Dan nog vind ik het vrij makkelijk gezegd, dan zorg je toch dat het werkt. Blijkbaar wou een van jullie dan niet graag genoeg om het te laten werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook zeker gevochten voor de relatie met m'n ex, zelfs nog een tijdje apart gewoon na het samenwonen om te kijken of het dan beter ging. Alleen is het soms niet mogelijk een relatie op te houden tussen twee geliefden als de een teveel issues heeft en daar alle energie voor nodig heeft om die op te lossen.
Ik begrijp je. Maar herkenbaar, deels.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen overheen, ze is nu twee jaar later nog steeds bezig en ik denk niet dat ik zo lang in staat zou zijn geweest om alles een kant op de laten stromen.
Ik ben erg blij dat ik er mee gestopt was, want we waren beide niet gelukkig, zij is het nog steeds niet echt, maar ik ben het de afgelopen jaren wel weer geweest.
Niet alles is zo maakbaar als jij het nu stelt. Je hebt niet altijd alles in de hand.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het vrij makkelijk gezegd, dan zorg je toch dat het werkt. Blijkbaar wou een van jullie dan niet graag genoeg om het te laten werken.
De issues zijn hetzelfde, maar wat ik er van mee heb gekregen (en dat is heel weinig) verschilt het niet veelquote:
als de hulpgever in de relatie de hulpbehoevende wordt.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
[..]maar ben je in therapie oid? krijg je hulp?
Jezus mina, dan 'zorg je dat het werkt'. Heb jij een toverstafje? Mag ik dat eens lenen? Doe eens niet zo irritant kortzichtig als je duidelijk niet weet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het vrij makkelijk gezegd, dan zorg je toch dat het werkt. Blijkbaar wou een van jullie dan niet graag genoeg om het te laten werken.
Sowieso is dat een scheve constructie natuurlijk, welke kant het ook op wordt. Je bent geliefden, voor hulp moet je bij een prof zijn, vind ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als de hulpgever in de relatie de hulpbehoevende wordt.
Misschien dat je zo'n situatie alleen begrijpt als je er in hebt gezeten, maar mensen zijn in staat om je emotioneel en qua energie leeg te zuigen, zodat je er zelf in mee wordt gezogen. Dat was het mijnziens niet waard, hoeveel ik ook van haar hield.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet zeg wat in jouw straatje pas ben ik opeens kortzichtig? Oke.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus mina, dan 'zorg je dat het werkt'. Heb jij een toverstafje? Mag ik dat eens lenen? Doe eens niet zo irritant kortzichtig als je duidelijk niet weet waar je het over hebt.
nouja, uiteindelijk kan het daar op uitdraaien, wij zaten er niet ver van af. Na ruim twee jaar was het bij mij wel op.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als de hulpgever in de relatie de hulpbehoevende wordt.
Zo gemakkelijk is het dus niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liefde zat, maar alleen liefde lost levensgrote problemen in iemands hoofd niet op. Helaas.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De issues zijn hetzelfde, maar wat ik er van mee heb gekregen (en dat is heel weinig) verschilt het niet veel
Ik heb 2jaar in zon situatie gezeten met mn ex maar dan nog ga ik er wel voor. omdat dat me waard was toen. (veel hadden er na waarschijnlijk een maand al mee gekapt met alles wat er was)quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien dat je zo'n situatie alleen begrijpt als je er in hebt gezeten, maar mensen zijn in staat om je emotioneel en qua energie leeg te zuigen, zodat je er zelf in mee wordt gezogen. Dat was het mijnziens niet waard, hoeveel ik ook van haar hield.
Nee, je bent kortzichtig omdat je blijft volhouden dat het einde van een relatie puur en alleen ligt aan een gebrek aan inzet en liefde alleen genoeg is om iets te doen slagen. Als je iets verder nadenkt, denk ik dat je ook kan beseffen dat niets zo maakbaar is als dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet zeg wat in jouw straatje pas ben ik opeens kortzichtig? Oke.
Dat is inderdaad zo, ik vind je keuze knap, ik weet hoe het is. Een tip, vermijd zoveel mogelijk het contact, het maakt het voor beide lastiger. Dat was bij mij tenminste zo, wij hebben nog maanden elkaar af en toe gesproken en gezien, dat maakte het voor mij nooit makkelijker.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefde zat, maar alleen liefde lost levensgrote problemen in iemands hoofd niet op. Helaas.
ik zet het wat zwaar aan, maar in mijn geval was het eigenlijk altijd m'n ex die een tegenslag te verwerken kreeg (vaak buiten haar schuld om trouwens). En op het moment dat ik steun kon gebruiken ging ze lopen. Zo voelt het iig.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Sowieso is dat een scheve constructie natuurlijk, welke kant het ook op wordt. Je bent geliefden, voor hulp moet je bij een prof zijn, vind ik.
Er is ook niet gezegd dat je er niet voor moet proberen te gaan, maar soms is dat niet genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb 2jaar in zon situatie gezeten met mn ex maar dan nog ga ik er wel voor. omdat dat me waard was toen. (veel hadden er na waarschijnlijk een maand al mee gekapt met alles wat er was)
De situatie is hier even iets anders geworden de afgelopen twee dagen, maar ik snap je punt.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, ik vind je keuze knap, ik weet hoe het is. Een tip, vermijd zoveel mogelijk het contact, het maakt het voor beide lastiger. Dat was bij mij tenminste zo, wij hebben nog maanden elkaar af en toe gesproken en gezien, dat maakte het voor mij nooit makkelijker.
Tsja, of je stapt er op tijd uit voordat je zelf helemaal kapot gaat, ik heb al een giga klap er aan over gehouden. Ik was en ben echt wel sterk qua persoon en kan heel veel hebben, maar zij heeft me toch wel voor een deel kapot gemaakt. Dat neem ik d'r niet kwalijk, maar mezelf helemaal kapot laten maken is niemand mij waard.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb 2jaar in zon situatie gezeten met mn ex maar dan nog ga ik er wel voor. omdat dat me waard was toen. (veel hadden er na waarschijnlijk een maand al mee gekapt met alles wat er was)
Heb ik gedaan via dm...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Engel, gaat het? Wil je antwoord geven op Peu zn vraag?
oke, ik mis een boel, maar ik hoop ten goedequote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef L-E het volgende:
[..]
De situatie is hier even iets anders geworden de afgelopen twee dagen, maar ik snap je punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |