ja ja bla blaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in die discussie ging het om personen, dan interpreteer ik "speeltje" wel ff anders
Dan had er christine le duc moeten staanquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Na posts over speeltjes is dit op verschillende manieren te interpreteren.
Speeltjes van de h&m... het is altijd maar afwachten of het past en na een paar keer gebruiken is de vorm eruitquote:
Je moet er ook niet zo wild mee doenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Speeltjes van de h&m... het is altijd maar afwachten of het past en na een paar keer gebruiken is de vorm eruit
Daar ga je gewoon heenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had er christine le duc moeten staan
Ik schaam me nergens voor. Dat weten ze hier in Singles inmiddels wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het is echt geen taboe meer, hoor!
1. Het kijkt geen voetbalquote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pff zo'n apparaat een beetje vergelijken met echte mannen.
Oh maar dan nog heb ik liever een vent hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1. Het kijkt geen voetbal
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
4. het laat mij altijd komen en als het nodig is ... nog tig keer tot de batterijen dan echt leeg zijn
5. het eist geen massages
6. het kan snel of langzaam.. en trillen
Nah, op puntje 3 naquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
4. het laat mij altijd komen en als het nodig is ... nog tig keer tot de batterijen dan echt leeg zijn
Bij gebrek aan een man.... die knuffels kan geven, strelen en zoenen... vind ik speeltjes ten alle tijden beter.... zo'n opgepikte man staat zelden voor kwaliteitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind speeltjes niet zo. Geef mij maar een man.
7. Het houdt niet van je.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
Ik heb liever geen seks dan goedkope seks, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een man.... die knuffels kan geven, strelen en zoenen... vind ik speeltjes ten alle tijden beter.... zo'n opgepikte man staat zelden voor kwaliteit
Dito.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb liever geen seks dan goedkope seks, ben ik met je eens.
Ah ja, dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een man.... die knuffels kan geven, strelen en zoenen... vind ik speeltjes ten alle tijden beter.... zo'n opgepikte man staat zelden voor kwaliteit
1. Kan niet voor je kokenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. Het zeurt niet
3. het is nooit moe
Moet je wel net een man treffen die zulke dingen doet he..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1. Kan niet voor je koken
2. Geen ontbijt op bed
3. Niet even gewoon knuffelen.
4. Het geeft geen massages
5. Geeft je geen complimenten over hoe mooi en sexy je wel niet bent.
Mijn ex hield niet van me? Eh, whut?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex en for that matter jouw ex ook niet ... dus ?
Eeuh, elke fatsoenlijke man doet datquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je wel net een man treffen die zulke dingen doet he..
Een aantal van die dingen deed mijn ex ook niet... dusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1. Kan niet voor je koken
2. Geen ontbijt op bed
3. Niet even gewoon knuffelen.
4. Het geeft geen massages
5. Geeft je geen complimenten over hoe mooi en sexy je wel niet bent.
Hoiquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je wel net een man treffen die zulke dingen doet he..
Oh is dat zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, elke fatsoenlijke man doet dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |