doe mij es ff een update (PM/msn oid)quote:
Stukje terug staan wat foto´s van mijn nieuwe flatje per 1 mei.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe mij es ff een update (PM/msn oid)
Gefeliciteerd Barbsquote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stukje terug staan wat foto´s van mijn nieuwe flatje per 1 mei.
Thanks -Engel-quote:
Vol kan houden?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef -Engel- het volgende:
Als ik mijn rooster vol kan houden, ben ik voortaan rond 15.30 klaar met werken
Ik vind het in de winter te vroeg om dan te beginnen en het is maar een kwartiertje pauze wat ik neemquote:
Ach soooquote:Op woensdag 6 april 2011 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het in de winter te vroeg om dan te beginnen en het is maar een kwartiertje pauze wat ik neem
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef -Engel- het volgende:
Mannen, die alleen vragen of je een seksdate wilt![]()
![]()
Is wel duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Soms wel.... maar ik ben in de zomer liever eerder thuis heb ik besloten (tenzij de airco het gaat doen...... dan ga ik beginnen met een andersomrooster.... pas rond 9-9:30 (of laterquote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Barbusse het volgende:
Ach soooKwartiertje pauze niet wat weinig?
Soms moet je de gok nemenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ... hij heeft helaas geen keurmerk....
Ach...ik krijg dat soort aanbiedingen niet hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan?
Mijn speeltje doet het meestal beter dan zo'n vent
Zeg dat welquote:
Niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach...ik krijg dat soort aanbiedingen niet hoor.
Neenquote:
In Nederland?quote:
Zeg Engel.....quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef -Engel- het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |