wat een kutgrap bwehe. Je vind het dus net een beeldscherm, die xperia?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Seam het volgende:
De techwood if 22883
oh telefoon bedoel je, LG prada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet bepaald snel maar wel een stuk kleiner dan de meeste HTC's.quote:
Hero is een bazenphone, jammer dat die van mij een beetje langzaam wordt. Ik heb hem wel al 20 keer laten vallen waarvan 1x in water en hij heeft alles overleefdquote:
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hero is een bazenphone, jammer dat die van mij een beetje langzaam wordt. Ik heb hem wel al 20 keer laten vallen waarvan 1x in water en hij heeft alles overleefdHero
Waarom? Hij doet alles wat een Desire ook doet, maar dan wat langzamer en met af en toe een vastloper.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.
U zei Wildfire?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.
Daaromquote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef 9611Niels het volgende:
maar dan wat langzamer en met af en toe een vastloper.
Niet zo vaak hoor, gebeurt mij ongeveer 1x per dag, en dan hoef ik hem ook nooit opnieuw op te starten maar gewoon wachten.quote:
Ik vind het kut, zwaar kut. AngryBirds? Nee tuurlijk niet meneer u heeft een HTC Hero.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet zo vaak hoor, gebeurt mij ongeveer 1x per dag, en dan hoef ik hem ook nooit opnieuw op te starten maar gewoon wachten.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Samsung D600
[ afbeelding ]
En die gaat pas weg als ie niet meer werkt. Daarna komt er ook weer gewoon een normaal toestel, geen smartphone
Ben je bang dat je een meeloper wordt genoemd ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Samsung D600
[ afbeelding ]
En die gaat pas weg als ie niet meer werkt. Daarna komt er ook weer gewoon een normaal toestel, geen smartphone
Wow, 2005quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Samsung D600
[ afbeelding ]
Bazenfoonquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef Grondboontjie het volgende:
HTC Desire Z, omdat die knoppen heeft en slim is. Neo-Mullen heeft er een plaatje van gepost.
Echt geen enkele behoefte aan. Ik kan me geen enkele realistische situatie voorstellen waarin ik enorm dringend dat mobiele internet nodig heb.quote:
Wat is er dan zo "gedrocht" aan android volgens jouquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef Palomar het volgende:
iPhone 3GS. Ja, al redelijk oud, maar kan tegenwoordig nog prima mee als je het vergelijkt met die Android-gedrochten. Volgende telefoon wordt weer een iPhone, tenzij er aan Android nog heel veel verbeterd wordt.
instabiel, blijven kennelijk programma's op de achtergrond draaien die de boel vertragen, interface is een en al knopjes en dingetjes overal. Interface voelt minder snappy aan dan iPhone (traag/laggy, moet je maar eens inzoomen op een webpagina of de homescreens bewegen). Misschien ben ik gewoon verwend met een iPhone, maar dat werkt wel gewoon. Android vind ik nog teveel een soort Linux/Tweaker-OS waar je veel te veel mee kunt klooien. Voor de desktop vind ik dat best leuk, maar een telefoon moet gewoon simpel en snel werken. iPhone wordt dan minder open genoemd, maar dat heb ik liever dan bovengenoemde.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo "gedrocht" aan android volgens jou
Wat kan een iPhone 4 wat een HTC Desire HD niet kan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef Palomar het volgende:
iPhone 3GS. Ja, al redelijk oud, maar kan tegenwoordig nog prima mee als je het vergelijkt met die Android-gedrochten. Volgende telefoon wordt weer een iPhone, tenzij er aan Android nog heel veel verbeterd wordt.
Het gaat niet alleen om de features, maar de hele beleving. iPhone voelt sneller/stabieler aan dan de Android-telefoons die ik geprobeerd heb (bijv. Galaxy S).quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat kan een iPhone 4 wat een HTC Desire HD niet kan?
Heeft ook met een processor te maken. En android is zo 'open' als je het zelf maaktquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef Palomar het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de features, maar de hele beleving. iPhone voelt sneller/stabieler aan dan de Android-telefoons die ik geprobeerd heb (bijv. Galaxy S).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |