eeeeh, die heeft nou eenmaal niet stil gezeten hèquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Monique heeft tot nu toe wel de heftigste beelden gezien
Nah, wat denk je zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd of we het filmpje van Jo te zien krijgen waar ze niet over mag praten.
Stil gelegen bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeh, die heeft nou eenmaal niet stil gezeten hè
Mo heeft er ook voor gezorgd dat die beelden gemaakt konden worden!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Monique heeft tot nu toe wel de heftigste beelden gezien
Het druipt er vanaf iid. Zwakjesquote:
Eensch Coosquote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Mo heeft er ook voor gezorgd dat die beelden gemaakt konden worden!![]()
maw van de anderen zijn er zulke beelden niet,
Wishfull thinking hè? Wrs zat ze weer op Skype met haar botoxmoeder.quote:
kom maar Karim ik wil je wel troostenquote:
Ik ook !!! En een leukequote:
beetje in scene gezet?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
huh ging dat over die handschoenen ?? dat was toch niet raar ?
Gestook. Suspicious, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
huh ging dat over die handschoenen ?? dat was toch niet raar ?
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee in het huis gaat te ver. Een foto op het scherm en de wetenschap dat maik haar gesproken heeft, is genoeg.
$$$$$ denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het zo raar dat die vriendin van Maik nu pas aan de bel trekt.
Nee joh, da's gewoon toeval hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk eerder dat Hummie aan de bel heeft getrokken met een vette cheque in haar rechterhandquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |