wat een kutgrap bwehe. Je vind het dus net een beeldscherm, die xperia?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Seam het volgende:
De techwood if 22883
oh telefoon bedoel je, LG prada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet bepaald snel maar wel een stuk kleiner dan de meeste HTC's.quote:
Hero is een bazenphone, jammer dat die van mij een beetje langzaam wordt. Ik heb hem wel al 20 keer laten vallen waarvan 1x in water en hij heeft alles overleefdquote:
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hero is een bazenphone, jammer dat die van mij een beetje langzaam wordt. Ik heb hem wel al 20 keer laten vallen waarvan 1x in water en hij heeft alles overleefdHero
Waarom? Hij doet alles wat een Desire ook doet, maar dan wat langzamer en met af en toe een vastloper.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.
U zei Wildfire?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.
Daaromquote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef 9611Niels het volgende:
maar dan wat langzamer en met af en toe een vastloper.
Niet zo vaak hoor, gebeurt mij ongeveer 1x per dag, en dan hoef ik hem ook nooit opnieuw op te starten maar gewoon wachten.quote:
Ik vind het kut, zwaar kut. AngryBirds? Nee tuurlijk niet meneer u heeft een HTC Hero.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet zo vaak hoor, gebeurt mij ongeveer 1x per dag, en dan hoef ik hem ook nooit opnieuw op te starten maar gewoon wachten.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Samsung D600
[ afbeelding ]
En die gaat pas weg als ie niet meer werkt. Daarna komt er ook weer gewoon een normaal toestel, geen smartphone
Ben je bang dat je een meeloper wordt genoemd ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Samsung D600
[ afbeelding ]
En die gaat pas weg als ie niet meer werkt. Daarna komt er ook weer gewoon een normaal toestel, geen smartphone
Wow, 2005quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Samsung D600
[ afbeelding ]
Bazenfoonquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef Grondboontjie het volgende:
HTC Desire Z, omdat die knoppen heeft en slim is. Neo-Mullen heeft er een plaatje van gepost.
Echt geen enkele behoefte aan. Ik kan me geen enkele realistische situatie voorstellen waarin ik enorm dringend dat mobiele internet nodig heb.quote:
Wat is er dan zo "gedrocht" aan android volgens jouquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef Palomar het volgende:
iPhone 3GS. Ja, al redelijk oud, maar kan tegenwoordig nog prima mee als je het vergelijkt met die Android-gedrochten. Volgende telefoon wordt weer een iPhone, tenzij er aan Android nog heel veel verbeterd wordt.
instabiel, blijven kennelijk programma's op de achtergrond draaien die de boel vertragen, interface is een en al knopjes en dingetjes overal. Interface voelt minder snappy aan dan iPhone (traag/laggy, moet je maar eens inzoomen op een webpagina of de homescreens bewegen). Misschien ben ik gewoon verwend met een iPhone, maar dat werkt wel gewoon. Android vind ik nog teveel een soort Linux/Tweaker-OS waar je veel te veel mee kunt klooien. Voor de desktop vind ik dat best leuk, maar een telefoon moet gewoon simpel en snel werken. iPhone wordt dan minder open genoemd, maar dat heb ik liever dan bovengenoemde.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo "gedrocht" aan android volgens jou
Wat kan een iPhone 4 wat een HTC Desire HD niet kan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef Palomar het volgende:
iPhone 3GS. Ja, al redelijk oud, maar kan tegenwoordig nog prima mee als je het vergelijkt met die Android-gedrochten. Volgende telefoon wordt weer een iPhone, tenzij er aan Android nog heel veel verbeterd wordt.
Het gaat niet alleen om de features, maar de hele beleving. iPhone voelt sneller/stabieler aan dan de Android-telefoons die ik geprobeerd heb (bijv. Galaxy S).quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat kan een iPhone 4 wat een HTC Desire HD niet kan?
Heeft ook met een processor te maken. En android is zo 'open' als je het zelf maaktquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef Palomar het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de features, maar de hele beleving. iPhone voelt sneller/stabieler aan dan de Android-telefoons die ik geprobeerd heb (bijv. Galaxy S).
ja sorry, realiseer me ook dat dit een Apple<>Android discussie gaat worden die niemand wintquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef zarGon het volgende:
Ga die eindeloze discussie lekker voeren in DIG..
Dat ding is in verregaande staat van ontbindingquote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben al 5 jaar de gelukkige gebruiker van deze Siemens A52
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het frontje wel ja. Maar het ding werkt nog perfect. Enig nadeel is dat ik om de 4 a 5 dagen de accu op moet laden. In het begin ging die veel langer mee. Maarja, accuduur is altijd nog langer dan die smartphones van vrienden van me die iedere nacht op moeten laden.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat ding is in verregaande staat van ontbinding
Helemaal waar.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Het frontje wel ja. Maar het ding werkt nog perfect. Enig nadeel is dat ik om de 4 a 5 dagen de accu op moet laden. In het begin ging die veel langer mee. Maarja, accuduur is altijd nog langer dan die smartphones van vrienden van me die iedere nacht op moeten laden.
Ach dat dat ding er van buiten niet uitziet interesseert me echt geen zier. 95% vd tijd zit hij toch in m'n broekzak. Ik wil die smartphones weleens zien na 5 jaar trouwe dienst, inclusief vallen van trappen, eroverheen fietsen, vallen in een badkuip.
ik heb een abbo van bijna 60e p/m maar kan het makkelijk betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe betaalt iedereen de abonnementskosten van 20-40 euro per maand dan? Als je nog school/studie hebt kan je niet zo veel werken (ik niet iig) en zo'n abbo is gewoon peperduur. Ik heb genoeg dingen waar ik m'n geld anders aan moet besteden.
Zit iedereen wel te zeiken over WoW abbo's die 11,99 per maand kosten, maar ondertussen zelf 4x zo veel uitgeven per maand
Als je als student niet eens ¤ 30/maand extra kan ophoesten doe je imho toch echt iets fout.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe betaalt iedereen de abonnementskosten van 20-40 euro per maand dan? Als je nog school/studie hebt kan je niet zo veel werken (ik niet iig) en zo'n abbo is gewoon peperduur. Ik heb genoeg dingen waar ik m'n geld anders aan moet besteden.
Zit iedereen wel te zeiken over WoW abbo's die 11,99 per maand kosten, maar ondertussen zelf 4x zo veel uitgeven per maand
Daar heb je natuurlijk ook een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 09:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je als student niet eens ¤ 30/maand extra kan ophoesten doe je imho toch echt iets fout.
Ik heb T-mobile sim-only van 7,50 in de maand. Ik ga er tegenwoordig bijna iedere maand een paar euro overheen, maar meer dan 10 euro in de maand betaal ik bijna nooit.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Daarom heb ik ook een nokia 3310 met prepaidquote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook een punt
en als je het niet kan betalen, prepaid.
dan maar wat minder bellen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef PiRANiA het volgende:
n900.
[ afbeelding ]N900 bazen telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast.....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef redboyke het volgende:
ik heb een Nokia N70 (heb ik al 5 a 6jaar)
en eind mij wil ik een htc wildfire S
in belgie kost ie 289¤
meer dan 300euro wil ik niet geven voor nieuwe gsm
bij mij moet ie dan ook 4jaar minstens meegaan.
Sim only 300 belminuten voor 8,50 per maand ongeveer.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben pertinent tegen mensen die denken dat smartphones een toevoeging zijn aan het sociale milieu, niet tegen smartphones opzich.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zogenaamde hipsters die denken dat het stoer is om pertinent tegen smartphones te zijn
En vervolgens wel extra geld uitgeven aan navigatie, een mp3-speler, een PDA en eventueel zelfs een DSi of PSP.
Ja, smartphones kosten een beetje geld. Maar ze zijn niet duur.
100% mee eens. Spreek je af met wat vrienden of zie je elkaar op een feestje, haalt er 1 zijn smartphone tevoorschijn en de rest volgt direct. En dan gaat men feesboeken/hievsen/pingen/gamen/weet ik veel wat. Terwijl je toch echt een gesprek staat te voeren ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik ben pertinent tegen mensen die denken dat smartphones een toevoeging zijn aan het sociale milieu, niet tegen smartphones opzich.
Al vraag ik me elke keer weer af waarom je een telefoon met 500 functies nodig hebt, als de twee basisfuncties al op elk willekeurig model beschikbaar zijn vanaf de jaren '90.
De jaren 50 was wel iets voor jou.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
100% mee eens. Spreek je af met wat vrienden of zie je elkaar op een feestje, haalt er 1 zijn smartphone tevoorschijn en de rest volgt direct. En dan gaat men feesboeken/hievsen/pingen/gamen/weet ik veel wat. Terwijl je toch echt een gesprek staat te voeren ofzo.
Als ik bij iemand op bezoek ga en iemand typt ff een sms'je ga ik toch ook niet ineens mijn telefoon tevoorschijn halen en willekeurig rond sms'en en bellen?!
Lekker sociaal idd.
Nee, dan die navigatierommel die er op draait. Men heeft geen flauw idee meer waar men heen reist, want de smartphone geeft je directies. Terwijl op iedere hoek van de straat wegwijzers staan. Als je die volgt kom je er ook. Nee, men volgt blind de smartphone en heeft geen flauw idee meer of bijvoorbeeld Hoensbroek nou in Limburg of vlak bij Den Helder ligt. Terwijl men er toch heen is gereden.
Nee, dan de muziekspeler die erop zit. Vroeger kon je iemand nog wat vragen of een gesprek aan gaan met iemand op straat of in de trein. Nu niet meer want half Nederland heeft oordoppen in. Lekker sociaal inderdaad.
Een landkaart en gezond verstand is goedkoper en beter dan een navigatiesysteem.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
En vervolgens wel extra geld uitgeven aan navigatie, een mp3-speler, een PDA en eventueel zelfs een DSi of PSP.
Ja, smartphones kosten een beetje geld. Maar ze zijn niet duur.
Ze kunnen dan hun wekker niet zetten, want hun ouderwetse wekker hebben ze weggedaan, er zit immers toch een wekker op de smartphone.
Hahahaha, meneer is van de oude stempel?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
100% mee eens. Spreek je af met wat vrienden of zie je elkaar op een feestje, haalt er 1 zijn smartphone tevoorschijn en de rest volgt direct. En dan gaat men feesboeken/hievsen/pingen/gamen/weet ik veel wat. Terwijl je toch echt een gesprek staat te voeren ofzo.
Als ik bij iemand op bezoek ga en iemand typt ff een sms'je ga ik toch ook niet ineens mijn telefoon tevoorschijn halen en willekeurig rond sms'en en bellen?!
Lekker sociaal idd.
Nee, dan die navigatierommel die er op draait. Men heeft geen flauw idee meer waar men heen reist, want de smartphone geeft je directies. Terwijl op iedere hoek van de straat wegwijzers staan. Als je die volgt kom je er ook. Nee, men volgt blind de smartphone en heeft geen flauw idee meer of bijvoorbeeld Hoensbroek nou in Limburg of vlak bij Den Helder ligt. Terwijl men er toch heen is gereden.
Nee, dan de muziekspeler die erop zit. Vroeger kon je iemand nog wat vragen of een gesprek aan gaan met iemand op straat of in de trein. Nu niet meer want half Nederland heeft oordoppen in. Lekker sociaal inderdaad.
Een landkaart is extra balast en totaal niet handig onder het rijdenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Een landkaart en gezond verstand is goedkoper en beter dan een navigatiesysteem.
Een mp3-speler haal je voor een tientje bij de mediamarkt.
Een PDA is voor veel mensen totaal overbodig.
Een DSi of PSP heeft een sociaal iemand niet nodig, die speelt een gezelschapsspel met anderen, varierend van Toepen tot Monopoly.
Zogenaamde Hipsters met hun smartphones, en maar zeuren dat hun accu leeg is een uurtje voor ze naar bed gaan...[ afbeelding ] Ze kunnen dan hun wekker niet zetten, want hun ouderwetse wekker hebben ze weggedaan, er zit immers toch een wekker op de smartphone.
Dat jij sociaal achterlijke vrienden hebt, is niet de schuld van de smartphone.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Lekker sociaal idd.
Vreemd, voor de smartphones was een navigatiesysteem haast een statussymbool. En mensen zonder smartphone geven nog steeds met voldoende regelmaat 150+ euro aan een aparte TomTom uit om het voor de fabrikanten rendabel te houden. Maar omdat het op een smartphone zit, is het opeens een nonfunctie die mensen dom houdt.quote:Nee, dan die navigatierommel die er op draait. Men heeft geen flauw idee meer waar men heen reist, want de smartphone geeft je directies. Terwijl op iedere hoek van de straat wegwijzers staan. Als je die volgt kom je er ook. Nee, men volgt blind de smartphone en heeft geen flauw idee meer of bijvoorbeeld Hoensbroek nou in Limburg of vlak bij Den Helder ligt. Terwijl men er toch heen is gereden.
Wow, dat zijn wel echt de meest kortzichtige non-argumenten die ik ooit gelezen heb. Maar gefeliciteerd; je bent een geforceerde hipsterquote:Nee, dan de muziekspeler die erop zit. Vroeger kon je iemand nog wat vragen of een gesprek aan gaan met iemand op straat of in de trein. Nu niet meer want half Nederland heeft oordoppen in. Lekker sociaal inderdaad.
Dan ben je minstens net zo kortzichtig.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik ben pertinent tegen mensen die denken dat smartphones een toevoeging zijn aan het sociale milieu, niet tegen smartphones opzich.
Zolang je in diezelfde jaren '90 blijft hangen, zul je er ook nooit achter komen waarom een telefoon met 500 functies toegevoegde waarde heeft.quote:Al vraag ik me elke keer weer af waarom je een telefoon met 500 functies nodig hebt, als de twee basisfuncties al op elk willekeurig model beschikbaar zijn vanaf de jaren '90.
Ok, je bent een trol.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Een landkaart en gezond verstand is goedkoper en beter dan een navigatiesysteem.
Een mp3-speler haal je voor een tientje bij de mediamarkt.
Een PDA is voor veel mensen totaal overbodig.
Een DSi of PSP heeft een sociaal iemand niet nodig, die speelt een gezelschapsspel met anderen, varierend van Toepen tot Monopoly.
Zogenaamde Hipsters met hun smartphones, en maar zeuren dat hun accu leeg is een uurtje voor ze naar bed gaan...[ afbeelding ] Ze kunnen dan hun wekker niet zetten, want hun ouderwetse wekker hebben ze weggedaan, er zit immers toch een wekker op de smartphone.
Hipsters hebben toch allemaal een iPhone?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
bla
Wow, dat zijn wel echt de meest kortzichtige non-argumenten die ik ooit gelezen heb. Maar gefeliciteerd; je bent een geforceerde hipster
bla
Dat is al lang niet meer zo. Echte hipsters hebben tegenwoordig een uitgesproken hekel aan smartphones.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hipsters hebben toch allemaal een iPhone?
De Arc?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn iPhone is kapotDus ga denk ik een Xperia halen.
Dit geen overbodige luxe noemenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een landkaart is extra balast en totaal niet handig onder het rijden
Een extra apparaat voor media is ook extra balast
Een PDA is, zoals je al zegt, voor een groep geen overbodige luxe
Ook met een DSI of iPhone of wat dan ook kun je sociaal zijn zoals met een bordspel.
En dat laatste is alleen maar flamen en totaal onzin.
Lekker afhankelijk zijn van je technische aankopen, zodat je zelf geen moeite meer hoeft te doen en geen tijd meer hoeft te nemen om zelf na te denken en daarnaar te handelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat jij sociaal achterlijke vrienden hebt, is niet de schuld van de smartphone.
[..]
Vreemd, voor de smartphones was een navigatiesysteem haast een statussymbool. En mensen zonder smartphone geven nog steeds met voldoende regelmaat 150+ euro aan een aparte TomTom uit om het voor de fabrikanten rendabel te houden. Maar omdat het op een smartphone zit, is het opeens een nonfunctie die mensen dom houdt.
[..]
Wow, dat zijn wel echt de meest kortzichtige non-argumenten die ik ooit gelezen heb. Maar gefeliciteerd; je bent een geforceerde hipster
Voor smartphones liep iedereen met een MP3-speler. Daarvoor liep iedereen met een Minidisk-speler. Daarvoor had je de discman, en daarvoor de walkman. Mensen lopen al met koptelefoons over straat sinds drie decennia geleden. Maar geef jij daar vooral de smartphone de schuld van
Je kunt er lang en breed over lullen, en krampachtig vast blijven houden aan een simpelere tijd, maar je argumenten dat smartphones een achteruitgang zijn, slaan echt als een pik op een mokkataart. Het gemak waarmee je informatie verkrijgt met een smartphone scheelt enorm veel tijd.
Wanneer gaat mijn bus/trein? Kan ik checken op mijn smartphone.
Staat er file? Kan ik checken op mijn smartphone.
Reserveren bij een restaurant/bioscoop/concerthal? Kan ik doen op mijn smartphone.
Uitzoeken waar iets precies ligt? Kan ik checken op mijn smartphone.
Even snel iets opzoeken voor mijn paper terwijl ik in de stad ben/trein zit? Kan ik doen op mijn smartphone.
Het laatste nieuws? Kan ik altijd checken op mijn smartphone.
Als je vol overtuiging een telefoon neemt die alleen kan bellen en sms'en "omdat dat is waar telefoons voor bedoeld zijn" raak je juist achter in je ontwikkeling, omdat je simpelweg veel informatie niet mee krijgt.
Maar je kunt wel stoer doen en je beter voelen dan anderen. Dat telt zwaarder, toch?
Ik zou toch voor de Arc gaan, alle minpunten van de X10(en dat zijn er heel wat) zijn weggewerkt, hij heeft bijvoorbeeld een snellere processor, hij is dunner en hij heeft een Bravia engine.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arc of X10, moet even kijken wat m'n budget zal zijn.
Wel 150 - 200 euro duurder, dus moet even kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Ik zou toch voor de Arc gaan, alle minpunten van de X10(en dat zijn er heel wat) zijn weggewerkt, hij heeft bijvoorbeeld een snellere processor, hij is dunner en hij heeft een Bravia engine.
'Afhankelijk' is de verkeerde term. Je laat de techniek gewoon het werk doen wat je zelf wel kan, maar gewoonweg niet wil.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Lekker afhankelijk zijn van je technische aankopen, zodat je zelf geen moeite meer hoeft te doen en geen tijd meer hoeft te nemen om zelf na te denken en daarnaar te handelen.
Daar heb je de achteruitgang.
Je hebt het zelf al goed uiteengezet, dat scheelt mij typwerk.
Dat heeft nog nooit gekund!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Gangsterboi het volgende:
Wat is dit nou weer, ik kan mijn eigen reactie niet eens verwijderen.
Het werk dat je dus daardoor verzaakt. Waarmee je op achterstand raakt tot degene die dat niet hebben, ergo je achteruitgang.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
'Afhankelijk' is de verkeerde term. Je laat de techniek gewoon het werk doen wat je zelf wel kan, maar gewoonweg niet wil.
Dit is vooruitgang.
Dus jij vindt zo'n beetje elke technische vooruitgang voor de zwakken ?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het werk dat je dus daardoor verzaakt. Waarmee je op achterstand raakt tot degene die dat niet hebben, ergo je achteruitgang.
Gebrek aan wilskracht is kenmerkend voor de zwakken.
Nee, maar de afhankelijkheid ervan wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Dus jij vindt zo'n beetje elke technische vooruitgang voor de zwakken ?
Wie is er afhankelijk van dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Nee, maar de afhankelijkheid ervan wel.
Potverdorie, nu zeg je het weer! 'afhankelijkheid'. Je doet er goed aan de betekenis eens op te zoeken. Vlerk!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Nee, maar de afhankelijkheid ervan wel.
Kortzichtigheid ten top. Blijf jij het lekker afhankelijkheid noemen; ik zie mijn smartphone als een manier om sneller en efficienter te functioneren, en meer kennis te verwerven.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Lekker afhankelijk zijn van je technische aankopen, zodat je zelf geen moeite meer hoeft te doen en geen tijd meer hoeft te nemen om zelf na te denken en daarnaar te handelen.
Daar heb je de achteruitgang.
Je hebt het zelf al goed uiteengezet, dat scheelt mij typwerk.
Heb je een plaatje van de 2010?? Ik ben benieuwd hoe deze eruit ziet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:32 schreef Xenzo het volgende:
In 1994 kocht ik de Nokia 2010, daar heb ik tot 2001 veel lol mee gehad (lees: als hij geen zwemles gekregen had van mij dan had ik hem nu nog steeds gebruikt). Maar ja, water en mobieltjes gaan nou eenmaal niet zo heel erg goed samen, dus ik heb toen een Nokia 3310 gekocht en die gebruik ik nog steeds.
Ik Denk dat je wel weet hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Gangsterboi het volgende:
Plaatjes graag, anders moet ben ik de hele tijd bezig met copy pasten naar google.
Ik heb geen plaatje kunnen vinden, maar het is zo'n grote ouderwetse zwarte GSM met een (grote) antenne erop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Heb je een plaatje van de 2010?? Ik ben benieuwd hoe deze eruit ziet.
Wanneer denk je dat de iPhone 5 wordt gepresenteerd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik Denk dat je wel weet hoe hij eruit ziet.
iPhone 3GS om zoveel redenen dat ik de lijst niet eens opnoem. En verder zodra de iPhone 5 er is gaat die in bestelling.
Ik zou het niet weten, maar ik denk sneller dan dat wij verwachten. Op http://macworld.nl/a/12110616/iphone-5-het-laatste-nieuws.html kun je de laatste updates lezen over de iPhone 5.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer denk je dat de iPhone 5 wordt gepresenteerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |