quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mss is er nog een geheim achterhuis waar ze aan haar dagboek kan werken. En deze daarna in t huis gooien uiteraard!
Zwanger van Maikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Zal ze ook met een geheim het huis in gaan?
Johan het vriendje van Maaike?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die Johan met haar mooie haar het huis in komt wandelen, dikke confrontatie
Houdoe en bedankt !quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
omdat we er veel langer naar moeten zoeken. En als we ze gevonden hebben, blijken ze zo weinig voor te stellen ten opzichte van drank en voetbal, dat het de moeite vaak niet loont om ze uit te spreken. "Haal gewoon bier, kut," is wel het meest emotionele wat een man hoeft te zeggen.
Deze posting gaat in mijn bookmarks voor als ik voor de zoveelste keer weer de vraag krijg waarom ik van de vrouwenliefde ben..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
omdat we er veel langer naar moeten zoeken. En als we ze gevonden hebben, blijken ze zo weinig voor te stellen ten opzichte van drank en voetbal, dat het de moeite vaak niet loont om ze uit te spreken. "Haal gewoon bier, kut," is wel het meest emotionele wat een man hoeft te zeggen.
Nee in het huis gaat te ver. Een foto op het scherm en de wetenschap dat maik haar gesproken heeft, is genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die moet gewoon binnenwandelen, niks achterkamertjes gedoe
Ik wil ook wel effe op en neer naar Portugal op kosten van net 5 hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze blijft echt niet hoor (denk ik). even voor een gesprek op en neervliegen, dan ben je echt verliefd, mediageil of niet goed bij je hoofd
Reizen op kosten van RTL + mediageil + lekker koppie = Doen voor Johanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze blijft echt niet hoor (denk ik). even voor een gesprek op en neervliegen, dan ben je echt verliefd, mediageil of niet goed bij je hoofd
Moo heb ik vaak genoege op bewegen beeld gezien, zowel verticaal als horizontaal. En met een beetje geluk zien we dat van Johanna ookquote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je er op bewegend beeld gezien of alleen de foto's?
Het was z'n vriendin voordat hij het huis in ging.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Is dat echt de vriendin van Maik? Of is het een geheime missie?
oja, zal wel ook een prijskaartje aanhangen hmmquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil ook wel effe op en neer naar Portugal op kosten van net 5 hoor.
quote:POLL
Welke man betrap je het snelst op het dragen van Uggs?
Gerard 17%
Karim 17%
Philip 13%
Alex 9%
Maik 44%
Hoogbegaafd he, dat trokquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
Hoop dat Flip weggaat.![]()
Is wel een lekker ding dat vriendinnetje van Maik zag ik net.![]()
Nu snap ik helemaal niet meer waarom ie op die jankbal kroop.
Ook goed, maar het mag voor de rest niet onopgemerkt voorbij gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee in het huis gaat te ver. Een foto op het scherm en de wetenschap dat maik haar gesproken heeft, is genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |