Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
mij kan het niet gek genoegquote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
van achteruit over kop word ik misselijk
Ik kan me niet goed orienteren dan en dan word ik misselijkquote:
ok.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me niet goed orienteren dan en dan word ik misselijkEn omdat ik dus niet echt makkelijk kots blijf ik ook misselijk
Mij ook niet, daarom blijf ik ver weg van Walibi, na alles een keer daar gedaan te hebben. Alleen de superman was aardigquote:
viel ook tegenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij ook niet, daarom blijf ik ver weg van Walibi, na alles een keer daar gedaan te hebben. Alleen de superman was aardig
Daarom zeg ik , van dat park was de Superman aardig. De Goliath echt overhyped en de rest ben ik alweer vergetenquote:
Goliath ...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik , van dat park was de Superman aardig. De Goliath echt overhyped en de rest ben ik alweer vergeten
Wat wil je?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaaaaah eindelijk weet ik wat ik wil voor mijn verjaardagHèhè
Wie noem jij raarquote:
marijkequote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je?
[..]
Wie noem jij raar![]()
Wattan?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaaaaah eindelijk weet ik wat ik wil voor mijn verjaardagHèhè
Dat wist ik al langquote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo strijken denk ik
Ja ik ben raar
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo strijken denk ik
Ja ik ben raar
haiquote:
He fraariquote:
was laatst nog een wereldrecord onderwater strijkenquote:
Moe.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hai
Alles goed?
Dan is het goed
[..]
He fraariHoe is het?
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze, nu maar hopen dat ie een beetje redelijk geluid heeft
En deze, werkt echt
quote:
Hai meisjequote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
MiniDM
Pheno
C_A
GF
Marijke
RN
Gekke-M
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn kind is gek.
Is ie aan het buitenspelen, zegtie: ik ga even naar de varkentjes, daaaag!
Hoiquote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
MiniDM
Pheno
C_A
GF
Marijke
RN
Gekke-M
Mijn kind is gek.
Mijn kind is gek.
heeey priemquote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
MiniDM
Pheno
C_A
GF
Marijke
RN
Gekke-M
Holaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
MiniDM
Pheno
C_A
GF
Marijke
RN
Gekke-M
Als er nou nog varkentjes in de buurt zouden zijn....quote:
En naar wie liep ie toen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn kind is gek.
sweetquote:
toekiemoekiequote:
Zienquote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moest wel heel erg lachen om een foto die ik net van 'm maakte
waaaarquote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef sararaats het volgende:
Tom en Jerry
ik ga straks de dvd terug kijken !!
hij moet lachenquote:
Bij de kinderboerderij?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als er nou nog varkentjes in de buurt zouden zijn....
pakken ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de kinderboerderij?
He, de Wehkamp heeft het weer terugveranderd naar niet hogere verzendkosten bij betalen met een acceptgiroDus heb badpakken besteld
![]()
Aaaaaaaaaahquote:
Haiquote:
quote:
Neequote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de kinderboerderij?
He, de Wehkamp heeft het weer terugveranderd naar niet hogere verzendkosten bij betalen met een acceptgiroDus heb badpakken besteld
![]()
Meerdere soorten, om te passen en dan hopelijk eentje houdenquote:
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja, ik had het door![]()
Tof![]()
Gaan we dan eindelijk zwemmen?
Handig voor de strandmeet in augustusquote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de kinderboerderij?
![]()
hahaha okquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meerdere soorten, om te passen en dan hopelijk eentje houden
Nee hoor, want dan durf ik niet in een badpakquote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig voor de strandmeet in augustus.
Ja, van eentje wel, die leek me het leukst en was het goedkoopstquote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha ok
slim bedacht
ook verschillende maten ?
Dan trek je je bikini toch aanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan durf ik niet in een badpak
Oh, dat is ook zo wat he, in de blote kontquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn voor in Portugal was het ook handig, anders moet ik in de blote kont
![]()
wou net zeggenquote:
Mwahquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo wat he, in de blote kont
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wat een heerlijk ventje is Thijs toch.
quote:
quote:
Ja, vooral bij schoonmama is dat wat vreemdquote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hai
Alles goed?
Dan is het goed
NIET op de 7e doenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig voor de strandmeet in augustus.
in welke kont moet je danquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn voor in Portugal was het ook handig, anders moet ik in de blote kont
![]()
Ook geen probleem, we hebben een blotebipsstrand hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en mag geloof dinsdag al weer. Thnxquote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahWel ok
Alles goed met jou lieverd?
Ik hoorde dat je en naar de tandarts en naar de tandhygienist bent geweest
![]()
Wat heerlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geniet van me nieuwe meubeltjes
Voor wat als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
en mag geloof dinsdag al weer. Thnx
wel ok? Wat kan ik doen om je te laten lachen?
Je neus groeitquote:
Hormonenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkKun je een kiekje maken of heb je nog steeds cameraproblemen?
[..]
Voor wat als ik vragen mag?En ik vind het echt super goed van je dat je wel gaat!!!!
![]()
Even niets, iets met hormonen
quote:
Dan blijven over:quote:
plaatje en 2 kiezen trekken gebeurd in 3 stappen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor wat als ik vragen mag?En ik vind het echt super goed van je dat je wel gaat!!!!
![]()
Even niets, iets met hormonen
Ja... Kutzooi... Maar komt goedquote:
Ik ben jarig in juliquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijven over:
30 juli
20 augustus
27 augustus
Of eerder in juli, mits er niks anders georganiseerd wordt dan.
30 juli en eerder in juli ben ik op vakantiequote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijven over:
30 juli
20 augustus
27 augustus
Je bent een heldquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
plaatje en 2 kiezen trekken gebeurd in 3 stappen.
Jawel, want wij gaan weer samen in zee dobberen!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
30 juli en eerder in juli ben ik op vakantie![]()
maar ik hoef er natuurlijk ook niet per se bij te zijn
Jij moet er wel bij zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
30 juli en eerder in juli ben ik op vakantie![]()
maar ik hoef er natuurlijk ook niet per se bij te zijn
ik ookquote:
Tuurlijk wel, dat was heel kut voor mij, maar dit is heel kut voor jou, mijn avontuur doet daar niets aan afquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja... Kutzooi... Maar komt goedIk heb eigenlijk niets te klagen na jouw imfaalnon avontuur
Tof ik kom nietquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want wij gaan weer samen in zee dobberen!
Dan roep ik nu gewoon: 20 augustus!
Welles, ik in bikiniquote:
Okquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau:quote:
Alsof je anders wel was gekomen... bang dat je geen Shell tegenkomt onderweg en je tank halverwege leeg isquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof ik kom niet
http://www.gamescom-cologne.com/en/gamescom/home/index.php
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
Okeequote:
Nah, jullie plannen gewoon altijd op momenten dat ik niet kan. Is niet erg hoor. Ik in badpak is geen gezichtquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je anders wel was gekomen... bang dat je geen Shell tegenkomt onderweg en je tank halverwege leeg is.
quote:
Oh ja, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je anders wel was gekomen... bang dat je geen Shell tegenkomt onderweg en je tank halverwege leeg is.
Ik houd niet van kiezen. Kun je het niet zo spelen dat je ze beide krijgt?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau:
Optie 1) Speaker
Optie 2) Speaker (mindere kwaliteit) en bureaustofzuigertje
Denk dat ik toch voor optie 1 ga...
Ik heb nog niet eens gevraagd of het te duur isquote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van kiezen. Kun je het niet zo spelen dat je ze beide krijgt?
19dequote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wanneer?
[..]
Oh ja, hoe is het afgelopen?![]()
Oh, gut.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau:
Optie 1) Speaker
Optie 2) Speaker (mindere kwaliteit) en bureaustofzuigertje
Denk dat ik toch voor optie 1 ga...
De batterij in de prius is eens zeer efficient gebruikt, dorpje voor Eindhoven ingereden en steeds door half remmend te rijden de batterij opladen. 40km per uur trekt ie nog zonder benzinemotor, normaal een paar kilometerquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, gut.
[puberinlevingsmodus]de eerste, de eerste[/puberinlevingsmodus]
2 dagen voor mijquote:
Maar je hebt het dus gered?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
De batterij in de prius is eens zeer efficient gebruikt, dorpje voor Eindhoven ingereden en steeds door half remmend te rijden de batterij opladen. 40km per uur trekt ie nog zonder benzinemotor, normaal een paar kilometer
jij dus de 21stequote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 dagen voor mij
[..]
Maar je hebt het dus gered?![]()
Uhuquote:
Ja, ik ben daarna met de PR lekker LEGO wezen spelen (omdat het gewoon tof is) en even geracet met een stuurtje in DiRT 3. En Inversion, een spel met wat Inceptiontrekjes (zwaartekracht).quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 dagen voor mij
[..]
Maar je hebt het dus gered?![]()
Ik kan 30-07 en 20-08quote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijven over:
30 juli
20 augustus
27 augustus
Hoe was Dirt3?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ben daarna met de PR lekker LEGO wezen spelen (omdat het gewoon tof is) en even geracet met een stuurtje in DiRT 3. En Inversion, een spel met wat Inceptiontrekjes (zwaartekracht).
Lego is coolquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ben daarna met de PR lekker LEGO wezen spelen (omdat het gewoon tof is) en even geracet met een stuurtje in DiRT 3. En Inversion, een spel met wat Inceptiontrekjes (zwaartekracht).
DM wil dobberen met vrouwen, dus zoekt eerst dagen uit dat ik niet kanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan 30-07 en 20-08
Wacht gaan we doen
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan 30-07 en 20-08
Wacht gaan we doen
Dat kun je allang lezen op de sitequote:
Smakelijkquote:
ow in bikini enzo....quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
DM wil dobberen met vrouwen, dus zoekt eerst dagen uit dat ik niet kan
Dat doe je met mij wel he?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow in bikini enzo....
Hmzzz....
Ik was al blij dat die miep niet door was met X-Factor, anders had ik woord gehouden en auditie met de FOK!girls gedaan!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow in bikini enzo....
Hmzzz....
Ja ik vind dat nog steeds jammerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al blij dat die miep niet door was met X-Factor, anders had ik woord gehouden en auditie met de FOK!girls gedaan!
quote:
Je bent jarig van 2 t/m 5 oktober?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik weet wel iets voor mijn verjaardagAlleen duurt ie nog zo lang
Nee, 10 januari.quote:
Wij hebben als ontgroening ooit 3 jongens badpakken aangetrokken met wc papier als tieten, make up op het gezicht en ze hebben de hele camping rond gemoeten om te dansen voor iedereenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
bij de scouting had 1 van de leiding een weddenschap met een vrouwlijke leiding
ze had een badpak en een bikini bij. Dus we gingen zwemmen en toen onstond er een weddenschap. Hij in badpak, en dan zal hij een massage krijgen van haar.
Liep hij daar 10 minuten lang in badpak door het zwembad![]()
Omg dat meen je nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben als ontgroening ooit 3 jongens badpakken aangetrokken met wc papier als tieten, make up op het gezicht en ze hebben de hele camping rond gemoeten om te dansen voor iedereen
quote:
Volgens mij is Pheno niet zo heel veel ouder dan wij zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben jij serieus al 41
![]()
Ik dacht dat jij veel jonger was
Ik was 16 dan mag dat en heb de foto's om het te bewijzenquote:
Postenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was 16 dan mag dat en heb de foto's om het te bewijzen
hou oud zijn jullie dan allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is Pheno niet zo heel veel ouder dan wij zijn hoor.
onze ontgroening die wij voor 5 man hadden was eigenlijk best wel ranzigquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben als ontgroening ooit 3 jongens badpakken aangetrokken met wc papier als tieten, make up op het gezicht en ze hebben de hele camping rond gemoeten om te dansen voor iedereen
Analoge tijdperkquote:
19.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hou oud zijn jullie dan allemaal
31 jaar, 2 maanden en 19 dagenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van jou wist ik het alquote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
19.
20 dit jaar, maar er komt niemand op mijn verjaardag![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
29 ik word 30quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onze ontgroening die wij voor 5 man hadden was eigenlijk best wel ranzig
ze moesten eerst met een blinddoek een parcour afleggen door struiken.
Daarna hadden we met behulp van een jeep een gat gegraven waar een volwassen mens in kon liggen.
(ja met een jeep, we waren te lui)
in die kuil alle zuivel producten gegooid (was laatste dag kamp). Bij de kuil moesten ze er geblindoekt naast liggen (regelde wij) en daarna werden ze aan handen en voeten opgetild en er zo in.
Ze mochten daarna wel gelijk de douche in
geestelijk of lichamelijk ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat mijn familie sinds mijn 19e niet meer komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van jou wist ik het al
Waarom komt er niemand
5473 dagenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ikke ben jongquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ben ik dan wel niet?quote:
Ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet nu al die kilo's eraf zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ow helemaal niet oud zijn jullie
Ik word alweer 33
een broekiequote:
lekker, doe maar een raketjequote:
Ja hoor... zal ik een foto plaatsen van de laatste meetquote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet nu al die kilo's eraf zijn.
Je hebt je appelwangetjes toch nog wel?![]()
Dat is een handig dingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Ja, gevonden. Eens kijken of ik die VVV-bonnen kan inwisselen, scheelt me wachten op mijn verjaardag. Ik heb echt elke keer dat ik eerst uren aan het opladen ben als ik een game wil gaan testen die net is binnengekomen
http://www.bol.com/nl/p/g(...)010496589/index.html
Dacht dat alleen jongens dat warenquote:
quote:
Moet je zelf weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor... zal ik een foto plaatsen van de laatste meet
nee, vandaag val jij daar ook onderquote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht dat alleen jongens dat waren
Hier ook alles goed, maar wel drukdrukdrukquote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LiebchenJa, alles goed hier, alleen moe en hoofdpijn.. Met jou?
Vind ik ook. Move, navi en controller in één!quote:
Heb je een voor en nu foto?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor... zal ik een foto plaatsen van de laatste meet
Ik heb een badpak besteldquote:
Jaquote:
ja die zijn ook best duurquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb paps en mams even lief aangekeken
![]()
Maar met en een nieuw id bewijs werd het wel heel krap
Ik 27quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ow helemaal niet oud zijn jullie
Ik word alweer 33
Jaquote:
gaat lekker zoquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar komt goed
![]()
Oeh en afwijzing nummer 4 binnen
Ach, dan was deze baan gewoon niet voor mijquote:
Welke richting zoek je ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar komt goed
![]()
Oeh en afwijzing nummer 4 binnen
* Crazy-M wordt ook 26quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog een fris bloemke*word 26
*
P&O/HR, of iets beleidsmatigquote:
I like the way you thinkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, dan was deze baan gewoon niet voor mijKomt wel goed, ik ga gewoon door
65 toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik vertel mijn leeftijd pas na gf, symp en koen
Ik heb de mijne nog nooit gezegd. Leeftijd zegt niets, ik ben en blijf een kleuter.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik vertel mijn leeftijd pas na gf, symp en koen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 20:19:43 ]
Ja, ik kan er wel door gedemotiveerd raken, maar ik ben steeds 1 van de honderden, dus niet zo gek als er iemand is met meer ervaring etc... Mijn tijd komt nog welquote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I like the way you thinkSucces iig!!
daarom ook mijn vraag geestelijk of lichamelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog nooit gezegd. Leeftijd zegt niets, ik ben en blijf een kleuter.
Daar zit geen netwerk van me zo 1 2 3.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
P&O/HR, of iets beleidsmatigHeb nog een vacature waarop ik wil reageren, bij Electrabel. Verder heb ik nog 2 sollicitaties open staan...
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog een fris bloemke*word 26
*
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Marijke, dit is beiden op een meet
Is een heel stuk anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen![]()
Wel ff wennen hoor![]()
![]()
Best een groot verschil maar wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen![]()
![]()
Jij bent schattig
En je ziet er lief uit
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
komt ook wel goedquote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, dan was deze baan gewoon niet voor mijKomt wel goed, ik ga gewoon door
ja vind je het echt heel anders?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is een heel stuk anders.
Wel ff wennen hoor![]()
Lief van jequote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zit geen netwerk van me zo 1 2 3.
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Wireless?quote:
dank je welquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Best een groot verschil maar wauw![]()
Jij bent schattig
En je ziet er lief uit
Succesquote:
Hihihi tofquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je wel
Op de eerste foto zat ik naast Socios en keek ik naar Graseter
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy pratenquote:
Guardian? Of die tent daarna?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je wel
Op de eerste foto zat ik naast Socios en keek ik naar Graseter
Je ziet wel dat je afgevallen bent hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vind je het echt heel anders?
Tevens was de eerste foto na mijn vakantie, dus daar was ik nog bruin
Gij nerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy praten
NEE NEE NEE!! Doe het nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
PONPONPATAPON. ARGH!!!!!!!!!! FEVER!!!!!!!!!!!!
Oh ga doorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy praten
die heb ik van de week nog op de basgitaar gespeeldquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
PONPONPATAPON. ARGH!!!!!!!!!! FEVER!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik zit nu deel 3 te spelen, reviewcode, volgende week is ie te koop als het goed is!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik van de week nog op de basgitaar gespeeld
Ik heb geen psp meer... vond de ds toch leukerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nu deel 3 te spelen, reviewcode, volgende week is ie te koop als het goed is!
De bezemkast is leeg?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn heksenradar heeft een avond vrij
maar nog steeds appelwangentjes tochquote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je ziet wel dat je afgevallen bent hoor
Best een verschil.
Haha, jaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar nog steeds appelwangentjes toch
Blieb Blieb, NERDY TALK NERDY TALK Blieb Bliebquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari bijna op 1/5e van zijn Mini is![]()
Miniquote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari bijna op 1/5e van zijn Mini is![]()
Den toettoet kinda miniquote:
Ah, een vroemtuig!quote:
Mijn patapon ook. Killed by the beast.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn patapon ook. Killed by the beast.
plat geredenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles, hou jij ook van auto's toevallig?
quote:
Relaxsequote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch even relaxen in bad, scrubben en haartjes wassenTot later
Op rtl5 toch?quote:
Jupquote:
Ik kijk je leven op de ritquote:
Heb jij gehoord hoe oud ze zijn? Ik heb het gemist en ben erg benieuwdquote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk je leven op de ritVind ik altijd wel boeiende verhalen
Och, niet bijzonder meerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles, hou jij ook van auto's toevallig?
Ok.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, niet bijzonder meerEen jaar of 20 geleden wel
Nee, heb ik ook gemistquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij gehoord hoe oud ze zijn? Ik heb het gemist en ben erg benieuwd
Suggesties nodig?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben weer even muziek aan het zoeken
ik dacht dat je zelf wel aan het zingen zou zijn nu je huis heksloos isquote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben weer even muziek aan het zoeken
Mwoa niet echt. Veel te veel mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Wilde vragen of je zin had om naar de Autorai te gaan.
Maar ik wacht ook nog ff antwoord van iemand af.
dat ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht dat je zelf wel aan het zingen zou zijn nu je huis heksloos is
Inderdaad bijzonder.. wel interessantquote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook gemistIk vind het wel weer bijzondere mensen
ITer zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa niet echt. Veel te veel mensen
Ja... een beetje het soort mensen waarmee ik ook werk, maar dan een tikkeltje minder ergquote:
Het is haar elke aflevering gelukt dus dan zal het nu ook wel weerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja... een beetje het soort mensen waarmee ik ook werk, maar dan een tikkeltje minder ergIk ben benieuwd of ze deze mensen aan een baan kan helpen....
Een kam enzo...quote:
Ik heb het een keer eerder gezien geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is haar elke aflevering gelukt dus dan zal het nu ook wel weer
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een kam enzo...![]()
Ik hou van mensen
Oeh oeh ! Ticket voorverkoop voor Bavaria open air
voor de scheidingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een kam enzo...![]()
Ik hou van mensen
Ik ook niet echt, maar ben geen iterquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor de scheiding![]()
ik hou ook van mensen hoormaar niet zoveel tegelijk
als Linux babe moet je dat makkelijk kunnenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar ben geen iterToch maar iter worden dan
Hu, IT'ers.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een kam enzo...![]()
Ik hou van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |