quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
Zo. Ik heb een nieuwe UI nodig, gifje nogwel.
Ik wil graag een UI die eerst "hardstylepik" van links naar rechts scrollt, letters ong 55px hoog (zodat het net in het UI vakje past), met zwarte letters en een witte achtergrond. En dan als dat voorbij is, sneeuw (je weet wel voorals zo'n zender een storing heeft), en dan dat er staatKnetter
, dan weer even wit scherm en dan weer
Knetter
en dan weer sneeuw.
Alvast dank
quote:Ik zoek een UI van 50.0 Kb met een zweedse chick.
Gifje graag. Ik heb zelf alleen nog geen idee hoe. dus een paar voorbeelden zouden wel passend zijn
Anders heb je gewoon even geduld, vervelend pubertje dat je bent.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij zijn er meer aanvragen dan dat er mensen zijn die dit kunnen.
Nou, dat was de enige foto die ik kon vinden van dzsudzsak op de rug gezienquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat dit nog niet de definitieve is?
Is 20 puber dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef Rectum het volgende:
[..]
Anders heb je gewoon even geduld, vervelend pubertje dat je bent.
Je komt over als iemand met het verstand van iemand van 13.quote:
Zoek anders even een YT-filmpje van een Zweeds wijf. Zou het al een stuk gemakkelijker maken.quote:
Dankjewel, top!!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat was de enige foto die ik kon vinden van dzsudzsak op de rug gezien
Dus, meer kan ik er niet van maken nu
Wel definitief dus
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je komt over als iemand met het verstand van iemand van 13.
Waarom zou hij/zij?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Ik zeg: diegene die voor Dalanda bezeig is....kappuh, volgende!!
Oh, het moet bewegenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:51 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dankjewel, top!!
Hoop alleen dat iemand er ook een .gif van kan maken met meerdere foto's......
Zou top zijn, heeft voor mij namelijk echt veel betekenis, het is iets dat ik samen met mijn broertje heb. Verder wil ik er niet teveel over vertellen.........quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, het moet bewegen
Ik wist niet dat hier een "gif" gelijk stond aan een animatie
Nou, wie zin heeft, ga je gang
[..]
[..]
Zoek anders even een YT-filmpje van een Zweeds wijf. Zou het al een stuk gemakkelijker maken.
Iemand??quote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Zou top zijn, heeft voor mij namelijk echt veel betekenis, het is iets dat ik samen met mijn broertje heb. Verder wil ik er niet teveel over vertellen.........
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij zijn er meer aanvragen dan dat er mensen zijn die dit kunnen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben er weer.![]()
Wie is er aan de beurt en wie moet nog?
[..]
[..]
Zoek anders even een YT-filmpje van een Zweeds wijf. Zou het al een stuk gemakkelijker maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef gogosweden het volgende:
Dit filmpje. vanaf 1.06 ofzo. die "bewegende" chick.
Als het kan graag met de tekst knipperend ofzo "gogosweden"
quote:
quote:
Iemand, stond nog in het vorige deel en heb nu al een plaatje maar wil graag een gifje van verschillende keren 22 en de icon die ik nu al heb?!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Ivotje het volgende:
Kan iemand iets gaafs doen met het getal 22.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefst ook nog een psv speler met rugnummer 22.......
En misschien dat iemand nog andere plaatjes heeft. Heeft een speciale betekenis voor mij het getal 22. Zou het gaaf vinden als hier een icon liefst .gif van gemaakt wordt.!!
Alvast bedankt....
quote:[..]
Kun je ook nog hartjes bij die knetter zetten?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Ivotje het volgende:
Iemand, stond nog in het vorige deel en heb nu al een plaatje maar wil graag een gifje van verschillende keren 22 en de icon die ik nu al heb?!
Alvast bedankt....
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef knoffel het volgende:
Zou iemand van het volgende filmpje en dan vanaf 0.45 tot 0.50 waar hij die fakkel in die ton gooit een gifje kunnen maken met eventueel mijn nickname er achteraan verwerkt kunnen maken?
Al gelukt zo te zien?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Hyman het volgende:
Iemand die van deze kat een UI wilt maken?
Ja, ik ging even zoeken op google.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Al gelukt zo te zien?
Ik heb nog geprobeerd hem iets te verbeteren. Gewoon om te kijken of ik dat kanquote:
Ik ben niet zo goed in optimaliseren qua groottequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die deze kan aanpassen voor Fok!? http://kexx.net/uploads/gif/7334_c79d.gif
Deze is al topquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in optimaliseren qua grootte![]()
[ afbeelding ]
Ik weet dat hier users zijn die dat veel beter kunnen.
Shiznuts je bent n heldquote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Al gelukt zo te zien?
Oh ja, bedankt die is wel wat beter ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd hem iets te verbeteren. Gewoon om te kijken of ik dat kan
huidige:
[ afbeelding ]
verbeterd?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mijn ui een mandje met paaseitjes geven, inplaats van het slotje zoals hier:
[ afbeelding ] Of is dat heel lastig?
Of juist iets van paashaas-oortjes en snuitje zoals mijn kerst-ui met een rendier had:
[ afbeelding ]
Standaard:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Held! Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik je ook nog paashaasoren geef denk ik dat je een playboy bunny bent.
Bij elkaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:15 schreef gamezz het volgende:
Ook nog eentje met oortjes dan:
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar dan vind ik hem niet meer leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:26 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nice, maar je bent de tanden nog vergeten.
Dan heeft Myraela tot nu toe dus de keuze uit:quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan vind ik hem niet meer mooi.
[ afbeelding ]
![]()
Zo zoek je een avatar en zo kan je kiezen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan heeft Myraela tot nu toe dus de keuze uit:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Had inmiddels reactie, als het goed is doet imageshack het ook weer hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:50 schreef shiznuts het volgende:
Vergeet mijn legendarische jiggle-bounce-topic niet!
Jammer dat imageshack het laat afweten, ik heb maar eens een mailtje die kant op gedaan, waarom dat blokkeren nou weer moet.
Maar om bij je 3D-creatie () terug te komen.
Kun je daar geen roterende animatie van maken?
Nice work bromigo's.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo zoek je een avatar en zo kan je kiezen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan vind ik hem niet meer leuk.
[ afbeelding ]
![]()
Super! Dankjulliewel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan heeft Myraela tot nu toe dus de keuze uit:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zal ik die voor smegmanus ook alvast maken? Want die wil natuurlijk ipv een slotje een paashaasmandje om zijn sigaar.quote:
http://img718.imageshack.us/i/myraelajigglebounce.gif (copy/paste deze link)Nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had inmiddels reactie, als het goed is doet imageshack het ook weer hier.
Je gebruikt de verkeerde link van imageshack:quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ http://img718.imageshack.us/i/myraelajigglebounce.gif (copy/paste deze link) ]Nog niet helemaal.
[ afbeelding ]
Myraela jiggle-bounce
Ik moest ook best wel lachen toen ik hem afhad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef shiznuts het volgende:
Je gebruikt de verkeerde link van imageshack:
- edit - damn, mij lukt het ook nietepic fail, misschien dat het vanuit FOK! wordt gedaan.
Ff navragen bij onze development afdeling. De oude links doen het namelijk wel. De nieuwe in hetzelfde format niet en opeens komt er tekst te staan in het Nederlands.
It works, because of herbs!Anyways, great job!
Ja, dat was 48 hr, maar dat was al een tijdje geleden. En mij is opgevallen dat oude imageshacklinks alweer werken, maar nu veranderen nieuwe dus in tekstjes en dat is waarschijnlijk omdat Danny of iemand anders zag dat imageshack problemen gaf met inladen, soms kreeg je niet eens een plaatje te zien en wist men dus ook niet dat er een plaatje in de post van iemand stond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moest ook best wel lachen toen ik hem afhad.![]()
Maar ik heb alle links van imageshack even geprobeerd. Maar misschien kost het hun tijd om de blokkering op te heffen?
quote:Animated gif uploads are only available for subscribed registered users.
Ik zag je edit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Dat is ook niet de directe link die je daar geeft.
Dan had je deze moeten hebben: http://img64.imageshack.us/img64/6938/melliebellie2.gif (copy/paste deze link)Natuurlijk. Dat werkt dan ook niet. Wat is dit vandaag... hum:
[..]
Dat ook weer opgelost, volgende.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ok, dus liever niet gebruikmaken ervan dan maar.Maar ondertussen doen oude plaatjes het wel weer, alleen worden bij het nieuw embedden van (statische) afbeeldingen, deze dus nu als tekst weergegeven, wat niet nodig is, omdat ze dus in principe niet meer geblokkeerd worden. Mja, imgurl ftw zeg ik.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
Plaatje: [ afbeelding ]
Tekst daarna: 1 rijk
Tekst daarna: 1 volk
Tekst daarna: tesamen met 1 man
en dan het laatste plaatje: [ afbeelding ]
en als het dan mogelijk is graag als de poort opengaat dat je dan dit ziet achter de poort: [ afbeelding ]
Graag de uiteindelijke totale grootte: 300x300 px
met een vloeiende overloop svp. Soort van filmtrailereffect dus.
Hij is klaar wanneer die klaar is.quote:Ik zie het vanavond/morgen wel verschijnen, alvast bedanktIk zie het vanavond/morgen wel verschijnen, alvast bedankt
de plaatjes die vergroot moeten worden hoef je niet te vergroten, verkleinen (naar dus 300x300) is alleen een pre. En bij de deur mag dat achtergrondplaatje zo groot zijn als de deur zegmaarquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben Rucky niet Steven Spielberg.
![]()
Hoe groot (kb) mag je plaatje worden? Heb je ook de plaatjes in 300x300? Want als ik ze ga vergroten gaat het ten koste vd kwaliteit.
[..]
Hij is klaar wanneer die klaar is.
Nog net vanavond gelukt.quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
Tekst daarna: 1 rijk
Tekst daarna: 1 volk
Tekst daarna: tesamen met 1 man
en dan het laatste plaatje: [ afbeelding ]
en als het dan mogelijk is graag als de poort opengaat dat je dan dit ziet achter de poort: [ afbeelding ]
Graag de uiteindelijke totale grootte: 300x300 px
met een vloeiende overloop svp. Soort van filmtrailereffect dus.
Ik zie het vanavond/morgen wel verschijnen, alvast bedankt
Die stuur ik per pm wel na.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:37 schreef BELASTING het volgende:
Is er iemand die voor mij een .gif kan maken?
Ik wil graag van dit filmpje:
Vanaf 5 sec dat je Henk en Ingrid ziet, tot ongeveer 16 sec dat ze weer weg gaan.
Het is voor Fok!.
Bedankt alvast!
Ah, kijk! Heel erg bedankt! De laatste was precies wat ik zochtquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Alstu. Ik kan de snelheid nog aanpassen als je wilt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die stuur ik per pm wel na.![]()
Ah, ik wist dat ik wat vergeten was. Momentje
[ afbeelding ]
DilleniaUPC vet cursief 48 ptquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Wat voor een lettertype heb je gebruikt voor de tekst?
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:38 schreef Høken het volgende:
Wil iemand een Bennie Jolink UI voor me maken?Bijvoorbeeld van dit stukje (0.57 - 1.05)
Of als iemand iets leukers in gedachten heeft, mag dat ook.
Ze is nu Pocahontas of wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Rucky het volgende:
En Myraela hoeft de komende 6 maanden in dit topic geen avatar verzoek te doen.
quote:
Dat was toch een 1 aprilgrap?quote:
Dat is dan weer een SC in ONZ. Het is verwarrend, ik moet veel wisselen van UI's.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef shiznuts het volgende:
En er is een separaat Piratenforum op komst ook? Of hoort dat bij de piraten?
En waarom ooglapjes? De piraat van tegenwoordig heeft een AK47 en een speedboatje.
heb je nou serieus voor elk subforum/topic een aparte UIquote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dan weer een SC in ONZ. Het is verwarrend, ik moet veel wisselen van UI's.
Nee. Dat zijn de uitzonderingen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je nou serieus voor elk subforum/topic een aparte UI?!
Maar wisselen gaat juist kei snel nu. 2 klikjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:26 schreef shiznuts het volgende:
Vroegâh, met webUI's kon je ze nog hosten op zo'n server die dan telkens een ander plaatje van je door de rotatie gooide. Misschien een leuke abo-feature.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef bambino het volgende:
Zou iemand voor mij een stukje uit het volgende filmpje willen halen:
Het gaat dan om het stukje net na dat hij scoort, voor het publiek gaat staan en zijn handen in de lucht steekt. Als het kan nog met de goel erbij (dus vanaf 0:45 +/-) tot en met 0:53 +/- net voor de camera naar het publiek toe switcht
Het is voor fok trouwens
Je plaatje is nu al 50kb, als ik je avatar langer maak moet ik hem op een andere manier inkorten.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef bambino het volgende:
Ja dat ziet er goed uitzou je hem alleen net iets langer door kunnen laten lopen aan het einde?
Volgens mij mis je net een klein stukje, de camera gaat nog iets omhoog dan, en daarna switcht die naar het publiek.
Dan wordt die zo:quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef bambino het volgende:
mag je wel wat van het begin af halen
Het ging me eigenlijk meer om het laatste stukje.
Kijk maar hoeveel er van het begin over blijft.
Misschien vanaf het punt dat hij daadwerkelijk schiet tot het einde (van 50kb)
thanks alvast
Ik begin wel even opnieuw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef bambino het volgende:
Thanks rucky maar ik bedoelde eigenlijk het stukje waar hij zijn handen in de lucht steekt
Dat publiek hoeft er juist helemaal niet in, net voor hij switcht naar het publiek moet het gifje afgelopen zijn.
Als het mogelijk is dat stukje met de handen omhoog iets vertragen, volgens mij heb je dat nu gedaan met de goal.
Sorry dat ik het moeilijk maak
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die iets leuks kan met mijn huidige UI?
Of een andere leuke kan maken?
Ik hou van Oldskool Mini's.
Ducati 1098quote:Op zondag 24 april 2011 15:22 schreef znacky het volgende:
wie kan een gifje voor me maken
steek woorden
trucks
ducati
corona
chillen
2pac
lekker divers btw
Het zou handig zijn als je zelf wat plaatjes uitzoekt.quote:Op zondag 24 april 2011 15:22 schreef znacky het volgende:
wie kan een gifje voor me maken
steek woorden
trucks
ducati
corona
chillen
2pac
lekker divers btw
Ik zat ff 1 minuut te wachten of er nog iets in beeld kwamquote:
quote:
Leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
Koninginnedag smilies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer?
http://www.online-image-editor.com/quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef DeKleineBaas het volgende:
Zou iemand deze foto als usericon willen aanpassen ?
[ afbeelding ]
Heb beide links opgeslagen bedankt voor je hulpquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
Sommige dingen kun je natuurlijk ook best zelf, hè.
http://img813.imageshack.us/img813/7880/5231131k5ezm0h7.jpg (copy/paste deze link)
quote:
Jaja, je was gewoon in andere bezigheden verwikkeld.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kon niet vinden hoe ik hem kon downloaden. Ik zat al te klooïen met een capture prgramma maar jij had hem al gemaakt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jaja, je was gewoon in andere bezigheden verwikkeld.![]()
Ja helemaal leukquote:
Hmmmm, ik weet het niet zo goed:quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Zou er iemand voor mij 1tje kunnen maken.
Ik weet dat in de OP staat "Maak maar wat, hebben we niks aan.", maar ik ben inspiratieloos!
Ik vind geanimeerde UI's het leukst.
Het hoeft niet perse met mn username te maken hebben.
Meme's zoals Foul Bachelor frog, trollface of lolface doen het ook zeker goed
Hij is wel grappig, zou je hem misschien zo kunnen maken:quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef banapples het volgende:
[..]
Hmmmm, ik weet het niet zo goed:
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Hij is wel grappig, zou je hem misschien zo kunnen maken:
Foul Bachelor Frog, 3/4 seconde in beeld, zoals hij nu is.
Daarna LOLFace voor 3/4 seconde, met LOLOLOLOLOL vanuit zn mond bewegend tot buiten de UI ( weet niet hoe ik het duidelijk had moeten omschrijven hahaha )
Die lol avatar heb ik voor Boterhamzakje gemaakt. Wat doe jij ermee?quote:
met of zonder achtergrond mag je zelf kiezenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:33 schreef Rucky het volgende:
Wil je de achtergrond er ook bij houden? Anders zou een plaatje met een wat meer contrasterende achtergrond makkelijk zijn. Ik heb hem al.
Maar ik moet wel weer even bedenken hoe ik die ravo avatar heb gemaakt.
wapen van Naarden, kan dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef Rucky het volgende:
Ik heb hem nu zo, maar als je een achtergrond hebt kan ik die er achter plakken.
[ afbeelding ]
Ik had hem net zo:quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wapen van Naarden, kan dat?
[ afbeelding ]
oh die is ook mooi!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had hem net zo:
[ afbeelding ]
Ik ben alleen vergeten dat ik eerst moet spiegelen en dan pas water moet toevoegen.:D
Maar ik zal het logo van naarden er achter zetten.
ik heb het aan de gele kraai zelf gevraagd welke hij wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Rucky het volgende:
Als je die onderste wilt hebben wil ik nog wel die gele pixels weg werken.
Heb ik hem zelf lopen makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die lol avatar heb ik voor Boterhamzakje gemaakt. Wat doe jij ermee?
Hij kwam me al zo bekent voor![]()
Dat is in ieder geval welquote:
Hij kan kiezen:quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb het aan de gele kraai zelf gevraagd welke hij wilik laat het weten!
Ohw lol, ik zie mijn UI nu...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die lol avatar heb ik voor Boterhamzakje gemaakt. Wat doe jij ermee?
Hij kwam me al zo bekent voor![]()
Zo heb je hem als avatar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand hier wat mee, resizen, iets leuks o.i.d.? Bij voorbaat dank!![]()
[ afbeelding ]
Er is veel mogelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
Hm dat 60x60 is wel een eeuwige belemmering![]()
Is er geen mogelijkheid meer in beeld te krijgen, ik weet niet of op een .gif bestand er over het plaatje gehovered/ingezoomed kan worden o.i.d? Ben echt een IT nietsnut ben ik bang.
Alstu.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef saaw het volgende:
Kan iemand voor mij van dit gifje een icon maken?
[ afbeelding ]
Van mij hoef je hem niet te veranderen en als je een ander wil dan post je het hier maar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:33 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Ohw lol, ik zie mijn UI nu...Zal ik hem wijzigen?
Ok, ik weet zo niet hoe het heet in het Nederlands maar; "is it possible to make the camera hover from over his head down or vice versa?" of iets dergelijks? Weet niet wat de mogelijkheden met .gif zijn, maar goed. Of anders een statische versie van je bovenste voorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Er is veel mogelijk.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het beste kan je je idee aangeven en dan hoor je wel wat de (on)mogelijkheden zijn. Als ik tijd heb zal ik eens een lijstje maken met voorbeeld mogelijkheden.
Zo dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, ik weet zo niet hoe het heet in het Nederlands maar; "is it possible to make the camera hover from over his head down or vice versa?" of iets dergelijks? Weet niet wat de mogelijkheden met .gif zijn, maar goed. Of anders een statische versie van je bovenste voorbeeld.
Stel overigens je hulp erg op prijs.
Ik vraag het wel ff aan James Cameron.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
En dan het liefst dat kermit of zijn zonnebril zo stoer ff een beetje naar voren haalt, of dat hij met zijn geweer een gat in zn hoed schiet en daarna dat geweer "afblaast" ?
En ff resizen voor icon
Ik snap m nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag het wel ff aan James Cameron.
"even" zo'n animatie maken is veel, heel veel werkquote:
Zoiets doelde ik op inderdaad, vervloek m'n taalkennis.quote:
Ohw, zo. Sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"even" zo'n animatie maken is veel, heel veel werk
Ik denk dat we toch eens moeten gaan coördineren wie welke doet.quote:
Ik wel.quote:
Nou als je nog ideeën hebt hoor ik het graag hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch eens moeten gaan coördineren wie welke doet.![]()
Maar hij is tof.
Soms gaat het idd wel makkelijk maar wat jij vraagt is heel veel werk, moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:54 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ohw, zo. Sorry.
Ja, het lijkt hier allemaal zo gemakkelijk
Er zit niet zoveel verschil indegene die Shiz heeft gemaakt. Ik had je avatar net scrollend en vond dat ik er nog iets mee moest doen. Dat heeft Shiz mooi opgelost.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als je nog ideeën hebt hoor ik het graag hoor
Zou helemaal goed zijn nu, maar zou misschien de naam iets kleiner kunnen en dan helemaal onderaan ipv in 2 stukken, dus net zoals bij jou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef Dimens het volgende:
Er zit wel een blauw randje omheen, misschien wil je die weg hebben.
Helemaal top!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
Zoiets?
Dat blauwe randje valt inderdaad niet op in je UI vanwege de grijze rand.
[ afbeelding ]
Wedden van wel.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
Leuk met iemand anders zijn naam in je UI lopen.
Zoiets?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmmm, zou iemand zo lief willen zijn de botsende U en I die in deze UI ook staan in deze UI kunnen zetten?
Langzamer:quote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, zou die botsing iets langzamer kunnen?En apart? Zoals in deze UI:
[ afbeelding ]
Oewwww tofff, superquote:Op zondag 15 mei 2011 17:19 schreef gamezz het volgende:
[..]
Langzamer:
[ afbeelding ]
Langzamer en apart:
[ afbeelding ]
als in deze:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Rucky het volgende:
Ook geel en een 5 of 6 puntige ster? Zeg het maar.
Hmmm zou graag de sterren een stuk kleiner zienquote:
Hmm vind eigenlijk die eerste mooier.quote:
Haha, maar nu zijn de sterren nog groter dan in je 1e pogingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:54 schreef Rucky het volgende:
Dat geeft niet ik word er steeds handiger in.![]()
[ afbeelding ]
Bovenste is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Rucky het volgende:
O ja, maar dat is zo aangepast.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Eh.. nee. Dat andere stukje dat ze ook in bed zit. Dan doet ze eerst rechts en dan links met haar armen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:56 schreef Rucky het volgende:
Waving arms? Bedoel je dat stukje dat ze op het podium staat?
Ja, helemaal goed. Dankjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Rucky het volgende:
Bedoel je zo?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is die nu nog net te groot maar probeer eens.
Ik dacht al dat hij net te groot zou zijn dus het was maar even als voorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Zou iemand dit voor mij om kunnen zetten in FOK!-formaat?![]()
[ afbeelding ]
I know, I know, maar deze was gewoon te gaaf om te laten liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Iesch natuurlijk weinig dankbaar om zo snel al een nieuwe wens te hebben voor degene die je veel moeite heeft gedaan om je huidige avatar/UI te realiseren, hè. Zolang het niet telkens op gekontdraai uitloopt is het natuurlijk geen probleem, maar houdt hier wel een beetje rekening mede.
[ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
En het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand dit resizen naar UI formaat, lukt me niet na een uur proberen
Sorry duurde even, kan op het werk geen imgur kijken dus moest mobiel.quote:
Geeft niet, als je een andere textkleur wilt dan kan dat ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:13 schreef lipjes het volgende:
Sorry duurde even, kan op het werk geen imgur kijken dus moest mobiel.
maar vind ze allebei wel goed, twijfel nog een beetje welke van de 2
Nee textkleur is prima, weet niet of er een iets langere vertraging kan zijn voor de tekst verschijnt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geeft niet, als je een andere textkleur wilt dan kan dat ook.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die deze kan aanpassen voor Fok!? http://kexx.net/uploads/gif/7334_c79d.gif
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in optimaliseren qua grootte![]()
Ik weet dat hier users zijn die dat veel beter kunnen.
Filmpjes genoeg waar een ui van gemaakt kan worden. Zoek een leuke andere.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een aanvraag, mijn UI nu moet 'uitgebreid' worden. Op het moment dat mijn UI het onzinradio logotje heeft opengedaan, wil ik graag deze:
Sneller? Langzamer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
UI ready.
Bestaat er ook een mogelijkheid om de snelheid aan te passen? Niet hé?
Bij voorbaat dank!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Saisai het volgende:
Photoshop geeft een foutmelding
Jasc zal ik eens proberen dan.
* Saisai wil altijd alles zelf kunnen
hoop dat het lukt, dankjewel![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:53 schreef Dimens het volgende:
Een kleine verandering, maar toch bewegend.
[ afbeelding ]
quote:
1:05 van wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef KaMo het volgende:
Kan iemand dat stuk vanaf 1:05 in een gifje omzetten, en dan enkel mij (de rechter) eruit croppen?
en dan eventueel variabele snelheden, weet niet wat het beste werkt?
Bij voorbaat dank
De avatar moet onder de 50kb zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:58 schreef Dimens het volgende:
Twee snelheden, het origineel en de normale snelheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je sneller langzamer oid. wilt moet je het zeggen, dan pas ik het aan.
dat bedacht ik me ook nogquote:
Zelf nog even aangepast naar dit:quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen ook wat kleiner zodat je hem meteen als avatar kan gebruiken.
Nice, ik zie hem alleen nog niet als UI staan. Dat is natuurlijk weer zonde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zelf nog even aangepast naar dit:
[ afbeelding ]
Ghehe
Kijk nog eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nice, ik zie hem alleen nog niet als UI staan. Dat is natuurlijk weer zonde.
Alstu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |