Tenzij steak, zonde kans te lopen dat ik die niet op kan dan.quote:
Nou daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij steak, zonde kans te lopen dat ik die niet op kan dan.
* WinterBreeze kijkt opzettelijk zeer onschuldig.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
WB, zat je met deze TT in je hoofd en was je daarom aan het lapo-hunten?
Daar ben ik ongevoelig voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze kijkt opzettelijk zeer onschuldig.
yeeyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Morgen ein-de-lijk naar de kinderarts trouwens met Peuter.
Dat mocht tijd worden zeg!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Morgen ein-de-lijk naar de kinderarts trouwens met Peuter.
Ja eh, ik heb een schattig klein maagje hequote:
Ja, en waar blijft nou die sletten-PM?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
WB, zat je met deze TT in je hoofd en was je daarom aan het lapo-hunten?
Zeg je nou dat ik geen schatiig klein maagje heb?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb een schattig klein maagje he
Die was niet voor jou!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en waar blijft nou die sletten-PM?
Damn you woman!quote:
Uhuh chubbyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen schatiig klein maagje heb?
Utrecht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind net in een bieb-boek een strippenkaart. Helemaal leeg nog! In welke regio kan ik die nog gebruiken?
Utrecht stad, Achterhoek, Twentequote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind net in een bieb-boek een strippenkaart. Helemaal leeg nog! In welke regio kan ik die nog gebruiken?
ergens in achterstallig gebied...Purmerend ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |