Dat was in de eerste instantie ook zo. Tot de opmerking van Peuquote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
feit is dat je daar niet normaal met een discussie bezig was... wat je later wel zegt te doen.... je faalt een beetje
Zei de tokkie met een 316 turkenbak uit de jaren 80.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
heilig boontje? omdat ik niet zo een tokkie ben? laat me niet lachen knul
jammer... het is weer tijd om te gaan!...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig, ik maak 1 opmerking vanochtend en hij is er nu nog mee bezigik was t alweer vergeten
Wel typisch
Jij reed toch een Turken Golf GTIquote:Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei de tokkie met een 316 turkenbak uit de jaren 80.
omgekeerde wereld. Ik was in discussie, jij kreeg er last van om er vervolgens als een hond met de staart tussen de benen tussenuit te kruipen omdat er niet genoeg steun was.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig, ik maak 1 opmerking vanochtend en hij is er nu nog mee bezigik was t alweer vergeten
Wel typisch
Byequote:Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
jammer... het is weer tijd om te gaan!...
Fijne avond Allemaal
Ik ben wel een gevoels mens, dus dat negeren is niet altijd even makkelijk. Misschien als de spanning er wat af is. We zien wel joh, voorlopig ben ik nog in NL, ze was opgelucht met het bericht dat ik de baan bij Google niet handquote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betreft je gevoel niet, maar die kan je tot op zekere hoogte negeren. Lijkt me.
Goed plan, moet mezelf ook nog ff nuttig makenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
jammer... het is weer tijd om te gaan!...
Fijne avond Allemaal
Ja, donderstraal maar weer op.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
Goed plan, moet mezelf ook nog ff nuttig maken
Ik snap wel wat je bedoelt, hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel een gevoels mens, dus dat negeren is niet altijd even makkelijk. Misschien als de spanning er wat af is. We zien wel joh, voorlopig ben ik nog in NL, ze was opgelucht met het bericht dat ik de baan bij Google niet hand
[..]
Goed plan, moet mezelf ook nog ff nuttig maken
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:04 schreef Kreator het volgende:
Toch jammer, dat altijd winnen. Totaal geen uitdaging meer.
Begin meiquote:
Ach soo... Geniet ervan kerel!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ziet mijn facebook toch?![]()
Iets met, gezoend in een bar, 10 jaar ouder, stuk langer, week later weer gezien, zaterdag date, tussendoor leuke smsjes.
Kom je ook?quote:
Jij ook een nieuw plekje aan het zoeken?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
Het is hier weer ouderwets gezellig zie ik
Straks flatje bezichtigen. Eens zien hoe die oudjes dat flatje gaan achterlaten
gevonden hopelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook een nieuw plekje aan het zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |