Wireless?quote:
dank je welquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Best een groot verschil maar wauw![]()
Jij bent schattig
En je ziet er lief uit
Succesquote:
Hihihi tofquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je wel
Op de eerste foto zat ik naast Socios en keek ik naar Graseter
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy pratenquote:
Guardian? Of die tent daarna?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je wel
Op de eerste foto zat ik naast Socios en keek ik naar Graseter
Je ziet wel dat je afgevallen bent hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vind je het echt heel anders?
Tevens was de eerste foto na mijn vakantie, dus daar was ik nog bruin
Gij nerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy praten
NEE NEE NEE!! Doe het nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
PONPONPATAPON. ARGH!!!!!!!!!! FEVER!!!!!!!!!!!!
Oh ga doorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy praten
die heb ik van de week nog op de basgitaar gespeeldquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
PONPONPATAPON. ARGH!!!!!!!!!! FEVER!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik zit nu deel 3 te spelen, reviewcode, volgende week is ie te koop als het goed is!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik van de week nog op de basgitaar gespeeld
Ik heb geen psp meer... vond de ds toch leukerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nu deel 3 te spelen, reviewcode, volgende week is ie te koop als het goed is!
De bezemkast is leeg?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn heksenradar heeft een avond vrij
maar nog steeds appelwangentjes tochquote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je ziet wel dat je afgevallen bent hoor
Best een verschil.
Haha, jaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar nog steeds appelwangentjes toch
Blieb Blieb, NERDY TALK NERDY TALK Blieb Bliebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |