Ik heb het ook maar van een websitequote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef WinterBreeze het volgende:
Is "yuki onna" niet gewoon "sneeuwvrouw"?
Waar is die heen dan?quote:
Zeg, dat heb ik Peuter laatst al uitgelegd. Bel hem maar.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is die heen dan?De zon verdwijnt elke avond en dan bidden we de hele nacht door, totdat die weer op komt
Straks ga je me ook nog vertellen dat bliksem gewoon elektrische ontladingen zijn en dat Geert Wilders een racist is.quote:
Dat grapje was leuk tot zo'n 550 voor Christus, zo'n 20 jaar nadat Pythagoras had beredeneerd dat de aarde rond is.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is die heen dan?De zon verdwijnt elke avond en dan bidden we de hele nacht door, totdat die weer op komt
Dat zou wel het geval moeten zijn. Stomme mensen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw waarheid is niet de waarheid van iedereen
Ik vertel jou niets meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Straks ga je me ook nog vertellen dat bliksem gewoon elektrische ontladingen zijn en dat Geert Wilders een racist is.
Waar kan ik em bereiken? Dan bel ik em snel, voordat die in bed ligt!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg, dat heb ik Peuter laatst al uitgelegd. Bel hem maar.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat grapje was leuk tot zo'n 550 voor Christus, zo'n 20 jaar nadat Pythagoras had beredeneerd dat de aarde rond is.
Mensen zijn stom.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou wel het geval moeten zijn. Stomme mensen.
Dank jequote:
Een ongekeerde WOP?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
oeh, krijg net een goed ideeeen breakfast date
Eet ze!quote:
hoe?quote:
Wippen - Ontbijten - Pleitequote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe?
Ik ken alleen de WOW - Wippen, Ontbijten, Wegwezen
aah, dat kan ook.quote:
Echt wel.quote:
Is hetzelfdequote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe?
Ik ken alleen de WOW - Wippen, Ontbijten, Wegwezen
Ja, genoeg nou!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel.Alles gloedje nieuw.
2 slaapkamers.
Briljante keuken.
Voor slechts 400 eurootjes
Ga je er trouwens alleen wonen, of ga je een kamer onderhuren?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel.Alles gloedje nieuw.
2 slaapkamers.
Briljante keuken.
Voor slechts 400 eurootjes
Pleite, ontbijten, wippen? Dat betekent dat je haar in de kroeg achterlaat, dan thuis wat gaat eten en er dan een sjor aan geeft?quote:
Aan vrienden en bekende als vakantieadresjequote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je er trouwens alleen wonen, of ga je een kamer onderhuren?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pleite, ontbijten, wippen? Dat betekent dat je haar in de kroeg achterlaat, dan thuis wat gaat eten en er dan een sjor aan geeft?
Dat is tijns normale gang van zaken toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pleite, ontbijten, wippen? Dat betekent dat je haar in de kroeg achterlaat, dan thuis wat gaat eten en er dan een sjor aan geeft?
Ziet tijn wel eens vrouwen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is tijns normale gang van zaken toch?
Dat is inderdaad mij POWquote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
goed punt.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is WinterBreeze's normale gang van zaken toch?
Voor mezelf. Ik hou van m'n privacy. Was in studentenhuizen ook al niet op mijn best.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je er trouwens alleen wonen, of ga je een kamer onderhuren?
Oke, ik hou al opquote:
Als ik met verlof uit de TBS-kliniek mag welquote:
Ik dacht dat POW te lezen was in het tekstballonnetje in stof dat zichtbaar is als een vrouw richard_pdf aanspreekt.quote:
Dat ookquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat POW te lezen was in het tekstballonnetje in stof dat zichtbaar is als een vrouw richard_pdf aanspreekt.
Spreken vrouwen hem aan danquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat POW te lezen was in het tekstballonnetje in stof dat zichtbaar is als een vrouw richard_pdf aanspreekt.
Hij is lelijk en kansloos en hij zal nooit een vrouw krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spreken vrouwen hem aan danWat doet hij/wat heef hij wat ik niet heb?
Arme jongenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is lelijk en kansloos en hij zal nooit een vrouw krijgen.
Zijn woorden.
Vergeet het gebrek aan sociale vaardigheden niet!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is lelijk en kansloos en hij zal nooit een vrouw krijgen.
Zijn woorden.
Oh ja! Zou ik toch haast het belangrijkste vergeten!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeet het gebrek aan sociale vaardigheden niet!
Ach daar kan je iets aan doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja! Zou ik toch haast het belangrijkste vergeten!
Dat is de reden dat jouw advies niet door dringt tot hem!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja! Zou ik toch haast het belangrijkste vergeten!
Nee, dat kan niet, want dat had 'ie op de basisschool moeten leren.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is de reden dat jouw advies niet door dringt tot hem!Want zijn vaardigheden hè? Die zijn niet zo sociaal
Zijn vaardigheden willen alleen zijn, geen interactie. Alleen jammer dat hijzelf er anders over denkt.quote:
Een intern conflictquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn vaardigheden willen alleen zijn, geen interactie. Alleen jammer dat hijzelf er anders over denkt.
I am doomedquote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want dat had 'ie op de basisschool moeten leren.
Zijn woorden.
Caro Emeraldquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand hier nog een tip voor een mooi nummer, gezongen door een vrouw, beetje in het middensegment qua hoogte?
Mjaaaaaa... Bij voorkeur iets dat aan de piano gezongen kan worden.quote:
Is dat het middensegment?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand hier nog een tip voor een mooi nummer, gezongen door een vrouw, beetje in het middensegment qua hoogte?
Krezipquote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mjaaaaaa... Bij voorkeur iets dat aan de piano gezongen kan worden.
Ik ben alt - mezzosopraan, afhankelijk van het arrangementquote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Is dat het middensegment?
(live zongen ze het lager)
Ziet er verslavend uitquote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef stbabylon het volgende:
http://uk.battlestar-gala(...)advert=6003080829254
fuck... ziet er interessant uit...
Ik had de post ge-edit, de live-versie is echt véél lager.quote:
Oh, dat had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik had de post ge-edit, de live-versie is echt véél lager.
Ah.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien
Maar ik vind het wat te rustig
Het verscheurt hem!quote:
Nee. Vanaf 21 begint de aftakeling, en dat kun je niet hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verscheurt hem!Misschien krijgt 'ie er een betere kop van en diggen de 20-jarige chikies hem dan wel? Ouder mag namelijk niet toch?
Vertelquote:
Oeh!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verscheurt hem!Misschien krijgt 'ie er een betere kop van en diggen de 20-jarige chikies hem dan wel? Ouder mag namelijk niet toch?
Ja en?quote:
Tis dat ik geen vrouw ben, maar in zijn optiek ben ik natuurlijk een mummie.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee. Vanaf 21 begint de aftakeling, en dat kun je niet hebben.
Vond ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
Zeg, WinterBreeze, de tekst bij je UI is aangepast. Die andere was veel leuker!
Je bent z'n 'Daddy'quote:Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis dat ik geen vrouw ben, maar in zijn optiek ben ik natuurlijk een mummie.
Iedereen heeft hetquote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan kan ie het nog wel raden
oei, strenge L-Equote:
quote:
quote:
Zou je toch moeten herkennenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
Nu klinkt het als een enge ziekte, Winterbreeze
Je weet t heel goedquote:
*back* werkt in chrome altijd!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Verdomme een hele PM getypt, gaat er iets mis en is alles weg
NeeHeequote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik let niet zo op jouw nek, eigenlijk..
Met back was ook alles wegquote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet t heel goed![]()
[..]
*back* werkt in chrome altijd!
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso ziet Fok er nogsteeds kapot uit in Firefox..
2 minuutjes 1 minuutjequote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
Nou Yuki, succes ermee. Ik wacht geduldig af.
Firefox zuigt sowiesoquote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso ziet Fok er nogsteeds kapot uit in Firefox..
Vind ik wel.quote:
And how does that work for you?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze installeert terstond Firefox.
quote:
Past niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind ik wel.
[..]
And how does that work for you?
Alle goeie ideeen van een ander te jattenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoewel op dit moment IE9 het beste schijnt te zijn
(geen idee hoe ze dat geflikt hebben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
Red Bull + guaranaGa je nu weer t land uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Red Bull + guaranaOla El StierendoderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Red Bull + guaranaIk doe meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Want? Ik geef geen fuck om voeltbalquote:
Ik haal het land binnen! 4 weken lang 6 Colombianen onder mijn hoede. Denk dat ik met een paar ga stappen in Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Neenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal het land binnen! 4 weken lang 6 Colombianen onder mijn hoede. Denk dat ik met een paar ga stappen in Nederland.
Net 2 goeie Spaanse mails verstuurd.
Een van de 2 naar mijn nieuwe projectjepicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Yup. Alleen dan wel gewone kaas. En port ipv redbullquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
Wat een liefde!
Barca gaat winnen. 4-1.
Messi
Dus, goeie zonnige avond allemaal!
Heb veel mooiere van 28 en 32.quote:
[..]
Ik haal het land binnen! 4 weken lang 6 Colombianen onder mijn hoede. Denk dat ik met een paar ga stappen in Nederland.
Net 2 goeie Spaanse mails verstuurd.
Een van de 2 naar mijn nieuwe projectjeZe zijn in Dld aangekomen? Waar in NL ga je met ze stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En projectje? Wat vind knuffelmeisje daar van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Doe die eens mailen danquote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb veel mooiere van 28 en 32.
En nee, niet voor mij
Barbusse?
ohjaquote:
Hey meidquote:
Mmmmjaa?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nee, niet voor mij
Barbusse?
En ik dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nee, niet voor mij
Barbusse?
[..]
Een van de 2 naar mijn nieuwe projectjeen wat is die andere dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom je nu?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe die eens mailen dan
[..]
ohjajij bent slimmer dan ik
Hee, knuffelmeisjequote:
tja jij vind voetbal blijkbaar belangrijkerquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom je nu?
Moet nu juist weg lief!
Kusss
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn in Dld aangekomen? Waar in NL ga je met ze stappen
En projectje? Wat vind knuffelmeisje daar van?Dat projectje is puur werk, Peu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heerlijk knuffelmeisje
The only limit is your own imagination
Niet voetbal, Barcaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef Delan het volgende:
[..]
tja jij vind voetbal blijkbaar belangrijker, jou keus, haha
Nu ineens welquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat projectje is puur werk, Peu...
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn in Dld aangekomen? Waar in NL ga je met ze stappen
En projectje? Wat vind knuffelmeisje daar van?als dat het projectje is waar ik van op de hoogte ben dan heeft hij alle steun!! als het een ander projectje is dan heb ik met iemand een appeltje te schillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat projectje is puur werk, Peu...
Ik kan me niet voorstellen dat jij ergens bang voor moet zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Delan het volgende:
[..]
als dat het projectje is waar ik van op de hoogte ben dan heeft hij alle steun!! als het een ander projectje is dan heb ik me iemand een appeltje te schillen
wordt er ook een wakkerquote:
T vissen zou me niks boeien, maar ineens nachtelijke plannen hebben is best primaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Soms valt alles op zijn plaats. Hoef je morgen pas om 1 uur te beginnen, krijg je nu een uitnodiging om te gaan nachtvissen. Met bier. En muziek.
dat mag ik aannemen ja dat ik dat niet hoef te zijn, hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij ergens bang voor moet zijn
De Mediterranee is mijn zee, zo mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T vissen zou me niks boeien, maar ineens nachtelijke plannen hebben is best prima
het is een hele mooie zee, als ik de kans heb, wil ik dit voorjaar eigenlijk weer zee zeilen rond Elbaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Mediterranee is mijn zee, zo mooi
op het nachtvissen en bier na ben ik jaloersquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Soms valt alles op zijn plaats. Hoef je morgen pas om 1 uur te beginnen, krijg je nu een uitnodiging om te gaan nachtvissen. Met bier. En muziek.
Claim claim claim.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Delan het volgende:
[..]
op het nachtvissen en bier na ben ik jaloers, daarvoor in de plaats wil ik limbodansen op het strand en cocktails, kan dat ook?
Kan hierquote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Delan het volgende:
[..]
op het nachtvissen en bier na ben ik jaloers, daarvoor in de plaats wil ik limbodansen op het strand en cocktails, kan dat ook?
Ik mis wel permanente toegang tot m'n bookmarks..quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wordt er ook een wakkeren nu ff zoeken naar leuke/goede add-on's, kan je t nog beter maken
Oeh, tell me when, wanna join!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is een hele mooie zee, als ik de kans heb, wil ik dit voorjaar eigenlijk weer zee zeilen rond Elba
bladwijzerbalk zichtbaar maken. Maar bij chrome hoef je soms maar 1 of twee letters in te typen en dan weet die al naar welke website je wilquote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mis wel permanente toegang tot m'n bookmarks..
Mei, dan ook mountainbiken en naar de top van Elba hiken.quote:
flatjequote:
T is nog nauwelijks avond?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies, ik ga ervan door. Met dronken kop proberen te nachtvissen
Have funquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies, ik ga ervan door. Met dronken kop proberen te nachtvissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Thanks was even zoeken hoe dat moestquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bladwijzerbalk zichtbaar maken. Maar bij chrome hoef je soms maar 1 of twee letters in te typen en dan weet die al naar welke website je wil
ik heb het zelfs zo ingesteld dat die de pagina al laadt als ik nog aan het typen ben. Dan heeft die em soms al voordat ik klaar ben
Cool! Pics?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
flatje![]()
ondanks leeftijd goed onderhouden, veel licht, ruim, rustige buurt/buren
Damn, dat klinkt geweldigquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mei, dan ook mountainbiken en naar de top van Elba hiken.
quote:
Feli kerel!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
flatje![]()
die ben ik vergeten te makenquote:
Koel!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
flatje![]()
Gefeliciteerd.. ik ben jaloersquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Have funThanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
zelfde als waar ik al eerder linkje van stuurde. of zelfde flat iig, andere verdieping als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was het toch nog die ene, of een andere nu?
ik had geen zin in DWDD, zag niks boeiend in de aankondigingquote:
Tofquote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfde als waar ik al eerder linkje van stuurde. of zelfde flat iig, andere verdieping als ik het me goed herinner.
U!quote:
4equote:
leukquote:
Een iets mindere dag dusquote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
Potverdorie zeg. Vandaag viel mijn horloge (4 mnd. terug gehad) ineens kapot op de grond.Dus dat wordt weer terug naar de winkel (in Rotterdam).
![]()
Oh en vandaag is de straatprijs van de postcodeloterij bij ons in de straat gevallen(en wij doen niet mee).
Dan is jouw week wel erger ja. Waarom moet je uit je woning?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een iets mindere dag dus
ik heb een kutweek![]()
Dinsdag te horen gekregen dat ik 1 juli uit mn woning moet zijn, vrijdag mn oma opgenomen in het ziekenhuis en maandag mn opa
Tijd voor de sloop denk kquote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is jouw week wel erger ja. Waarom moet je uit je woning?
Klotequote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een iets mindere dag dus
ik heb een kutweek![]()
Dinsdag te horen gekregen dat ik 1 juli uit mn woning moet zijn, vrijdag mn oma opgenomen in het ziekenhuis en maandag mn opa
Kut zegquote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een iets mindere dag dus
ik heb een kutweek![]()
Ik hou me sterkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kut zeg
No offense, maar waarom die smilies?
helemaal niet, bomen zijn erg hoog daar. maar wel onlangs uitgedund volgens de huidige bewoners, dus goed zicht.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
leuknet niet over de boomtoppen kijken als ik t me goed herinner, maar wel een beetje een uitzicht?
Per wanneer zou je er in kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
helemaal niet, bomen zijn erg hoog daar. maar wel onlangs uitgedund volgens de huidige bewoners, dus goed zicht.
Huidige bewoners verhuizen volgende week, dus kan wat hen betreft snel erna, maar ik denk dat ik per 1 mei snel zat vind.
Maar eerst even alle financiën nog eens op een rij zetten, aangezien de huur net boven de mezelf gestelde grens zit.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd dude
![]()
voor de 2e keer t huis uit
thanks.. voordeel is dat ze in hetzelfde ziekenhuis liggen en dat dus makkelijker is met bezoekenquote:
Ook bij elkaar? Anders is het wel zuur voor zequote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thanks.. voordeel is dat ze in hetzelfde ziekenhuis liggen en dat dus makkelijker is met bezoeken
Ellende zeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tijd voor de sloop denk k![]()
mn hele straat komt leeg te staan
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NiceGefeliciteerd dude
![]()
voor de 2e keer t huis uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
klinkt hard, maar gelukkig nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook bij elkaar? Anders is het wel zuur voor ze
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je maar weer lekker op jezelf kan wonen
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]LOL, ik sta gelijk met je dan straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oma heeft COPD met daarbovenop longontsteking en opa longkanker met waarschijnlijk ook een ontsteking ..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ellende zeg.
Wat hebben je grootouders dat ze nu beide in het ziekenhuis liggen?
Oude seksistische mannetjesquote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klinkt hard, maar gelukkig niet
oma had wel even rust nodig van opa (ja, klinkt kut, maar opa is een vervelende vieze man aan het worden)
Heb je wel iemand om mee te praten als je je even niet sterk kan houden?quote:
ruk.. sterktequote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oma heeft COPD met daarbovenop longontsteking en opa longkanker met waarschijnlijk ook een ontsteking ..
nee, meer vies als in letterlijk viesquote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oude seksistische mannetjes![]()
Maar snap wel dat je oma daar ff rust van nodig heeft.
oh, dat is niet fijn, zeker niet als ze zelf ook ziek is. Gaat het nog goedkomen met je opa en oma?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, meer vies als in letterlijk vies
ja, meerdere mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je wel iemand om mee te praten als je je even niet sterk kan houden?
Sterkte iig
Hmm, spannend dus of ze daar nog bovenop komen. Of ben ik dan te negatief? Ik weet niet hoe oud ze zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oma heeft COPD met daarbovenop longontsteking en opa longkanker met waarschijnlijk ook een ontsteking ..
uhm, nja, bij oma moeten we er aan wennen dat ze vaker longontsteking gaat krijgen, houdt verband met dr copd, waardoor ze langzaamaan stikt zeg maar.. en opa, sja,... dat weten we nog niet..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, dat is niet fijn, zeker niet als ze zelf ook ziek is. Gaat het nog goedkomen met je opa en oma?
Dan wens ik je daar echt heel veel sterkte mee, komt je gedwongen verhuizing wel heel kut ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, nja, bij oma moeten we er aan wennen dat ze vaker longontsteking gaat krijgen, houdt verband met dr copd, waardoor ze langzaamaan stikt zeg maar.. en opa, sja,... dat weten we nog niet..
ja nogal, vooral omdat ik nog geen nieuwe woning kan krijgen en niet terug kan naar mn oudersquote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wens ik je daar echt heel veel sterkte mee, komt je gedwongen verhuizing wel heel kut ook
Hoezo kan je niet terug?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik nog geen nieuwe woning kan krijgen en niet terug kan naar mn ouders
Waarom kan je niet terug naar je ouders?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik nog geen nieuwe woning kan krijgen en niet terug kan naar mn ouders
Uhm.. Varken, Koe, ik en mn ouders die elkaar niet zo liggen, enz enzquote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom kan je niet terug naar je ouders?
Koe?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. Varken, Koe, ik en mn ouders die elkaar niet zo liggen, enz enz
Koe? Heb ik een nieuw huisdier gemist?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken en koe zijn toch geen echt varken en koe he?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aha, geen ander adres waar je naar toe kan? Trouwens, 1 juni, dan heb je nog bijna 2 maanden, moet toch wel lukken lijkt me?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
quote:
1 juliquote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aha, geen ander adres waar je naar toe kan? Trouwens, 1 juni, dan heb je nog bijna 2 maanden, moet toch wel lukken lijkt me?
ah die is bijna liev.. en ik kan er niet eens tegenquote:
Nee, 6 mei is ie van mijquote:
Lief he? Hij kan inmiddels al lopenquote:
ooh tijd zatquote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 juli![]()
uhm.. sja, ik hoop het.. kan anders gelukkig nog wel even in het huis van een vriendin terecht, maar dat moet ook niet superlang duren natuurlijk..
Ik wil ook!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lief he? Hij kan inmiddels al lopen
hmm, redcat van t forum hier?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh tijd zaten je had toch een sort of vriendje?
nee, van de zwerfster die de vriendin van mn oma in huis gehaald hadquote:
Kan jij nietquote:
Matcht prima bij het varken toch?quote:
ook tof! Wel laten helpen he! Er zijn al veel te veel nestjes en katten in Nederland (zeg ik als katten liefhebber).quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, van de zwerfster die de vriendin van mn oma in huis gehaald had
Het Varken heb ik ook al laten helpenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook tof! Wel laten helpen he! Er zijn al veel te veel nestjes en katten in Nederland (zeg ik als katten liefhebber).
Als je een eigen huisje hebt, mag je zoveel katten als je wiltquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het Varken heb ik ook al laten helpen
technisch gezien heb ik een eigen huisje... maar wel te kleinquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een eigen huisje hebt, mag je zoveel katten als je wilt
deels omdat ze niet stopte met plassen, deels omdat ze gewoon geholpen moest worden van mij omdat ik geen nestjes wilquote:
Ja, dropje he?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Hey missEvil![]()
leuke kittenecht een schatje
Iets meer ruimte zal meer dan voldoende zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
technisch gezien heb ik een eigen huisje... maar wel te klein
Nee, Koe it isquote:
Niet op die manier, you pervquote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Mag sinds kort niet meer, toch?
Kroegkatquote:
Waarom niet? Katten zijn kjoetquote:
Ook allergisch voor pluizige beestjes?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef clevy het volgende:
[..]
ah die is bijna liev.. en ik kan er niet eens tegen
Je bent toch geen hondenliefhebber he?quote:
Ja, is in de zomer van 2009 overleden. Maar ik vind het een megagrote verplichting, dus liever niet.quote:
quote:
Natuurlijk niet, die zijn nog vervelender: die moeten naar buiten, enzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch geen hondenliefhebber he?
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
Natuurlijk niet, die zijn nog vervelender: die moeten naar buiten, enzo.
Als ze een trap was geweest, had 'ie z'n/d'r ballen kunnen pakken.quote:
Fijn plekjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, Koe it is![]()
En om Varken niet buiten te sluiten:![]()
[ afbeelding ]
ze houdt ze graag vastquote:
De meeste katten vinden alcohol niet lekkerquote:
ik moet zeggen dat ik niet zonder katten had willen opgroeien. Schijnt behalve heel fijn, en leuk ook nog goed te zijn voor de opvoedingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, is in de zomer van 2009 overleden. Maar ik vind het een megagrote verplichting, dus liever niet.
Ja en dat zeg ik als niet kattenliefhebberquote:
yup.. best jammer want soms wil ik ze wel aaienquote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook allergisch voor pluizige beestjes?
Mooi, feli, nu ben ik officieel de meest kansloze singlequote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef JoeBravo het volgende:
oef, volgens m'n budgetberekening is het krap, maar 't kan, dus dat houd me niet tegen
onmogelijk.. dat ben ik alquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, feli, nu ben ik officieel de meest kansloze single
*Kuch*quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar is de laatste weddenschap nog niet over afgesloten....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe kan je ze nou niet liefhebben? lekkere eigenwijze beestjesquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dat zeg ik als niet kattenliefhebber
Hoezo kansloos? En volgens mij ben ik dat nog altijdquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Allergie, ik heb niets met dieren.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kan je ze nou niet liefhebben? lekkere eigenwijze beestjes
Werkloos én geen werk?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
eeuh, werkloos, geen werk, en ik moet 10 jaar boven mijn leeftijd daten om een markt te hebben
Mijn ervaring is dat het met een paar handigheidjes aaien soms best kanquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. best jammer want soms wil ik ze wel aaien
werkloos en geen werk is hetzelfdequote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
eeuh, werkloos, geen werk, en ik moet 10 jaar boven mijn leeftijd daten om een markt te hebben
eeuh, geen huis bedoel ik, bij mn ouderss wonenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkloos én geen werk?
En dat laatste is lulkoek
Werk heb ikquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
ow? vertel.. hoe is uw handige ervaring o slimme dame (slaaptekort en zo, kraam wel meer onzin uit)quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het met een paar handigheidjes aaien soms best kan
Naaktkattenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het met een paar handigheidjes aaien soms best kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |