Wij hebben als ontgroening ooit 3 jongens badpakken aangetrokken met wc papier als tieten, make up op het gezicht en ze hebben de hele camping rond gemoeten om te dansen voor iedereenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
bij de scouting had 1 van de leiding een weddenschap met een vrouwlijke leiding
ze had een badpak en een bikini bij. Dus we gingen zwemmen en toen onstond er een weddenschap. Hij in badpak, en dan zal hij een massage krijgen van haar.
Liep hij daar 10 minuten lang in badpak door het zwembad![]()
Omg dat meen je nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben als ontgroening ooit 3 jongens badpakken aangetrokken met wc papier als tieten, make up op het gezicht en ze hebben de hele camping rond gemoeten om te dansen voor iedereen
quote:
Volgens mij is Pheno niet zo heel veel ouder dan wij zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben jij serieus al 41
![]()
Ik dacht dat jij veel jonger was
Ik was 16 dan mag dat en heb de foto's om het te bewijzenquote:
Postenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was 16 dan mag dat en heb de foto's om het te bewijzen
hou oud zijn jullie dan allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is Pheno niet zo heel veel ouder dan wij zijn hoor.
onze ontgroening die wij voor 5 man hadden was eigenlijk best wel ranzigquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben als ontgroening ooit 3 jongens badpakken aangetrokken met wc papier als tieten, make up op het gezicht en ze hebben de hele camping rond gemoeten om te dansen voor iedereen
Analoge tijdperkquote:
19.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hou oud zijn jullie dan allemaal
31 jaar, 2 maanden en 19 dagenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van jou wist ik het alquote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
19.
20 dit jaar, maar er komt niemand op mijn verjaardag![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
29 ik word 30quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onze ontgroening die wij voor 5 man hadden was eigenlijk best wel ranzig
ze moesten eerst met een blinddoek een parcour afleggen door struiken.
Daarna hadden we met behulp van een jeep een gat gegraven waar een volwassen mens in kon liggen.
(ja met een jeep, we waren te lui)
in die kuil alle zuivel producten gegooid (was laatste dag kamp). Bij de kuil moesten ze er geblindoekt naast liggen (regelde wij) en daarna werden ze aan handen en voeten opgetild en er zo in.
Ze mochten daarna wel gelijk de douche in
geestelijk of lichamelijk ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat mijn familie sinds mijn 19e niet meer komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van jou wist ik het al
Waarom komt er niemand
5473 dagenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ikke ben jongquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ben ik dan wel niet?quote:
Ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet nu al die kilo's eraf zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ow helemaal niet oud zijn jullie
Ik word alweer 33
een broekiequote:
lekker, doe maar een raketjequote:
Ja hoor... zal ik een foto plaatsen van de laatste meetquote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet nu al die kilo's eraf zijn.
Je hebt je appelwangetjes toch nog wel?![]()
Dat is een handig dingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Ja, gevonden. Eens kijken of ik die VVV-bonnen kan inwisselen, scheelt me wachten op mijn verjaardag. Ik heb echt elke keer dat ik eerst uren aan het opladen ben als ik een game wil gaan testen die net is binnengekomen
http://www.bol.com/nl/p/g(...)010496589/index.html
Dacht dat alleen jongens dat warenquote:
quote:
Moet je zelf weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor... zal ik een foto plaatsen van de laatste meet
nee, vandaag val jij daar ook onderquote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht dat alleen jongens dat waren
Hier ook alles goed, maar wel drukdrukdrukquote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LiebchenJa, alles goed hier, alleen moe en hoofdpijn.. Met jou?
Vind ik ook. Move, navi en controller in één!quote:
Heb je een voor en nu foto?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor... zal ik een foto plaatsen van de laatste meet
Ik heb een badpak besteldquote:
Jaquote:
ja die zijn ook best duurquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb paps en mams even lief aangekeken
![]()
Maar met en een nieuw id bewijs werd het wel heel krap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |