Jawel, want wij gaan weer samen in zee dobberen!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
30 juli en eerder in juli ben ik op vakantie![]()
maar ik hoef er natuurlijk ook niet per se bij te zijn
Jij moet er wel bij zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
30 juli en eerder in juli ben ik op vakantie![]()
maar ik hoef er natuurlijk ook niet per se bij te zijn
ik ookquote:
Tuurlijk wel, dat was heel kut voor mij, maar dit is heel kut voor jou, mijn avontuur doet daar niets aan afquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja... Kutzooi... Maar komt goedIk heb eigenlijk niets te klagen na jouw imfaalnon avontuur
Tof ik kom nietquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want wij gaan weer samen in zee dobberen!
Dan roep ik nu gewoon: 20 augustus!
Welles, ik in bikiniquote:
Okquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau:quote:
Alsof je anders wel was gekomen... bang dat je geen Shell tegenkomt onderweg en je tank halverwege leeg isquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof ik kom niet
http://www.gamescom-cologne.com/en/gamescom/home/index.php
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
Okeequote:
Nah, jullie plannen gewoon altijd op momenten dat ik niet kan. Is niet erg hoor. Ik in badpak is geen gezichtquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je anders wel was gekomen... bang dat je geen Shell tegenkomt onderweg en je tank halverwege leeg is.
quote:
Oh ja, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je anders wel was gekomen... bang dat je geen Shell tegenkomt onderweg en je tank halverwege leeg is.
Ik houd niet van kiezen. Kun je het niet zo spelen dat je ze beide krijgt?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau:
Optie 1) Speaker
Optie 2) Speaker (mindere kwaliteit) en bureaustofzuigertje
Denk dat ik toch voor optie 1 ga...
Ik heb nog niet eens gevraagd of het te duur isquote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van kiezen. Kun je het niet zo spelen dat je ze beide krijgt?
19dequote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wanneer?
[..]
Oh ja, hoe is het afgelopen?![]()
Oh, gut.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau:
Optie 1) Speaker
Optie 2) Speaker (mindere kwaliteit) en bureaustofzuigertje
Denk dat ik toch voor optie 1 ga...
De batterij in de prius is eens zeer efficient gebruikt, dorpje voor Eindhoven ingereden en steeds door half remmend te rijden de batterij opladen. 40km per uur trekt ie nog zonder benzinemotor, normaal een paar kilometerquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, gut.
[puberinlevingsmodus]de eerste, de eerste[/puberinlevingsmodus]
2 dagen voor mijquote:
Maar je hebt het dus gered?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
De batterij in de prius is eens zeer efficient gebruikt, dorpje voor Eindhoven ingereden en steeds door half remmend te rijden de batterij opladen. 40km per uur trekt ie nog zonder benzinemotor, normaal een paar kilometer
jij dus de 21stequote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 dagen voor mij
[..]
Maar je hebt het dus gered?![]()
Uhuquote:
Ja, ik ben daarna met de PR lekker LEGO wezen spelen (omdat het gewoon tof is) en even geracet met een stuurtje in DiRT 3. En Inversion, een spel met wat Inceptiontrekjes (zwaartekracht).quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 dagen voor mij
[..]
Maar je hebt het dus gered?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |