quote:
Zou je toch moeten herkennenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
Nu klinkt het als een enge ziekte, Winterbreeze
Je weet t heel goedquote:
*back* werkt in chrome altijd!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Verdomme een hele PM getypt, gaat er iets mis en is alles weg
NeeHeequote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik let niet zo op jouw nek, eigenlijk..
Met back was ook alles wegquote:Op woensdag 6 april 2011 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet t heel goed![]()
[..]
*back* werkt in chrome altijd!
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso ziet Fok er nogsteeds kapot uit in Firefox..
2 minuutjes 1 minuutjequote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
Nou Yuki, succes ermee. Ik wacht geduldig af.
Firefox zuigt sowiesoquote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso ziet Fok er nogsteeds kapot uit in Firefox..
Vind ik wel.quote:
And how does that work for you?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze installeert terstond Firefox.
quote:
Past niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind ik wel.
[..]
And how does that work for you?
Alle goeie ideeen van een ander te jattenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoewel op dit moment IE9 het beste schijnt te zijn
(geen idee hoe ze dat geflikt hebben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
Red Bull + guaranaGa je nu weer t land uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Red Bull + guaranaOla El StierendoderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Red Bull + guaranaIk doe meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |