Pardon?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex en for that matter jouw ex ook niet ... dus ?
Ja, vind ik wel, misschien niet dagelijks, maar wel regelmatig.quote:
Bij jou vergeet je 6. sluit je niet op in de kelderquote:
Hoiquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan nog heb ik liever een vent hoor.
Kelder is alleen voor speciale personenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij jou vergeet je 6. sluit je niet op in de kelder
Ze zei een ventquote:
Ho, wacht, eerst het lijstje afvinkenquote:
Ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen in hoeverre er liefde aanwezig is tussen mij en mijn ex.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is over of niet dan....
Ik ben van mening dat liefde blijft... en anders was het er niet
Des te meer, emotie loos, Jappers weten niet wat dat is, emoties.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij rijd Honda, your argument is invalid
welkequote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, eerst het lijstje afvinken
Emotions make you weak.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Des te meer, emotie loos, Jappers weten niet wat dat is, emoties.
Alfa's die zitten vol Passie
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...quote:
Die met dat koken en die lieve woordjes enzoquote:
klopt...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen in hoeverre er liefde aanwezig is tussen mij en mijn ex.
Bij te pas en te onpas gebruik van 'ik hou van je' verliest het z'n betekenis vind ikquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...
Anyway... als ik voor mijzelf spreek... mijn ex heeft nooit "ik hou van je"gezegd... kon hij niet
En de andere die het ooit gezegd hebben, meenden het niet.... het was slechts om iets te kunnen krijgen
In mijn ogen kan een relatie los staan van de hoeveelheid liefde. Einde relatie = niet perse einde liefde. Je klinkt een tikje verbitterd, tbh..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...
Anyway... als ik voor mijzelf spreek... mijn ex heeft nooit "ik hou van je"gezegd... kon hij niet
En de andere die het ooit gezegd hebben, meenden het niet.... het was slechts om iets te kunnen krijgen
Dan is er bij heel veel mensen nooit liefde geweest als je ziet hoe ze elkaar kapot proberen te maken in een scheiding.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een bull-shitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, emotions make women weak for menquote:
Dat dusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Wat een onzin engel de bengel, als een relatie overgaat wil dat echt niet zeggen dat er geen liefde was...dan ga je toch echt veel te kort door de bocht...er is meer dan alleen liefde nodig om een relatie door te zetten.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Wat een onzin engel de bengel, als een relatie overgaat wil dat echt niet zeggen dat er geen liefde was...dan ga je toch echt veel te kort door de bocht...er is meer dan alleen liefde nodig om een relatie door te zetten.
Bullshit, ervoor gaan is genoeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Nah, t is wel iets gecompliceerder dan dat. Anders zou niemand in zo'n wel/niet fase zitten.quote:
Joh...het is al best als ze gewoon braaf slikt....maar ik moest ff wat zeggen om een goede indruk hier bij de vrouwen te maken natuurlijkquote:
Dat dus, soms heb je ondanks veel tijd en moeite geen mogelijkheid meer om een relatie voort te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bullshit, soms gaat het gewoon niet werken, hoeveel je er ook voor gaat.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Allemaal prima... ik hoop elke dag dat ik morgen niet meer wakker word...helaas komt die droom ook niet uit
Als je dat meent, hoop ik dat je in therapie bent, want is niet bepaald een gezonde gedachte.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Allemaal prima... ik hoop elke dag dat ik morgen niet meer wakker word...helaas komt die droom ook niet uit
Uhuhquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, soms heb je ondanks veel tijd en moeite geen mogelijkheid meer om een relatie voort te zetten.
Wel lekker hoor...een hele dag slapen en overmorgen pas wakker worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Praat je daar al met iemand over?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Zo erg?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
Of je gaat er voor of niet, zo moeilijk is het niet en tuurlijk er kunnen momenten zijn dat een van beide twijfelt maar daar kom je dan wel weer overheen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, t is wel iets gecompliceerder dan dat. Anders zou niemand in zo'n wel/niet fase zitten.
Nou zo simpel ligt het toch niet altijd hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je gaat er voor of niet, zo moeilijk is het niet en tuurlijk er kunnen momenten zijn dat een van beide twijfelt maar daar kom je dan wel weer overheen.
Dus bij alle scheidingen wijt jij het aan gebrek aan doorzettingsvermogen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je gaat er voor of niet, zo moeilijk is het niet en tuurlijk er kunnen momenten zijn dat een van beide twijfelt maar daar kom je dan wel weer overheen.
wanneer kom je in de echte wereld?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je praat over niet meer houden van of dat daar nog wel sprake van is. Als je beide van elkaar houdt waarom zou je dan zoiets weggooien?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus bij alle scheidingen wijt jij het aan gebrek aan doorzettingsvermogen?
Ik hou nog steeds van mijn ex en zij van mij, en toch gaat een relatie niet werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je praat over niet meer houden van of dat daar nog wel sprake van is. Als je beide van elkaar houdt waarom zou je dan zoiets weggooien?
Ben het met je eens meid, sometimes love just ain''t enoughquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Helaas is het slagen van een relatie ook te wijten aan bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Afstand, tijd die je hebt, toekomstplannen, zelfs de mentale toestand van 1 van de twee. Geloof me, als alleen liefde genoeg was, zat ik hier nu niet alleen. Noem me naief, maar ik weet het wanneer een man van me houdt.
Kut...ze heeft me doorquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Helaas is het slagen van een relatie ook te wijten aan bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Afstand, tijd die je hebt, toekomstplannen, zelfs de mentale toestand van 1 van de twee. Geloof me, als alleen liefde genoeg was, zat ik hier nu niet alleen. Noem me naief, maar ik weet het wanneer een man van me houdt.
Dat is toch gebrek aan doorzettingsvermogen danquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Nee je ziet het echt te zwart/wit vind ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch gebrek aan doorzettingsvermogen dan
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Nee, dat is echt heel wat anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch gebrek aan doorzettingsvermogen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |