Die zal wel lekker kwaad zijn dusquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was z'n vriendin voordat hij het huis in ging.
Dat gedoe met die kluizen boeit me helemaal niet. Vind alles wat er speelt tussen de bewoners veel leuker.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat er wat kluizen verwisseld zullen worden
Jouw vriendin is gewoon een héle grote lieve lulquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze posting gaat in mijn bookmarks voor als ik voor de zoveelste keer weer de vraag krijg waarom ik van de vrouwenliefde ben..
quote:
Geld maakt veel goed waarschijnlijk, ik zou dit ECHT niet doen, hij kon de pot op.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze nu pas kwaad is.
Ja joh, natuurlijk. Om verhaal te halen, voor het schokeffect.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze gaat het huis binnen, maar voor hoelang? Misschien wel alleen maar voor vanavond??
prima gedaan Flipsequote:
Zoals verwacht, hij blijft dan ook vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Ben ook weer op tijd
Philip filmpje was best goed
Nou, mijn vriendin zegt wel vaak dat ik een vies mannetje ben, verpakt in een vrouwenlijfquote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jouw vriendin is gewoon een héle grote lieve lul
dat dacht ik dus ook gelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef PC eend het volgende:
Even promotie voor flip, die gaat niet weg
die heeft ook wel het heftigste gedaan niequote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Monique heeft tot nu toe wel de heftigste beelden gezien
dat kan ze toch handelen als hooggevoelige?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Monique heeft tot nu toe wel de heftigste beelden gezien
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zoals verwacht, hij blijft dan ook vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |