
*jaloers-is-op-dat-haar*quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die Johan met haar mooie haar het huis in komt wandelen, dikke confrontatie
Mss is er nog een geheim achterhuis waar ze aan haar dagboek kan werken. En deze daarna in t huis gooien uiteraard!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Flow3r het volgende:
Zou die Johanna langer blijven dan vandaag?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Chuckster het volgende:
Het zou wel weer een passende faal zijn voor RampenFons met z'n NetNiet 5quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedrogen vriendin van SST Maik radeloos van onze redactie .
AMSTERDAM - VIDEO - Terwijl Maik in het Secret Story huis seksend met
zijn realityliefde Monique was te zien, brak in Nederland het hart van Maiks vriendin Johanna.
Maiks vriendinDiepbedroefd vertelt Johanna in een videoboodschap, die donderdagavond
tijdens de live-uitzending van Secret Story aan Maik wordt getoond: "Als ik die beelden van
jou en Monique zie, weet ik niet wat ik voel."
En dat is nog niet alles... Johanna gaat zelfs het huis in om verhaal te halen.
In de Kamer van de Waarheid confronteert zij Maik met zijn acties.
De knappe Johanna en Maik spraken voordat Secret Story begon af dat Maik in Portugal
mocht doen wat hij wilde. Het stel kende elkaar immers pas enkele weken.
Bij Johanna lijkt het in ieder geval dieper te zitten dan bij haar 'overspelige' vriendje...
omdat we er veel langer naar moeten zoeken. En als we ze gevonden hebben, blijken ze zo weinig voor te stellen ten opzichte van drank en voetbal, dat het de moeite vaak niet loont om ze uit te spreken. "Haal gewoon bier, kut," is wel het meest emotionele wat een man hoeft te zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim vindt het lastig om te troosten
Waarom hebben mannen er toch altijd zo'n moeite mee om gevoelens te tonen?
Ja, die moet gewoon binnenwandelen, niks achterkamertjes gedoequote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die Johan met haar mooie haar het huis in komt wandelen, dikke confrontatie
Van neuken zonder condooms wel en ik heb het over joHanna, niet Jo ;-)quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van een testje wordt je niet zwanger hoor.
Maar wat Jo en Maik op die zolder uitgespookt hebben, tja...dat weet alleen de maan. En de camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |