Och, niet bijzonder meerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles, hou jij ook van auto's toevallig?
Ok.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, niet bijzonder meerEen jaar of 20 geleden wel
Nee, heb ik ook gemistquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij gehoord hoe oud ze zijn? Ik heb het gemist en ben erg benieuwd
Suggesties nodig?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben weer even muziek aan het zoeken
ik dacht dat je zelf wel aan het zingen zou zijn nu je huis heksloos isquote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben weer even muziek aan het zoeken
Mwoa niet echt. Veel te veel mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Wilde vragen of je zin had om naar de Autorai te gaan.
Maar ik wacht ook nog ff antwoord van iemand af.
dat ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht dat je zelf wel aan het zingen zou zijn nu je huis heksloos is
Inderdaad bijzonder.. wel interessantquote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook gemistIk vind het wel weer bijzondere mensen
ITer zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa niet echt. Veel te veel mensen
Ja... een beetje het soort mensen waarmee ik ook werk, maar dan een tikkeltje minder ergquote:
Het is haar elke aflevering gelukt dus dan zal het nu ook wel weerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja... een beetje het soort mensen waarmee ik ook werk, maar dan een tikkeltje minder ergIk ben benieuwd of ze deze mensen aan een baan kan helpen....
Een kam enzo...quote:
Ik heb het een keer eerder gezien geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is haar elke aflevering gelukt dus dan zal het nu ook wel weer
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een kam enzo...![]()
Ik hou van mensen
Oeh oeh ! Ticket voorverkoop voor Bavaria open air
voor de scheidingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een kam enzo...![]()
Ik hou van mensen
Oeh oeh ! Ticket voorverkoop voor Bavaria open air
Ik ook niet echt, maar ben geen iterquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor de scheiding![]()
ik hou ook van mensen hoormaar niet zoveel tegelijk
als Linux babe moet je dat makkelijk kunnenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar ben geen iterToch maar iter worden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |