Ik wil niet in details treden om iemands privacy te waarborgen, maar nee, soms spelen er echt dingen die groter zijn dan die relatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch gebrek aan doorzettingsvermogen dan
E_M, hoe is het? En met je blondines-verachtende vriendje?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik zei Barca - Sjachtar 4-1.
Het werd 5-1
Die goal van Dani Alves
Die dingen vallen sowieso op een of andere manier wel heftig.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het lag aan je nuchtere maag
Dat bedoel ik...je hebt door dat het puur fysiek isquote:Op woensdag 6 april 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij houdt niet van mij, maar van mijn lichaam.
ik moest aan je denken bij de lunch, ik maakte een broodje shoarmaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die dingen vallen sowieso op een of andere manier wel heftig.
Klopt, is zwaar bier.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die dingen vallen sowieso op een of andere manier wel heftig.
blijkbaarquote:
Bij elke relatie waarbij het serieuzer werd heb ik het gevoel gehad dat het voor langere tijd zou zijn. Maarja vechter he..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
Sedan, hoeveel relaties heb jij gehad? En dan bedoel ik, eentje waarbij je het gevoel had het heel lang samen te kunnen uithouden?
Ik heb een broodje döner gegeten in het Enschedese. Alhoewel de mevrouw erg leuk was, was de kwaliteit niet veel soeps.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moest aan je denken bij de lunch, ik maakte een broodje shoarma
Goed!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
[..]
E_M, hoe is het? En met je blondines-verachtende vriendje?
ooh ik heb ook zeker gevochten voor de relatie met m'n ex, zelfs nog een tijdje apart gewoon na het samenwonen om te kijken of het dan beter ging. Alleen is het soms niet mogelijk een relatie op te houden tussen twee geliefden als de een teveel issues heeft en daar alle energie voor nodig heeft om die op te lossen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij elke relatie waarbij het serieuzer werd heb ik het gevoel gehad dat het voor langere tijd zou zijn. Maarja vechter he..
Autsj.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook zeker gevochten voor de relatie met m'n ex, zelfs nog een tijdje apart gewoon na het samenwonen om te kijken of het dan beter ging. Alleen is het soms niet mogelijk een relatie op te houden tussen twee geliefden als de een teveel issues heeft en daar alle energie voor nodig heeft om die op te lossen.
Ik ben er ondertussen overheen, ze is nu twee jaar later nog steeds bezig en ik denk niet dat ik zo lang in staat zou zijn geweest om alles een kant op de laten stromen.quote:
de rollen omdraaien helpt ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook zeker gevochten voor de relatie met m'n ex, zelfs nog een tijdje apart gewoon na het samenwonen om te kijken of het dan beter ging. Alleen is het soms niet mogelijk een relatie op te houden tussen twee geliefden als de een teveel issues heeft en daar alle energie voor nodig heeft om die op te lossen.
Hm.quote:
hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de rollen omdraaien helpt ook niet.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik moest overgeven... dat heb ik altijd als ik niet meer weet wat ik er mee moet...
Fijn dat het goed gaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed!
Met B heerlijk gepraat zondag. Was een mooi dagje. Gave vent is het toch. Moeilijk, maar goed is het met hem
Deze volg ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de rollen omdraaien helpt ook niet.
Dat is wel heftig.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik moest overgeven... dat heb ik altijd als ik niet meer weet wat ik er mee moet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |