Ook geen probleem, we hebben een blotebipsstrand hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo wat he, in de blote kont
en mag geloof dinsdag al weer. Thnxquote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahWel ok
Alles goed met jou lieverd?
Ik hoorde dat je en naar de tandarts en naar de tandhygienist bent geweest
![]()
Wat heerlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geniet van me nieuwe meubeltjes
Voor wat als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
en mag geloof dinsdag al weer. Thnx
wel ok? Wat kan ik doen om je te laten lachen?
Je neus groeitquote:
Hormonenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkKun je een kiekje maken of heb je nog steeds cameraproblemen?
[..]
Voor wat als ik vragen mag?En ik vind het echt super goed van je dat je wel gaat!!!!
![]()
Even niets, iets met hormonen
quote:
Dan blijven over:quote:
plaatje en 2 kiezen trekken gebeurd in 3 stappen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor wat als ik vragen mag?En ik vind het echt super goed van je dat je wel gaat!!!!
![]()
Even niets, iets met hormonen
Ja... Kutzooi... Maar komt goedquote:
Ik ben jarig in juliquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijven over:
30 juli
20 augustus
27 augustus
Of eerder in juli, mits er niks anders georganiseerd wordt dan.
30 juli en eerder in juli ben ik op vakantiequote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijven over:
30 juli
20 augustus
27 augustus
Of eerder in juli, mits er niks anders georganiseerd wordt dan.
Je bent een heldquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
plaatje en 2 kiezen trekken gebeurd in 3 stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |