Ik kan 30-07 en 20-08quote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijven over:
30 juli
20 augustus
27 augustus
Of eerder in juli, mits er niks anders georganiseerd wordt dan.
Hoe was Dirt3?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ben daarna met de PR lekker LEGO wezen spelen (omdat het gewoon tof is) en even geracet met een stuurtje in DiRT 3. En Inversion, een spel met wat Inceptiontrekjes (zwaartekracht).
Lego is coolquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ben daarna met de PR lekker LEGO wezen spelen (omdat het gewoon tof is) en even geracet met een stuurtje in DiRT 3. En Inversion, een spel met wat Inceptiontrekjes (zwaartekracht).
DM wil dobberen met vrouwen, dus zoekt eerst dagen uit dat ik niet kanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan 30-07 en 20-08
Wacht gaan we doen
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan 30-07 en 20-08
Wacht gaan we doen
Dat kun je allang lezen op de sitequote:
Smakelijkquote:
ow in bikini enzo....quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
DM wil dobberen met vrouwen, dus zoekt eerst dagen uit dat ik niet kan
Dat doe je met mij wel he?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow in bikini enzo....
Hmzzz....
Ik was al blij dat die miep niet door was met X-Factor, anders had ik woord gehouden en auditie met de FOK!girls gedaan!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow in bikini enzo....
Hmzzz....
Ja ik vind dat nog steeds jammerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al blij dat die miep niet door was met X-Factor, anders had ik woord gehouden en auditie met de FOK!girls gedaan!
quote:
Je bent jarig van 2 t/m 5 oktober?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik weet wel iets voor mijn verjaardagAlleen duurt ie nog zo lang
Nee, 10 januari.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |