wat een kutgrap bwehe. Je vind het dus net een beeldscherm, die xperia?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Seam het volgende:
De techwood if 22883
oh telefoon bedoel je, LG prada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet bepaald snel maar wel een stuk kleiner dan de meeste HTC's.quote:
Hero is een bazenphone, jammer dat die van mij een beetje langzaam wordt. Ik heb hem wel al 20 keer laten vallen waarvan 1x in water en hij heeft alles overleefdquote:
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hero is een bazenphone, jammer dat die van mij een beetje langzaam wordt. Ik heb hem wel al 20 keer laten vallen waarvan 1x in water en hij heeft alles overleefdHero
Waarom? Hij doet alles wat een Desire ook doet, maar dan wat langzamer en met af en toe een vastloper.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.
U zei Wildfire?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit de slechtste telefoon van HTC ooit.
Daaromquote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef 9611Niels het volgende:
maar dan wat langzamer en met af en toe een vastloper.
Niet zo vaak hoor, gebeurt mij ongeveer 1x per dag, en dan hoef ik hem ook nooit opnieuw op te starten maar gewoon wachten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |