Matcht prima bij het varken toch?quote:
ook tof! Wel laten helpen he! Er zijn al veel te veel nestjes en katten in Nederland (zeg ik als katten liefhebber).quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, van de zwerfster die de vriendin van mn oma in huis gehaald had
Het Varken heb ik ook al laten helpenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook tof! Wel laten helpen he! Er zijn al veel te veel nestjes en katten in Nederland (zeg ik als katten liefhebber).
Als je een eigen huisje hebt, mag je zoveel katten als je wiltquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het Varken heb ik ook al laten helpen
technisch gezien heb ik een eigen huisje... maar wel te kleinquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een eigen huisje hebt, mag je zoveel katten als je wilt
deels omdat ze niet stopte met plassen, deels omdat ze gewoon geholpen moest worden van mij omdat ik geen nestjes wilquote:
Ja, dropje he?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Hey missEvil![]()
leuke kittenecht een schatje
Iets meer ruimte zal meer dan voldoende zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
technisch gezien heb ik een eigen huisje... maar wel te klein
Nee, Koe it isquote:
Niet op die manier, you pervquote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Mag sinds kort niet meer, toch?
Kroegkatquote:
Waarom niet? Katten zijn kjoetquote:
Ook allergisch voor pluizige beestjes?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef clevy het volgende:
[..]
ah die is bijna liev.. en ik kan er niet eens tegen
Je bent toch geen hondenliefhebber he?quote:
Ja, is in de zomer van 2009 overleden. Maar ik vind het een megagrote verplichting, dus liever niet.quote:
quote:
Natuurlijk niet, die zijn nog vervelender: die moeten naar buiten, enzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch geen hondenliefhebber he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |