Tenzij steak, zonde kans te lopen dat ik die niet op kan dan.quote:
Nou daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij steak, zonde kans te lopen dat ik die niet op kan dan.
* WinterBreeze kijkt opzettelijk zeer onschuldig.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
WB, zat je met deze TT in je hoofd en was je daarom aan het lapo-hunten?
Daar ben ik ongevoelig voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze kijkt opzettelijk zeer onschuldig.
yeeyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Morgen ein-de-lijk naar de kinderarts trouwens met Peuter.
Dat mocht tijd worden zeg!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Morgen ein-de-lijk naar de kinderarts trouwens met Peuter.
Ja eh, ik heb een schattig klein maagje hequote:
Ja, en waar blijft nou die sletten-PM?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
WB, zat je met deze TT in je hoofd en was je daarom aan het lapo-hunten?
Zeg je nou dat ik geen schatiig klein maagje heb?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb een schattig klein maagje he
Die was niet voor jou!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en waar blijft nou die sletten-PM?
Damn you woman!quote:
Uhuh chubbyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen schatiig klein maagje heb?
Utrecht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind net in een bieb-boek een strippenkaart. Helemaal leeg nog! In welke regio kan ik die nog gebruiken?
Utrecht stad, Achterhoek, Twentequote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind net in een bieb-boek een strippenkaart. Helemaal leeg nog! In welke regio kan ik die nog gebruiken?
ergens in achterstallig gebied...Purmerend ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ergens in achterstallig gebied...Purmerend ofzo
hihiquote:
Nee, die paupers hebben alleen nog OV shitkaartquote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ergens in achterstallig gebied...Purmerend ofzo
hier kan je em nog totaal niet gebruikenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die paupers hebben alleen nog OV shitkaart
sowieso is OV voor paupersquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die paupers hebben alleen nog OV shitkaart
deze aflevering welquote:
weet jij wel wat een bus isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Kom je gezellig hierheen L-E, gaan we bussen samen
liever dat jullie scharen, het filmen en dat hier postenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Krijg je daar geen paniekaanval door?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever dat jullie scharen, het filmen en dat hier posten
zeker, toch vind ik Micheal J. Fox leuker in Spin Cityquote:
quote:
Dan hebben we toch niets aan die strippenkaartquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever dat jullie scharen, het filmen en dat hier posten
Zolang jij bij me bent om mijn handje vast te houden gaat het vast net.quote:
michael was meer een baas in spin cityquote:
fietsen is voor de funquote:
Fiets(!) je woont bijna op loop afstandquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, pas nog met kleine man met de bus naar de stad geweest. En toen kwam ik erachter dat dat ritje heen en weer zowat ¤5 kostte, in het vervolg gaan we dus wel weer met de auto.
Mijn fiets is kapotquote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fiets(!) je woont bijna op loop afstandEn parkeren is gratis?
Wat voor strippenkaart?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan hebben we toch niets aan die strippenkaart
Echt, je bespaart héél veel met de fiets, wat is er kapot aan dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn fiets is kapotEn parkeren is niet zo duur hier he... Ik was iig goedkoper uitgeweest met de auto
15 voor 7,60!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor strippenkaart?
is dat net zoiets als een bierkaart?
10 stripteases voor een x bedrag?
wast een berg, kost een beetjequote:
Een band is helemaal vertieft enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, je bespaart héél veel met de fiets, wat is er kapot aan dan?
Er zijn ergere dingen toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb weer de Foo Fighters in mijn hoofd. Damn it.
Foo fightersquote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
En nu heb je Kansas in je hoofd:quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
15 wat?quote:
Allemaal? inclusief instrumenten?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
Da widde ik tog niej!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
15 wat?
15 complete stripteases? 15 kledingstukken die uitgaan?
kost een lapdance twee strippen?
vragen vragen vragen....
There's nog sex in the bus driver's cafeteriaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
15 wat?
15 complete stripteases? 15 kledingstukken die uitgaan?
kost een lapdance twee strippen?
vragen vragen vragen....
Een band is niet zo duur en je kent wel mensen die veel doen voor een tostie toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een band is helemaal vertieft enzo
Zo jammer om er 1 nederlands woord in te zettenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
There's still sex in the bus driver's cafeteria
Eerlijk gezegd staat ie al zo lang te verstoffen dat ik betwijfel of er niet meer mis mee is...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een band is niet zo duur en je kent wel mensen die veel doen voor een tostie toch?
Welk liedje?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo jammer om er 1 nederlands woord in te zetten
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
De laatste keer dat ik een typo had kreeg ik Yuki al over me heen
girl on girl action?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
De laatste keer dat ik een typo had kreeg ik Yuki al over me heen
Jaren.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
De droogte duurt al een tijdje, of niet mannen?
Verschrikkelijk he?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Een naar laten kijken, want die ritjes op en neer naar t centrum, incl parkeren bespaar je al snel 5-8 euro per keer op, boodschappen ed evengoed zo. Niet altijd alles meeslepen van/naar je werk en dus met de fiets kunnen...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd staat ie al zo lang te verstoffen dat ik betwijfel of er niet meer mis mee is...
quote:
rot op jijquote:
What did I do?quote:
waar het hart vol van is .........quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Weet je heel goedquote:
droogte?quote:
dan bestel maar vast een transfusiequote:
Nou neequote:
Bij MissB bedoelde ik....quote:
quote:
ik laat mezelf oppikken in de kroegquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Fes1-2 het volgende:
Veel mensen die daten met mensen die ze van internet kennen hier?
wil je weten hoe het voelt om altijd anders te zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
We daten niet... we hosselen >>> 't is Fok! he
De mijne werkt gewoon op stroomquote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ga maar eens een slinger aan de wasmachine geven zo
en tis blijkbaar ook meer mind-fucken dan .. tja.. hoe zeg je datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
We daten niet... we hosselen >>> 't is Fok! he
Ik fuck helemaal niksquote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef clevy het volgende:
[..]
en tis blijkbaar ook meer mind-fucken dan .. tja.. hoe zeg je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |