Tenzij steak, zonde kans te lopen dat ik die niet op kan dan.quote:
Nou daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij steak, zonde kans te lopen dat ik die niet op kan dan.
* WinterBreeze kijkt opzettelijk zeer onschuldig.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
WB, zat je met deze TT in je hoofd en was je daarom aan het lapo-hunten?
Daar ben ik ongevoelig voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze kijkt opzettelijk zeer onschuldig.
yeeyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Morgen ein-de-lijk naar de kinderarts trouwens met Peuter.
Dat mocht tijd worden zeg!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Morgen ein-de-lijk naar de kinderarts trouwens met Peuter.
Ja eh, ik heb een schattig klein maagje hequote:
Ja, en waar blijft nou die sletten-PM?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
WB, zat je met deze TT in je hoofd en was je daarom aan het lapo-hunten?
Zeg je nou dat ik geen schatiig klein maagje heb?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb een schattig klein maagje he
Die was niet voor jou!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en waar blijft nou die sletten-PM?
Damn you woman!quote:
Uhuh chubbyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen schatiig klein maagje heb?
Utrecht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind net in een bieb-boek een strippenkaart. Helemaal leeg nog! In welke regio kan ik die nog gebruiken?
Utrecht stad, Achterhoek, Twentequote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind net in een bieb-boek een strippenkaart. Helemaal leeg nog! In welke regio kan ik die nog gebruiken?
ergens in achterstallig gebied...Purmerend ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ergens in achterstallig gebied...Purmerend ofzo
hihiquote:
Nee, die paupers hebben alleen nog OV shitkaartquote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ergens in achterstallig gebied...Purmerend ofzo
hier kan je em nog totaal niet gebruikenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die paupers hebben alleen nog OV shitkaart
sowieso is OV voor paupersquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die paupers hebben alleen nog OV shitkaart
deze aflevering welquote:
weet jij wel wat een bus isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Kom je gezellig hierheen L-E, gaan we bussen samen
liever dat jullie scharen, het filmen en dat hier postenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Krijg je daar geen paniekaanval door?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever dat jullie scharen, het filmen en dat hier posten
zeker, toch vind ik Micheal J. Fox leuker in Spin Cityquote:
quote:
Dan hebben we toch niets aan die strippenkaartquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever dat jullie scharen, het filmen en dat hier posten
Zolang jij bij me bent om mijn handje vast te houden gaat het vast net.quote:
michael was meer een baas in spin cityquote:
fietsen is voor de funquote:
Fiets(!) je woont bijna op loop afstandquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, pas nog met kleine man met de bus naar de stad geweest. En toen kwam ik erachter dat dat ritje heen en weer zowat ¤5 kostte, in het vervolg gaan we dus wel weer met de auto.
Mijn fiets is kapotquote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fiets(!) je woont bijna op loop afstandEn parkeren is gratis?
Wat voor strippenkaart?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan hebben we toch niets aan die strippenkaart
Echt, je bespaart héél veel met de fiets, wat is er kapot aan dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn fiets is kapotEn parkeren is niet zo duur hier he... Ik was iig goedkoper uitgeweest met de auto
15 voor 7,60!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor strippenkaart?
is dat net zoiets als een bierkaart?
10 stripteases voor een x bedrag?
wast een berg, kost een beetjequote:
Een band is helemaal vertieft enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, je bespaart héél veel met de fiets, wat is er kapot aan dan?
Er zijn ergere dingen toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb weer de Foo Fighters in mijn hoofd. Damn it.
Foo fightersquote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
En nu heb je Kansas in je hoofd:quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
15 wat?quote:
Allemaal? inclusief instrumenten?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
Da widde ik tog niej!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
15 wat?
15 complete stripteases? 15 kledingstukken die uitgaan?
kost een lapdance twee strippen?
vragen vragen vragen....
There's nog sex in the bus driver's cafeteriaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
15 wat?
15 complete stripteases? 15 kledingstukken die uitgaan?
kost een lapdance twee strippen?
vragen vragen vragen....
Een band is niet zo duur en je kent wel mensen die veel doen voor een tostie toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een band is helemaal vertieft enzo
Zo jammer om er 1 nederlands woord in te zettenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
There's still sex in the bus driver's cafeteria
Eerlijk gezegd staat ie al zo lang te verstoffen dat ik betwijfel of er niet meer mis mee is...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een band is niet zo duur en je kent wel mensen die veel doen voor een tostie toch?
Welk liedje?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo jammer om er 1 nederlands woord in te zetten
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
De laatste keer dat ik een typo had kreeg ik Yuki al over me heen
girl on girl action?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
De laatste keer dat ik een typo had kreeg ik Yuki al over me heen
Jaren.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
De droogte duurt al een tijdje, of niet mannen?
Verschrikkelijk he?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Een naar laten kijken, want die ritjes op en neer naar t centrum, incl parkeren bespaar je al snel 5-8 euro per keer op, boodschappen ed evengoed zo. Niet altijd alles meeslepen van/naar je werk en dus met de fiets kunnen...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd staat ie al zo lang te verstoffen dat ik betwijfel of er niet meer mis mee is...
quote:
rot op jijquote:
What did I do?quote:
waar het hart vol van is .........quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Weet je heel goedquote:
droogte?quote:
dan bestel maar vast een transfusiequote:
Nou neequote:
Bij MissB bedoelde ik....quote:
quote:
ik laat mezelf oppikken in de kroegquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Fes1-2 het volgende:
Veel mensen die daten met mensen die ze van internet kennen hier?
wil je weten hoe het voelt om altijd anders te zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
We daten niet... we hosselen >>> 't is Fok! he
De mijne werkt gewoon op stroomquote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ga maar eens een slinger aan de wasmachine geven zo
en tis blijkbaar ook meer mind-fucken dan .. tja.. hoe zeg je datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
We daten niet... we hosselen >>> 't is Fok! he
Ik fuck helemaal niksquote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef clevy het volgende:
[..]
en tis blijkbaar ook meer mind-fucken dan .. tja.. hoe zeg je dat
Bij dit soort opmerkingen mis ik RZquote:
en je gehosselde scharrel danquote:
Jij let ook al niet op wat ik type - ik scharrel niet - verder nog geen relatiemateriaal gevondenquote:
Moet het meteen relatiemateriaal zijn dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij let ook al niet op wat ik type - ik scharrel niet - verder nog geen relatiemateriaal gevonden
Trustenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef clevy het volgende:
tissammelwah.. ik had me bedacht vandaag op tijd te gaan slapen.. mislukt.. zwaai zwaai
Nee, maar ze haken meestal al na een keer afspreken af en degene die vaker afspreken, vind ik meestal weer geen relatiemateriaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet het meteen relatiemateriaal zijn dan?
Je zei eerder vanavond dat zelfs je scharrel iets beter doet dan een fokker hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij let ook al niet op wat ik type - ik scharrel niet - verder nog geen relatiemateriaal gevonden
Ja life's a bitchquote:Op woensdag 6 april 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar ze haken meestal al na een keer afspreken af en degene die vaker afspreken, vind ik meestal weer geen relatiemateriaal.
Nee.... volgens mij bedoelde je onderstaand stukjequote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei eerder vanavond dat zelfs je scharrel iets beter doet dan een fokker hier.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
Wat is daar goed aan?
Mijn speeltje doet het meestal beter dan zo'n vent
Whehe de battery operated scharrel bedoel je dan tochquote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... volgens mij bedoelde je onderstaand stukje
[..]
hmm, nu ik het zo lees; had ik het inderdaad verkeerd. Dacht altijd dat jij wel een beetje van t scharrelen was.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
<insert captain obvious picture>quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe de battery operated scharrel bedoel je dan toch
O in dat geval scharrel ik wel ... en veel..... (quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe de battery operated scharrel bedoel je dan toch
Pff zo'n apparaat een beetje vergelijken met echte mannen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
En toch snapte jij 'm niet...quote:
Na posts over speeltjes is dit op verschillende manieren te interpreteren.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
Even voor 90,- bij H&M besteld. Waarschijnlijk stuur ik de helft weer terug, maar goed.
Ik vind speeltjes niet zo. Geef mij maar een man.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O in dat geval scharrel ik wel ... en veel..... (speeltjes zijn top!
)
Nope... het is niet mijn dingquote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, nu ik het zo lees; had ik het inderdaad verkeerd. Dacht altijd dat jij wel een beetje van t scharrelen was.
Ja je moet het treffen daar idd..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
Even voor 90,- bij H&M besteld. Waarschijnlijk stuur ik de helft weer terug, maar goed.
in die discussie ging het om personen, dan interpreteer ik "speeltje" wel ff andersquote:
KLEDING!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Na posts over speeltjes is dit op verschillende manieren te interpreteren.
ja ja bla blaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in die discussie ging het om personen, dan interpreteer ik "speeltje" wel ff anders
Dan had er christine le duc moeten staanquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Na posts over speeltjes is dit op verschillende manieren te interpreteren.
Speeltjes van de h&m... het is altijd maar afwachten of het past en na een paar keer gebruiken is de vorm eruitquote:
Je moet er ook niet zo wild mee doenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Speeltjes van de h&m... het is altijd maar afwachten of het past en na een paar keer gebruiken is de vorm eruit
Daar ga je gewoon heenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had er christine le duc moeten staan
Ik schaam me nergens voor. Dat weten ze hier in Singles inmiddels wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het is echt geen taboe meer, hoor!
1. Het kijkt geen voetbalquote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pff zo'n apparaat een beetje vergelijken met echte mannen.
Oh maar dan nog heb ik liever een vent hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1. Het kijkt geen voetbal
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
4. het laat mij altijd komen en als het nodig is ... nog tig keer tot de batterijen dan echt leeg zijn
5. het eist geen massages
6. het kan snel of langzaam.. en trillen
Nah, op puntje 3 naquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
4. het laat mij altijd komen en als het nodig is ... nog tig keer tot de batterijen dan echt leeg zijn
Bij gebrek aan een man.... die knuffels kan geven, strelen en zoenen... vind ik speeltjes ten alle tijden beter.... zo'n opgepikte man staat zelden voor kwaliteitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind speeltjes niet zo. Geef mij maar een man.
7. Het houdt niet van je.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
Ik heb liever geen seks dan goedkope seks, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een man.... die knuffels kan geven, strelen en zoenen... vind ik speeltjes ten alle tijden beter.... zo'n opgepikte man staat zelden voor kwaliteit
Dito.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb liever geen seks dan goedkope seks, ben ik met je eens.
Ah ja, dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een man.... die knuffels kan geven, strelen en zoenen... vind ik speeltjes ten alle tijden beter.... zo'n opgepikte man staat zelden voor kwaliteit
1. Kan niet voor je kokenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
Moet je wel net een man treffen die zulke dingen doet he..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1. Kan niet voor je koken
2. Geen ontbijt op bed
3. Niet even gewoon knuffelen.
4. Het geeft geen massages
5. Geeft je geen complimenten over hoe mooi en sexy je wel niet bent.
Mijn ex hield niet van me? Eh, whut?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex en for that matter jouw ex ook niet ... dus ?
Eeuh, elke fatsoenlijke man doet datquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je wel net een man treffen die zulke dingen doet he..
Een aantal van die dingen deed mijn ex ook niet... dusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1. Kan niet voor je koken
2. Geen ontbijt op bed
3. Niet even gewoon knuffelen.
4. Het geeft geen massages
5. Geeft je geen complimenten over hoe mooi en sexy je wel niet bent.
Hoiquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je wel net een man treffen die zulke dingen doet he..
Oh is dat zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, elke fatsoenlijke man doet dat
Pardon?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex en for that matter jouw ex ook niet ... dus ?
Ja, vind ik wel, misschien niet dagelijks, maar wel regelmatig.quote:
Bij jou vergeet je 6. sluit je niet op in de kelderquote:
Hoiquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan nog heb ik liever een vent hoor.
Kelder is alleen voor speciale personenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij jou vergeet je 6. sluit je niet op in de kelder
Ze zei een ventquote:
Ho, wacht, eerst het lijstje afvinkenquote:
Ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen in hoeverre er liefde aanwezig is tussen mij en mijn ex.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is over of niet dan....
Ik ben van mening dat liefde blijft... en anders was het er niet
Des te meer, emotie loos, Jappers weten niet wat dat is, emoties.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij rijd Honda, your argument is invalid
welkequote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, eerst het lijstje afvinken
Emotions make you weak.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Des te meer, emotie loos, Jappers weten niet wat dat is, emoties.
Alfa's die zitten vol Passie
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...quote:
Die met dat koken en die lieve woordjes enzoquote:
klopt...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen in hoeverre er liefde aanwezig is tussen mij en mijn ex.
Bij te pas en te onpas gebruik van 'ik hou van je' verliest het z'n betekenis vind ikquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...
Anyway... als ik voor mijzelf spreek... mijn ex heeft nooit "ik hou van je"gezegd... kon hij niet
En de andere die het ooit gezegd hebben, meenden het niet.... het was slechts om iets te kunnen krijgen
In mijn ogen kan een relatie los staan van de hoeveelheid liefde. Einde relatie = niet perse einde liefde. Je klinkt een tikje verbitterd, tbh..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...
Anyway... als ik voor mijzelf spreek... mijn ex heeft nooit "ik hou van je"gezegd... kon hij niet
En de andere die het ooit gezegd hebben, meenden het niet.... het was slechts om iets te kunnen krijgen
Dan is er bij heel veel mensen nooit liefde geweest als je ziet hoe ze elkaar kapot proberen te maken in een scheiding.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een bull-shitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, emotions make women weak for menquote:
Dat dusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Wat een onzin engel de bengel, als een relatie overgaat wil dat echt niet zeggen dat er geen liefde was...dan ga je toch echt veel te kort door de bocht...er is meer dan alleen liefde nodig om een relatie door te zetten.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Wat een onzin engel de bengel, als een relatie overgaat wil dat echt niet zeggen dat er geen liefde was...dan ga je toch echt veel te kort door de bocht...er is meer dan alleen liefde nodig om een relatie door te zetten.
Bullshit, ervoor gaan is genoeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Nah, t is wel iets gecompliceerder dan dat. Anders zou niemand in zo'n wel/niet fase zitten.quote:
Joh...het is al best als ze gewoon braaf slikt....maar ik moest ff wat zeggen om een goede indruk hier bij de vrouwen te maken natuurlijkquote:
Dat dus, soms heb je ondanks veel tijd en moeite geen mogelijkheid meer om een relatie voort te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bullshit, soms gaat het gewoon niet werken, hoeveel je er ook voor gaat.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Allemaal prima... ik hoop elke dag dat ik morgen niet meer wakker word...helaas komt die droom ook niet uit
Als je dat meent, hoop ik dat je in therapie bent, want is niet bepaald een gezonde gedachte.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Allemaal prima... ik hoop elke dag dat ik morgen niet meer wakker word...helaas komt die droom ook niet uit
Uhuhquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, soms heb je ondanks veel tijd en moeite geen mogelijkheid meer om een relatie voort te zetten.
Wel lekker hoor...een hele dag slapen en overmorgen pas wakker worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Praat je daar al met iemand over?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Zo erg?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Of je gaat er voor of niet, zo moeilijk is het niet en tuurlijk er kunnen momenten zijn dat een van beide twijfelt maar daar kom je dan wel weer overheen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, t is wel iets gecompliceerder dan dat. Anders zou niemand in zo'n wel/niet fase zitten.
Nou zo simpel ligt het toch niet altijd hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je gaat er voor of niet, zo moeilijk is het niet en tuurlijk er kunnen momenten zijn dat een van beide twijfelt maar daar kom je dan wel weer overheen.
Dus bij alle scheidingen wijt jij het aan gebrek aan doorzettingsvermogen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je gaat er voor of niet, zo moeilijk is het niet en tuurlijk er kunnen momenten zijn dat een van beide twijfelt maar daar kom je dan wel weer overheen.
wanneer kom je in de echte wereld?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je praat over niet meer houden van of dat daar nog wel sprake van is. Als je beide van elkaar houdt waarom zou je dan zoiets weggooien?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus bij alle scheidingen wijt jij het aan gebrek aan doorzettingsvermogen?
Ik hou nog steeds van mijn ex en zij van mij, en toch gaat een relatie niet werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je praat over niet meer houden van of dat daar nog wel sprake van is. Als je beide van elkaar houdt waarom zou je dan zoiets weggooien?
Ben het met je eens meid, sometimes love just ain''t enoughquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Helaas is het slagen van een relatie ook te wijten aan bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Afstand, tijd die je hebt, toekomstplannen, zelfs de mentale toestand van 1 van de twee. Geloof me, als alleen liefde genoeg was, zat ik hier nu niet alleen. Noem me naief, maar ik weet het wanneer een man van me houdt.
Kut...ze heeft me doorquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Helaas is het slagen van een relatie ook te wijten aan bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Afstand, tijd die je hebt, toekomstplannen, zelfs de mentale toestand van 1 van de twee. Geloof me, als alleen liefde genoeg was, zat ik hier nu niet alleen. Noem me naief, maar ik weet het wanneer een man van me houdt.
Dat is toch gebrek aan doorzettingsvermogen danquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Nee je ziet het echt te zwart/wit vind ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch gebrek aan doorzettingsvermogen dan
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Nee, dat is echt heel wat anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil niet in details treden om iemands privacy te waarborgen, maar nee, soms spelen er echt dingen die groter zijn dan die relatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
E_M, hoe is het? En met je blondines-verachtende vriendje?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik zei Barca - Sjachtar 4-1.
Het werd 5-1
Die goal van Dani Alves
Die dingen vallen sowieso op een of andere manier wel heftig.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het lag aan je nuchtere maag
Dat bedoel ik...je hebt door dat het puur fysiek isquote:Op woensdag 6 april 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij houdt niet van mij, maar van mijn lichaam.
ik moest aan je denken bij de lunch, ik maakte een broodje shoarmaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die dingen vallen sowieso op een of andere manier wel heftig.
Klopt, is zwaar bier.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die dingen vallen sowieso op een of andere manier wel heftig.
blijkbaarquote:
Bij elke relatie waarbij het serieuzer werd heb ik het gevoel gehad dat het voor langere tijd zou zijn. Maarja vechter he..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
Sedan, hoeveel relaties heb jij gehad? En dan bedoel ik, eentje waarbij je het gevoel had het heel lang samen te kunnen uithouden?
Ik heb een broodje döner gegeten in het Enschedese. Alhoewel de mevrouw erg leuk was, was de kwaliteit niet veel soeps.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moest aan je denken bij de lunch, ik maakte een broodje shoarma
Goed!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
[..]
E_M, hoe is het? En met je blondines-verachtende vriendje?
ooh ik heb ook zeker gevochten voor de relatie met m'n ex, zelfs nog een tijdje apart gewoon na het samenwonen om te kijken of het dan beter ging. Alleen is het soms niet mogelijk een relatie op te houden tussen twee geliefden als de een teveel issues heeft en daar alle energie voor nodig heeft om die op te lossen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij elke relatie waarbij het serieuzer werd heb ik het gevoel gehad dat het voor langere tijd zou zijn. Maarja vechter he..
Autsj.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook zeker gevochten voor de relatie met m'n ex, zelfs nog een tijdje apart gewoon na het samenwonen om te kijken of het dan beter ging. Alleen is het soms niet mogelijk een relatie op te houden tussen twee geliefden als de een teveel issues heeft en daar alle energie voor nodig heeft om die op te lossen.
Ik ben er ondertussen overheen, ze is nu twee jaar later nog steeds bezig en ik denk niet dat ik zo lang in staat zou zijn geweest om alles een kant op de laten stromen.quote:
de rollen omdraaien helpt ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook zeker gevochten voor de relatie met m'n ex, zelfs nog een tijdje apart gewoon na het samenwonen om te kijken of het dan beter ging. Alleen is het soms niet mogelijk een relatie op te houden tussen twee geliefden als de een teveel issues heeft en daar alle energie voor nodig heeft om die op te lossen.
Hm.quote:
hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de rollen omdraaien helpt ook niet.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik moest overgeven... dat heb ik altijd als ik niet meer weet wat ik er mee moet...
Fijn dat het goed gaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed!
Met B heerlijk gepraat zondag. Was een mooi dagje. Gave vent is het toch. Moeilijk, maar goed is het met hem
Deze volg ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de rollen omdraaien helpt ook niet.
Dat is wel heftig.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik moest overgeven... dat heb ik altijd als ik niet meer weet wat ik er mee moet...
Dan nog vind ik het vrij makkelijk gezegd, dan zorg je toch dat het werkt. Blijkbaar wou een van jullie dan niet graag genoeg om het te laten werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Maar herkenbaar, deels.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen overheen, ze is nu twee jaar later nog steeds bezig en ik denk niet dat ik zo lang in staat zou zijn geweest om alles een kant op de laten stromen.
Ik ben erg blij dat ik er mee gestopt was, want we waren beide niet gelukkig, zij is het nog steeds niet echt, maar ik ben het de afgelopen jaren wel weer geweest.
Niet alles is zo maakbaar als jij het nu stelt. Je hebt niet altijd alles in de hand.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het vrij makkelijk gezegd, dan zorg je toch dat het werkt. Blijkbaar wou een van jullie dan niet graag genoeg om het te laten werken.
De issues zijn hetzelfde, maar wat ik er van mee heb gekregen (en dat is heel weinig) verschilt het niet veelquote:
als de hulpgever in de relatie de hulpbehoevende wordt.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
[..]maar ben je in therapie oid? krijg je hulp?
Jezus mina, dan 'zorg je dat het werkt'. Heb jij een toverstafje? Mag ik dat eens lenen? Doe eens niet zo irritant kortzichtig als je duidelijk niet weet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het vrij makkelijk gezegd, dan zorg je toch dat het werkt. Blijkbaar wou een van jullie dan niet graag genoeg om het te laten werken.
Sowieso is dat een scheve constructie natuurlijk, welke kant het ook op wordt. Je bent geliefden, voor hulp moet je bij een prof zijn, vind ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als de hulpgever in de relatie de hulpbehoevende wordt.
Misschien dat je zo'n situatie alleen begrijpt als je er in hebt gezeten, maar mensen zijn in staat om je emotioneel en qua energie leeg te zuigen, zodat je er zelf in mee wordt gezogen. Dat was het mijnziens niet waard, hoeveel ik ook van haar hield.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet zeg wat in jouw straatje pas ben ik opeens kortzichtig? Oke.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus mina, dan 'zorg je dat het werkt'. Heb jij een toverstafje? Mag ik dat eens lenen? Doe eens niet zo irritant kortzichtig als je duidelijk niet weet waar je het over hebt.
nouja, uiteindelijk kan het daar op uitdraaien, wij zaten er niet ver van af. Na ruim twee jaar was het bij mij wel op.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als de hulpgever in de relatie de hulpbehoevende wordt.
Zo gemakkelijk is het dus niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liefde zat, maar alleen liefde lost levensgrote problemen in iemands hoofd niet op. Helaas.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De issues zijn hetzelfde, maar wat ik er van mee heb gekregen (en dat is heel weinig) verschilt het niet veel
Ik heb 2jaar in zon situatie gezeten met mn ex maar dan nog ga ik er wel voor. omdat dat me waard was toen. (veel hadden er na waarschijnlijk een maand al mee gekapt met alles wat er was)quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien dat je zo'n situatie alleen begrijpt als je er in hebt gezeten, maar mensen zijn in staat om je emotioneel en qua energie leeg te zuigen, zodat je er zelf in mee wordt gezogen. Dat was het mijnziens niet waard, hoeveel ik ook van haar hield.
Nee, je bent kortzichtig omdat je blijft volhouden dat het einde van een relatie puur en alleen ligt aan een gebrek aan inzet en liefde alleen genoeg is om iets te doen slagen. Als je iets verder nadenkt, denk ik dat je ook kan beseffen dat niets zo maakbaar is als dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet zeg wat in jouw straatje pas ben ik opeens kortzichtig? Oke.
Dat is inderdaad zo, ik vind je keuze knap, ik weet hoe het is. Een tip, vermijd zoveel mogelijk het contact, het maakt het voor beide lastiger. Dat was bij mij tenminste zo, wij hebben nog maanden elkaar af en toe gesproken en gezien, dat maakte het voor mij nooit makkelijker.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefde zat, maar alleen liefde lost levensgrote problemen in iemands hoofd niet op. Helaas.
ik zet het wat zwaar aan, maar in mijn geval was het eigenlijk altijd m'n ex die een tegenslag te verwerken kreeg (vaak buiten haar schuld om trouwens). En op het moment dat ik steun kon gebruiken ging ze lopen. Zo voelt het iig.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Sowieso is dat een scheve constructie natuurlijk, welke kant het ook op wordt. Je bent geliefden, voor hulp moet je bij een prof zijn, vind ik.
Er is ook niet gezegd dat je er niet voor moet proberen te gaan, maar soms is dat niet genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb 2jaar in zon situatie gezeten met mn ex maar dan nog ga ik er wel voor. omdat dat me waard was toen. (veel hadden er na waarschijnlijk een maand al mee gekapt met alles wat er was)
De situatie is hier even iets anders geworden de afgelopen twee dagen, maar ik snap je punt.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, ik vind je keuze knap, ik weet hoe het is. Een tip, vermijd zoveel mogelijk het contact, het maakt het voor beide lastiger. Dat was bij mij tenminste zo, wij hebben nog maanden elkaar af en toe gesproken en gezien, dat maakte het voor mij nooit makkelijker.
Tsja, of je stapt er op tijd uit voordat je zelf helemaal kapot gaat, ik heb al een giga klap er aan over gehouden. Ik was en ben echt wel sterk qua persoon en kan heel veel hebben, maar zij heeft me toch wel voor een deel kapot gemaakt. Dat neem ik d'r niet kwalijk, maar mezelf helemaal kapot laten maken is niemand mij waard.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb 2jaar in zon situatie gezeten met mn ex maar dan nog ga ik er wel voor. omdat dat me waard was toen. (veel hadden er na waarschijnlijk een maand al mee gekapt met alles wat er was)
Heb ik gedaan via dm...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Engel, gaat het? Wil je antwoord geven op Peu zn vraag?
oke, ik mis een boel, maar ik hoop ten goedequote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef L-E het volgende:
[..]
De situatie is hier even iets anders geworden de afgelopen twee dagen, maar ik snap je punt.
Dat is inderdaad een mooi liedjequote:
johan!quote:
quote:
Ah gelijkgestemdenquote:
Doe danquote:
quote:
Die vind ik mooierquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef JoeBravo het volgende:
Doet me er aan denken dat ik thnx jhn nog wil kopen. *noteert*
En nu is je lijstje weer net zo lang als voor t weekendquote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef JoeBravo het volgende:
Doet me er aan denken dat ik thnx jhn nog wil kopen. *noteert*
Uhuhquote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef L-E het volgende:
Ik hou al van Johan sinds 'Everybody knows'.
idemquote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef L-E het volgende:
Ik hou al van Johan sinds 'Everybody knows'.
en hij wordt nog wel langerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En nu is je lijstje weer net zo lang als voor t weekend
Doe es wat kopieerenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem
Johan, Pergola en 4 staan dus ook al in het rek hier, alleen het 3e album is er nooit van gekomen
goed excuus om langs te komen zodra ik m'n flatje hebquote:
Nu heb ik zin om te stappenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Goed, weer normale muziek maar, die pokkeherrie
die heb ik hier ook op CDquote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Alsof ik een excuus nodig hebquote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed excuus om langs te komen zodra ik m'n flatje heb
Ik?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Teer zieltje ben je toch ook he
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
Ja kut, hier ook. En ik moet werken morgen
Blijf toch eens van die drugs af!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hier ook, maar niet van de adrenaline
ja mamaquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf toch eens van die drugs af!
weltrustequote:Op donderdag 7 april 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
Ik ga ook maar naar bed. Welterusten allemaal.
quote:
weltrustenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:49 schreef PeuRac het volgende:
Slaap lekker mijn lieve Single vrouwtjes![]()
Truste gozers
JA!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef PeuRac het volgende:
Hier wordt je toch zo verliefd op![]()
Niet alleen om dr uiterlijk, maar vooral dr "schijt aan alles" mentaliteit
http://www.dumpert.nl/mediabase/1432261/97376ebe/dansles.html
Ja. Ze is leuk!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef PeuRac het volgende:
Mwah, ik denk toch meer gevalletje aandachtsgeil dan schijt aan alles.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef PeuRac het volgende:
Gooooodmorning Babyquote:Op donderdag 7 april 2011 06:19 schreef stbabylon het volgende:
Geen normaal ritme aanbrengen in je slapen en dan midden in de nacht zeuren op Singles. Prijsloos
quote:Op donderdag 7 april 2011 06:19 schreef stbabylon het volgende:
Geen normaal ritme aanbrengen in je slapen en dan midden in de nacht zeuren op Singles. Prijsloos
quote:Op donderdag 7 april 2011 06:19 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |