Bij dit soort opmerkingen mis ik RZquote:
en je gehosselde scharrel danquote:
Jij let ook al niet op wat ik type - ik scharrel niet - verder nog geen relatiemateriaal gevondenquote:
Moet het meteen relatiemateriaal zijn dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij let ook al niet op wat ik type - ik scharrel niet - verder nog geen relatiemateriaal gevonden
Trustenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef clevy het volgende:
tissammelwah.. ik had me bedacht vandaag op tijd te gaan slapen.. mislukt.. zwaai zwaai
Nee, maar ze haken meestal al na een keer afspreken af en degene die vaker afspreken, vind ik meestal weer geen relatiemateriaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet het meteen relatiemateriaal zijn dan?
Je zei eerder vanavond dat zelfs je scharrel iets beter doet dan een fokker hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij let ook al niet op wat ik type - ik scharrel niet - verder nog geen relatiemateriaal gevonden
Ja life's a bitchquote:Op woensdag 6 april 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar ze haken meestal al na een keer afspreken af en degene die vaker afspreken, vind ik meestal weer geen relatiemateriaal.
Nee.... volgens mij bedoelde je onderstaand stukjequote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei eerder vanavond dat zelfs je scharrel iets beter doet dan een fokker hier.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
Wat is daar goed aan?
Mijn speeltje doet het meestal beter dan zo'n vent
Whehe de battery operated scharrel bedoel je dan tochquote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... volgens mij bedoelde je onderstaand stukje
[..]
hmm, nu ik het zo lees; had ik het inderdaad verkeerd. Dacht altijd dat jij wel een beetje van t scharrelen was.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
<insert captain obvious picture>quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe de battery operated scharrel bedoel je dan toch
O in dat geval scharrel ik wel ... en veel..... (quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe de battery operated scharrel bedoel je dan toch
Pff zo'n apparaat een beetje vergelijken met echte mannen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
En toch snapte jij 'm niet...quote:
Na posts over speeltjes is dit op verschillende manieren te interpreteren.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
Even voor 90,- bij H&M besteld. Waarschijnlijk stuur ik de helft weer terug, maar goed.
Ik vind speeltjes niet zo. Geef mij maar een man.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O in dat geval scharrel ik wel ... en veel..... (speeltjes zijn top!
)
Nope... het is niet mijn dingquote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, nu ik het zo lees; had ik het inderdaad verkeerd. Dacht altijd dat jij wel een beetje van t scharrelen was.
Ja je moet het treffen daar idd..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
Even voor 90,- bij H&M besteld. Waarschijnlijk stuur ik de helft weer terug, maar goed.
in die discussie ging het om personen, dan interpreteer ik "speeltje" wel ff andersquote:
KLEDING!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Na posts over speeltjes is dit op verschillende manieren te interpreteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |