ja sorry, realiseer me ook dat dit een Apple<>Android discussie gaat worden die niemand wintquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef zarGon het volgende:
Ga die eindeloze discussie lekker voeren in DIG..
Dat ding is in verregaande staat van ontbindingquote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben al 5 jaar de gelukkige gebruiker van deze Siemens A52
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het frontje wel ja. Maar het ding werkt nog perfect. Enig nadeel is dat ik om de 4 a 5 dagen de accu op moet laden. In het begin ging die veel langer mee. Maarja, accuduur is altijd nog langer dan die smartphones van vrienden van me die iedere nacht op moeten laden.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat ding is in verregaande staat van ontbinding
Helemaal waar.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Het frontje wel ja. Maar het ding werkt nog perfect. Enig nadeel is dat ik om de 4 a 5 dagen de accu op moet laden. In het begin ging die veel langer mee. Maarja, accuduur is altijd nog langer dan die smartphones van vrienden van me die iedere nacht op moeten laden.
Ach dat dat ding er van buiten niet uitziet interesseert me echt geen zier. 95% vd tijd zit hij toch in m'n broekzak. Ik wil die smartphones weleens zien na 5 jaar trouwe dienst, inclusief vallen van trappen, eroverheen fietsen, vallen in een badkuip.
ik heb een abbo van bijna 60e p/m maar kan het makkelijk betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe betaalt iedereen de abonnementskosten van 20-40 euro per maand dan? Als je nog school/studie hebt kan je niet zo veel werken (ik niet iig) en zo'n abbo is gewoon peperduur. Ik heb genoeg dingen waar ik m'n geld anders aan moet besteden.
Zit iedereen wel te zeiken over WoW abbo's die 11,99 per maand kosten, maar ondertussen zelf 4x zo veel uitgeven per maand
Als je als student niet eens ¤ 30/maand extra kan ophoesten doe je imho toch echt iets fout.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe betaalt iedereen de abonnementskosten van 20-40 euro per maand dan? Als je nog school/studie hebt kan je niet zo veel werken (ik niet iig) en zo'n abbo is gewoon peperduur. Ik heb genoeg dingen waar ik m'n geld anders aan moet besteden.
Zit iedereen wel te zeiken over WoW abbo's die 11,99 per maand kosten, maar ondertussen zelf 4x zo veel uitgeven per maand
Daar heb je natuurlijk ook een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 09:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je als student niet eens ¤ 30/maand extra kan ophoesten doe je imho toch echt iets fout.
Ik heb T-mobile sim-only van 7,50 in de maand. Ik ga er tegenwoordig bijna iedere maand een paar euro overheen, maar meer dan 10 euro in de maand betaal ik bijna nooit.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Eenskijken het volgende:
Daarom heb ik ook een nokia 3310 met prepaidquote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook een punt
en als je het niet kan betalen, prepaid.
dan maar wat minder bellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |