als in deze:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Rucky het volgende:
Ook geel en een 5 of 6 puntige ster? Zeg het maar.
Hmmm zou graag de sterren een stuk kleiner zienquote:
Hmm vind eigenlijk die eerste mooier.quote:
Haha, maar nu zijn de sterren nog groter dan in je 1e pogingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:54 schreef Rucky het volgende:
Dat geeft niet ik word er steeds handiger in.![]()
[ afbeelding ]
Bovenste is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Rucky het volgende:
O ja, maar dat is zo aangepast.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Eh.. nee. Dat andere stukje dat ze ook in bed zit. Dan doet ze eerst rechts en dan links met haar armen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:56 schreef Rucky het volgende:
Waving arms? Bedoel je dat stukje dat ze op het podium staat?
Ja, helemaal goed. Dankjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Rucky het volgende:
Bedoel je zo?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is die nu nog net te groot maar probeer eens.
Ik dacht al dat hij net te groot zou zijn dus het was maar even als voorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Zou iemand dit voor mij om kunnen zetten in FOK!-formaat?![]()
[ afbeelding ]
I know, I know, maar deze was gewoon te gaaf om te laten liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Iesch natuurlijk weinig dankbaar om zo snel al een nieuwe wens te hebben voor degene die je veel moeite heeft gedaan om je huidige avatar/UI te realiseren, hè. Zolang het niet telkens op gekontdraai uitloopt is het natuurlijk geen probleem, maar houdt hier wel een beetje rekening mede.
[ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
En het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand dit resizen naar UI formaat, lukt me niet na een uur proberen
Sorry duurde even, kan op het werk geen imgur kijken dus moest mobiel.quote:
Geeft niet, als je een andere textkleur wilt dan kan dat ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:13 schreef lipjes het volgende:
Sorry duurde even, kan op het werk geen imgur kijken dus moest mobiel.
maar vind ze allebei wel goed, twijfel nog een beetje welke van de 2
Nee textkleur is prima, weet niet of er een iets langere vertraging kan zijn voor de tekst verschijnt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geeft niet, als je een andere textkleur wilt dan kan dat ook.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die deze kan aanpassen voor Fok!? http://kexx.net/uploads/gif/7334_c79d.gif
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in optimaliseren qua grootte![]()
Ik weet dat hier users zijn die dat veel beter kunnen.
Filmpjes genoeg waar een ui van gemaakt kan worden. Zoek een leuke andere.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een aanvraag, mijn UI nu moet 'uitgebreid' worden. Op het moment dat mijn UI het onzinradio logotje heeft opengedaan, wil ik graag deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |