ja sorry, realiseer me ook dat dit een Apple<>Android discussie gaat worden die niemand wintquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef zarGon het volgende:
Ga die eindeloze discussie lekker voeren in DIG..
Dat ding is in verregaande staat van ontbindingquote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben al 5 jaar de gelukkige gebruiker van deze Siemens A52
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het frontje wel ja. Maar het ding werkt nog perfect. Enig nadeel is dat ik om de 4 a 5 dagen de accu op moet laden. In het begin ging die veel langer mee. Maarja, accuduur is altijd nog langer dan die smartphones van vrienden van me die iedere nacht op moeten laden.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat ding is in verregaande staat van ontbinding
Helemaal waar.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Het frontje wel ja. Maar het ding werkt nog perfect. Enig nadeel is dat ik om de 4 a 5 dagen de accu op moet laden. In het begin ging die veel langer mee. Maarja, accuduur is altijd nog langer dan die smartphones van vrienden van me die iedere nacht op moeten laden.
Ach dat dat ding er van buiten niet uitziet interesseert me echt geen zier. 95% vd tijd zit hij toch in m'n broekzak. Ik wil die smartphones weleens zien na 5 jaar trouwe dienst, inclusief vallen van trappen, eroverheen fietsen, vallen in een badkuip.
ik heb een abbo van bijna 60e p/m maar kan het makkelijk betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe betaalt iedereen de abonnementskosten van 20-40 euro per maand dan? Als je nog school/studie hebt kan je niet zo veel werken (ik niet iig) en zo'n abbo is gewoon peperduur. Ik heb genoeg dingen waar ik m'n geld anders aan moet besteden.
Zit iedereen wel te zeiken over WoW abbo's die 11,99 per maand kosten, maar ondertussen zelf 4x zo veel uitgeven per maand
Als je als student niet eens ¤ 30/maand extra kan ophoesten doe je imho toch echt iets fout.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe betaalt iedereen de abonnementskosten van 20-40 euro per maand dan? Als je nog school/studie hebt kan je niet zo veel werken (ik niet iig) en zo'n abbo is gewoon peperduur. Ik heb genoeg dingen waar ik m'n geld anders aan moet besteden.
Zit iedereen wel te zeiken over WoW abbo's die 11,99 per maand kosten, maar ondertussen zelf 4x zo veel uitgeven per maand
Daar heb je natuurlijk ook een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 09:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je als student niet eens ¤ 30/maand extra kan ophoesten doe je imho toch echt iets fout.
Ik heb T-mobile sim-only van 7,50 in de maand. Ik ga er tegenwoordig bijna iedere maand een paar euro overheen, maar meer dan 10 euro in de maand betaal ik bijna nooit.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Daarom heb ik ook een nokia 3310 met prepaidquote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook een punt
en als je het niet kan betalen, prepaid.
dan maar wat minder bellen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef PiRANiA het volgende:
n900.
[ afbeelding ]N900 bazen telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast.....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef redboyke het volgende:
ik heb een Nokia N70 (heb ik al 5 a 6jaar)
en eind mij wil ik een htc wildfire S
in belgie kost ie 289¤
meer dan 300euro wil ik niet geven voor nieuwe gsm
bij mij moet ie dan ook 4jaar minstens meegaan.
Sim only 300 belminuten voor 8,50 per maand ongeveer.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben pertinent tegen mensen die denken dat smartphones een toevoeging zijn aan het sociale milieu, niet tegen smartphones opzich.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zogenaamde hipsters die denken dat het stoer is om pertinent tegen smartphones te zijn
En vervolgens wel extra geld uitgeven aan navigatie, een mp3-speler, een PDA en eventueel zelfs een DSi of PSP.
Ja, smartphones kosten een beetje geld. Maar ze zijn niet duur.
100% mee eens. Spreek je af met wat vrienden of zie je elkaar op een feestje, haalt er 1 zijn smartphone tevoorschijn en de rest volgt direct. En dan gaat men feesboeken/hievsen/pingen/gamen/weet ik veel wat. Terwijl je toch echt een gesprek staat te voeren ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik ben pertinent tegen mensen die denken dat smartphones een toevoeging zijn aan het sociale milieu, niet tegen smartphones opzich.
Al vraag ik me elke keer weer af waarom je een telefoon met 500 functies nodig hebt, als de twee basisfuncties al op elk willekeurig model beschikbaar zijn vanaf de jaren '90.
De jaren 50 was wel iets voor jou.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
100% mee eens. Spreek je af met wat vrienden of zie je elkaar op een feestje, haalt er 1 zijn smartphone tevoorschijn en de rest volgt direct. En dan gaat men feesboeken/hievsen/pingen/gamen/weet ik veel wat. Terwijl je toch echt een gesprek staat te voeren ofzo.
Als ik bij iemand op bezoek ga en iemand typt ff een sms'je ga ik toch ook niet ineens mijn telefoon tevoorschijn halen en willekeurig rond sms'en en bellen?!
Lekker sociaal idd.
Nee, dan die navigatierommel die er op draait. Men heeft geen flauw idee meer waar men heen reist, want de smartphone geeft je directies. Terwijl op iedere hoek van de straat wegwijzers staan. Als je die volgt kom je er ook. Nee, men volgt blind de smartphone en heeft geen flauw idee meer of bijvoorbeeld Hoensbroek nou in Limburg of vlak bij Den Helder ligt. Terwijl men er toch heen is gereden.
Nee, dan de muziekspeler die erop zit. Vroeger kon je iemand nog wat vragen of een gesprek aan gaan met iemand op straat of in de trein. Nu niet meer want half Nederland heeft oordoppen in. Lekker sociaal inderdaad.
Een landkaart en gezond verstand is goedkoper en beter dan een navigatiesysteem.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
En vervolgens wel extra geld uitgeven aan navigatie, een mp3-speler, een PDA en eventueel zelfs een DSi of PSP.
Ja, smartphones kosten een beetje geld. Maar ze zijn niet duur.
Ze kunnen dan hun wekker niet zetten, want hun ouderwetse wekker hebben ze weggedaan, er zit immers toch een wekker op de smartphone.
Hahahaha, meneer is van de oude stempel?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
100% mee eens. Spreek je af met wat vrienden of zie je elkaar op een feestje, haalt er 1 zijn smartphone tevoorschijn en de rest volgt direct. En dan gaat men feesboeken/hievsen/pingen/gamen/weet ik veel wat. Terwijl je toch echt een gesprek staat te voeren ofzo.
Als ik bij iemand op bezoek ga en iemand typt ff een sms'je ga ik toch ook niet ineens mijn telefoon tevoorschijn halen en willekeurig rond sms'en en bellen?!
Lekker sociaal idd.
Nee, dan die navigatierommel die er op draait. Men heeft geen flauw idee meer waar men heen reist, want de smartphone geeft je directies. Terwijl op iedere hoek van de straat wegwijzers staan. Als je die volgt kom je er ook. Nee, men volgt blind de smartphone en heeft geen flauw idee meer of bijvoorbeeld Hoensbroek nou in Limburg of vlak bij Den Helder ligt. Terwijl men er toch heen is gereden.
Nee, dan de muziekspeler die erop zit. Vroeger kon je iemand nog wat vragen of een gesprek aan gaan met iemand op straat of in de trein. Nu niet meer want half Nederland heeft oordoppen in. Lekker sociaal inderdaad.
Een landkaart is extra balast en totaal niet handig onder het rijdenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Een landkaart en gezond verstand is goedkoper en beter dan een navigatiesysteem.
Een mp3-speler haal je voor een tientje bij de mediamarkt.
Een PDA is voor veel mensen totaal overbodig.
Een DSi of PSP heeft een sociaal iemand niet nodig, die speelt een gezelschapsspel met anderen, varierend van Toepen tot Monopoly.
Zogenaamde Hipsters met hun smartphones, en maar zeuren dat hun accu leeg is een uurtje voor ze naar bed gaan...[ afbeelding ] Ze kunnen dan hun wekker niet zetten, want hun ouderwetse wekker hebben ze weggedaan, er zit immers toch een wekker op de smartphone.
Dat jij sociaal achterlijke vrienden hebt, is niet de schuld van de smartphone.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Lekker sociaal idd.
Vreemd, voor de smartphones was een navigatiesysteem haast een statussymbool. En mensen zonder smartphone geven nog steeds met voldoende regelmaat 150+ euro aan een aparte TomTom uit om het voor de fabrikanten rendabel te houden. Maar omdat het op een smartphone zit, is het opeens een nonfunctie die mensen dom houdt.quote:Nee, dan die navigatierommel die er op draait. Men heeft geen flauw idee meer waar men heen reist, want de smartphone geeft je directies. Terwijl op iedere hoek van de straat wegwijzers staan. Als je die volgt kom je er ook. Nee, men volgt blind de smartphone en heeft geen flauw idee meer of bijvoorbeeld Hoensbroek nou in Limburg of vlak bij Den Helder ligt. Terwijl men er toch heen is gereden.
Wow, dat zijn wel echt de meest kortzichtige non-argumenten die ik ooit gelezen heb. Maar gefeliciteerd; je bent een geforceerde hipsterquote:Nee, dan de muziekspeler die erop zit. Vroeger kon je iemand nog wat vragen of een gesprek aan gaan met iemand op straat of in de trein. Nu niet meer want half Nederland heeft oordoppen in. Lekker sociaal inderdaad.
Dan ben je minstens net zo kortzichtig.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik ben pertinent tegen mensen die denken dat smartphones een toevoeging zijn aan het sociale milieu, niet tegen smartphones opzich.
Zolang je in diezelfde jaren '90 blijft hangen, zul je er ook nooit achter komen waarom een telefoon met 500 functies toegevoegde waarde heeft.quote:Al vraag ik me elke keer weer af waarom je een telefoon met 500 functies nodig hebt, als de twee basisfuncties al op elk willekeurig model beschikbaar zijn vanaf de jaren '90.
Ok, je bent een trol.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Een landkaart en gezond verstand is goedkoper en beter dan een navigatiesysteem.
Een mp3-speler haal je voor een tientje bij de mediamarkt.
Een PDA is voor veel mensen totaal overbodig.
Een DSi of PSP heeft een sociaal iemand niet nodig, die speelt een gezelschapsspel met anderen, varierend van Toepen tot Monopoly.
Zogenaamde Hipsters met hun smartphones, en maar zeuren dat hun accu leeg is een uurtje voor ze naar bed gaan...[ afbeelding ] Ze kunnen dan hun wekker niet zetten, want hun ouderwetse wekker hebben ze weggedaan, er zit immers toch een wekker op de smartphone.
Hipsters hebben toch allemaal een iPhone?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
bla
Wow, dat zijn wel echt de meest kortzichtige non-argumenten die ik ooit gelezen heb. Maar gefeliciteerd; je bent een geforceerde hipster
bla
Dat is al lang niet meer zo. Echte hipsters hebben tegenwoordig een uitgesproken hekel aan smartphones.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hipsters hebben toch allemaal een iPhone?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |