Je bent toch geen hondenliefhebber he?quote:
Ja, is in de zomer van 2009 overleden. Maar ik vind het een megagrote verplichting, dus liever niet.quote:
quote:
Natuurlijk niet, die zijn nog vervelender: die moeten naar buiten, enzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch geen hondenliefhebber he?
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
Natuurlijk niet, die zijn nog vervelender: die moeten naar buiten, enzo.
Als ze een trap was geweest, had 'ie z'n/d'r ballen kunnen pakken.quote:
Fijn plekjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, Koe it is![]()
En om Varken niet buiten te sluiten:![]()
[ afbeelding ]
ze houdt ze graag vastquote:
De meeste katten vinden alcohol niet lekkerquote:
ik moet zeggen dat ik niet zonder katten had willen opgroeien. Schijnt behalve heel fijn, en leuk ook nog goed te zijn voor de opvoedingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, is in de zomer van 2009 overleden. Maar ik vind het een megagrote verplichting, dus liever niet.
Ja en dat zeg ik als niet kattenliefhebberquote:
yup.. best jammer want soms wil ik ze wel aaienquote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook allergisch voor pluizige beestjes?
Mooi, feli, nu ben ik officieel de meest kansloze singlequote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef JoeBravo het volgende:
oef, volgens m'n budgetberekening is het krap, maar 't kan, dus dat houd me niet tegen
onmogelijk.. dat ben ik alquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, feli, nu ben ik officieel de meest kansloze single
*Kuch*quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar is de laatste weddenschap nog niet over afgesloten....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe kan je ze nou niet liefhebben? lekkere eigenwijze beestjesquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dat zeg ik als niet kattenliefhebber
Hoezo kansloos? En volgens mij ben ik dat nog altijdquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Allergie, ik heb niets met dieren.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kan je ze nou niet liefhebben? lekkere eigenwijze beestjes
Werkloos én geen werk?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
eeuh, werkloos, geen werk, en ik moet 10 jaar boven mijn leeftijd daten om een markt te hebben
Mijn ervaring is dat het met een paar handigheidjes aaien soms best kanquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. best jammer want soms wil ik ze wel aaien
werkloos en geen werk is hetzelfdequote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
eeuh, werkloos, geen werk, en ik moet 10 jaar boven mijn leeftijd daten om een markt te hebben
eeuh, geen huis bedoel ik, bij mn ouderss wonenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkloos én geen werk?
En dat laatste is lulkoek
Werk heb ikquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
ow? vertel.. hoe is uw handige ervaring o slimme dame (slaaptekort en zo, kraam wel meer onzin uit)quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het met een paar handigheidjes aaien soms best kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |