Ik 27quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ow helemaal niet oud zijn jullie
Ik word alweer 33
Jaquote:
gaat lekker zoquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar komt goed
![]()
Oeh en afwijzing nummer 4 binnen
Ach, dan was deze baan gewoon niet voor mijquote:
Welke richting zoek je ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar komt goed
![]()
Oeh en afwijzing nummer 4 binnen
* Crazy-M wordt ook 26quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog een fris bloemke*word 26
*
P&O/HR, of iets beleidsmatigquote:
I like the way you thinkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, dan was deze baan gewoon niet voor mijKomt wel goed, ik ga gewoon door
65 toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik vertel mijn leeftijd pas na gf, symp en koen
Ik heb de mijne nog nooit gezegd. Leeftijd zegt niets, ik ben en blijf een kleuter.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik vertel mijn leeftijd pas na gf, symp en koen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 20:19:43 ]
Ja, ik kan er wel door gedemotiveerd raken, maar ik ben steeds 1 van de honderden, dus niet zo gek als er iemand is met meer ervaring etc... Mijn tijd komt nog welquote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I like the way you thinkSucces iig!!
daarom ook mijn vraag geestelijk of lichamelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog nooit gezegd. Leeftijd zegt niets, ik ben en blijf een kleuter.
Daar zit geen netwerk van me zo 1 2 3.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
P&O/HR, of iets beleidsmatigHeb nog een vacature waarop ik wil reageren, bij Electrabel. Verder heb ik nog 2 sollicitaties open staan...
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog een fris bloemke*word 26
*
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Marijke, dit is beiden op een meet
Is een heel stuk anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen![]()
Wel ff wennen hoor![]()
![]()
Best een groot verschil maar wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen![]()
![]()
Jij bent schattig
En je ziet er lief uit
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
komt ook wel goedquote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, dan was deze baan gewoon niet voor mijKomt wel goed, ik ga gewoon door
ja vind je het echt heel anders?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is een heel stuk anders.
Wel ff wennen hoor![]()
Lief van jequote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zit geen netwerk van me zo 1 2 3.
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene is in Meppel genomen![]()
![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Wireless?quote:
dank je welquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Best een groot verschil maar wauw![]()
Jij bent schattig
En je ziet er lief uit
Succesquote:
Hihihi tofquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je wel
Op de eerste foto zat ik naast Socios en keek ik naar Graseter
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy pratenquote:
Guardian? Of die tent daarna?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je wel
Op de eerste foto zat ik naast Socios en keek ik naar Graseter
Je ziet wel dat je afgevallen bent hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vind je het echt heel anders?
Tevens was de eerste foto na mijn vakantie, dus daar was ik nog bruin
Gij nerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy praten
NEE NEE NEE!! Doe het nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
PONPONPATAPON. ARGH!!!!!!!!!! FEVER!!!!!!!!!!!!
Oh ga doorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een netwerk en dan ga ik nerdy praten
die heb ik van de week nog op de basgitaar gespeeldquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
PONPONPATAPON. ARGH!!!!!!!!!! FEVER!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik zit nu deel 3 te spelen, reviewcode, volgende week is ie te koop als het goed is!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik van de week nog op de basgitaar gespeeld
Ik heb geen psp meer... vond de ds toch leukerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nu deel 3 te spelen, reviewcode, volgende week is ie te koop als het goed is!
De bezemkast is leeg?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn heksenradar heeft een avond vrij
maar nog steeds appelwangentjes tochquote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je ziet wel dat je afgevallen bent hoor
Best een verschil.
Haha, jaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar nog steeds appelwangentjes toch
Blieb Blieb, NERDY TALK NERDY TALK Blieb Bliebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |